مایکروویو ویرپول توکار مدل W11 MW161 UK

Whirlpool W Collection W11 MW161 UK Built-In Microwave OvenWhirlpool W Collection W11 MW161 UK Built-In Microwave Oven
دسته‌بندی: برچسب‌ها: شناسه محصول: W11 MW161 UK
  • ظاهر مینیمال، شیک و مشکی رنگ با نمایشگر رنگی و فول تاچ
  • هوشمند و قابلیت متصل شدن به وای فای و مدیریت از طریق گوشی هوشمند
  • دارای توان مصرفی 900 وات و گریل 1600 وات
  • 7 درجه پخت مختلف و برنامه‌های پخت بسیار متنوع
  • برخوردار شدن از فناوری حس ششم برای پخت راحت انواع غذاها
  • قابلیت یخ زدایی، گریل، پخت کامل، ترد و برشته شدن و بخار پز
  • دارای ظرفیت 40 لیتری و بهترین گزینه برای خرید عروس و دامادها
  • برخوردار شدن از فناوری پخت 3 بعدی برای پخت همه جانبه و کامل مواد غذایی
  • قابلیت پیش گرمایش برای سرعت پخت بالاتر
ویژگی های منحصر به فرد
  • توان 900 وات و گریل 1600 وات
  • مجهز به فناوری حس ششم
  • امکان اتصال به WIFI
  • نمایشگر LED لمسی
  • ظرفیت 40 لیتر

۶۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

  • ارسال رایگان
  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

Whirlpool W Collection W11 MW161 UK Built-In Microwave Oven

مایکروویو ویرپول توکار مدل W11 MW161 UK

مایکروویو ویرپول توکار مدل W11 MW161 UK با برخوردار شدن از ظاهر فوق العاده مدرن و شیک، به آشپزخانه‌ی شما زیبایی می‌بخشد. این محصول جزو مایکروویوهایی با ظرفیت متوسط به حساب می‌آید زیرا برای آن ظرفیت 40 لیتر در نظر گرفته شده و همین موضوع خیلی از تازه عروس و دامادها را به انتخاب کردنش، ترغیب می‌کند. این مایکروویو با متوسط توان مصرفی 900 وات طراحی شده اما توان مصرفی و قدرت گریل بالایی در حدود 1600 وات دارد تا بهترین نتیجه را برای گریل داشته باشد. همچنین در طراحی آن 7 سطح قدرت و چندین برنامه پخت حرفه‌ای در نظر گرفته شده که می‌توانید به راحتی از منوی لمسی آن‌ها را انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده بسیاری از افراد به انتخاب و خرید مایکروویو توکار ویرپول مدل W11 MW161 UK ترغیب شوند برخوردار شدن از فناوری حس ششم است که آشپزی را برای همه آسان می‌کند. این قابلیت می‌تواند غذاهای مختلفی را برای شما آماده کند حتی اگر در مورد روش پخت آن‌ها چیزی ندانید و می‌توانید این فناوری حس ششم را از طریق گوشی هوشمندتان مدیریت کنید.

ویرپول این مایکروویو را در دسته محصولات هوشمند قرار داده و به راحتی می‌توانید به وای فای متصل شوید و آن را از راه دور مدیریت کنید. از دیگر فناوری‌های این محصول باید به فناوری پخت 3 بعدی اشاره کرد که برای پخت همه جانبه و بهتر غذاها به کار رفته است. این مایکروویو از قابلیت‌های پیش گرمایش و یخ زدایی هم برخوردار شده که هر دو بسیار کاربردی هستند. در ادامه اطلاعات بیشتری از ظاهر و ویژگی‌های دیگر این محصول آورده‌ایم، می‌توانید این ویژگی‌ها را با قیمت مایکروویو ویرپول توکار مدل W11 MW161 UK در سایت مقایسه کنید در صورت ارزش خرید، آن را سفارش بدهید.

 

 

مایکروفر ویرپول توکار مدل W11I MW161 UK

طراحی ظاهری مایکروویو ویرپول W11

بیایید قبل از بررسی قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های پخت، ظاهر مایکروویو 40 لیتری ویرپول W11 MW161 UK را مورد قضاوت قرار بدهیم. این محصول در بین مایکروویوها به شیک بودن ظاهر شناخته می‌شود و حقیقتا ظاهری بسیار شیک و مدرن دارد و برای خانه‌های زوج‌های جوان و افرادی که به دکوراسیون مدرن علاقه دارند، ساخته شده است. این دستگاه در رنگ مشکی ساخته شده و زمانی که به صورت توکار نصب شود، نمای مشکی رنگ ساده و شیکی از آن دیده می‌شود که زیبایی چشمگیری را به فضای آشپزخانه هدیه می‌دهد. نمای توکار این محصول کاملا شیشه‌ای است و همین موضوع به زیبایی و چشمگیر بودن آن بیشتر اضافه می‌کند.

جزئیات به کار رفته در ظاهر این محصول 40 لیتری شامل نمایشگر فول تاچ و رنگی است که به آن نمایشگر LED TFT می‌گویند. این نمایشگر ال ای دی دارای 4.5 اینچی است و به وضوح گزینه‌های مختلف تنظیمات را نمایش می‌دهد. دستگیره‌ی طراحی شده برای باز کردن درب مایکروویو ویرپول W11 به صورت توکار است و همین موضوع به زیبایی و مینیمال بودن ظاهر، کمک بیشتری کرده است.

محفظه و فضای داخلی مایکروویو توکار ویرپول مدل W11 MW161 UK

به غیر از ظاهر، فضای داخلی یا به اصطلاح محفظه پخت هم جزو فاکتورهایی است که باید مورد بررسی دقیق قرار بگیرد تا دقت در انتخاب و خرید افزایش پیدا کند. محفظه‌ی طراحی شده برای مایکروویو ویرپول توکار مدل W11 MW161 UK از ظرفیت 40 لیتری برخوردار شده و این میزان از ظرفیت برای یک مایکروویو ظرفیت متوسط به شمار می‌آید. با توجه به این میزان از ظرفیت، خرید این دستگاه را بیشتر به تازه عروس و دامادها توصیه می‌کنیم.

در فضای داخلی این محصول مانند دیگر مایکروویوها، صفحه‌ای شیشه‌ای قرار دارد که با روشن شدن دستگاه این صفحه نیز شروع به چرخیدن می‌کند تا غذا بهتر گرم یا پخته شود. این صفحه از جنس شیشه‌ی نشکن است و برای آن قطر 40 سانتی‌متری در نظر گرفته‌اند.

 

 

مایکروفر ویرپول توکار مدل W11I MW161 UK

 

توان مصرفی و سطوح پخت مختلف

یکی از ویژگی‌های مهمی که فاکتور خرید مایکروویوها به حساب می‌آیند، توان مصرفی و قدرت سیستم حرارتی است که مشخص می‌کند چه انتظاری باید از این محصول برای طبخ غذاها داشت. خوشبختانه مایکروویو توکار 40 لیتری W11 MW161 ویرپول از سیستم حرارتی با قدرت بالایی برخوردار شده و همین موضوع باعث شده از ویژگی‌های زیر برخوردار باشد:

  • توان مصرفی این محصول به طور متوسط 900 وات معرفی شده که در بین مایکروویوهای 40 لیتری و توکار، توان مناسبی به حساب می‌آید و می‌توانید روی قدرت آن برای پخت غذاها، حساب کنید.
  • گریل معمولا در فرها و مایکروویوها از سطح توان مصرفی متفاوتی برخوردار است و در این محصول هم توان مصرفی گریل 1600 وات معرفی شده و این نشانه گریل پر قدرت مایکروویو 40 لیتری ویرپول است.
  • 7 سطح مختلف از توان مصرفی و قدرت برای این دستگاه طراحی شده که می‌توانید هم به صورت دستی و بر اساس دستور غذایی که دارید آن را تنظیم کنید و هم این که برای برنامه‌های پخت غذا به صورت پیشفرض برنامه ریزی شده تا بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

مایکروفر ویرپول توکار مدل W11I MW161 UK

 

فناوری پخت 3D در مایکروویو 40 لیتری W11 MW161 UK ویرپول

یکی از فاکتورهایی که باعث می‌شود محبوبیت یک مایکروویو بیشتر از سایرین باشد، برخوردار شدن از فناوری‌های پخت است که در این جا فناوری پخت ویرپول فناوری سه بعدی می‌باشد. مایکروویو ویرپول توکار مدل W11 MW161 UK از فناوری پخت 3 بعدی برخوردار شده و همین موضوع باعث شده بتواند غذاها را بهتر طبخ کند. به بیان ساده فناوری پخت 3 بعدی به صورتی طراحی شده که فن روشن می‌شود و هوای گرم به وجود آمده در تمامی محفظه 40 لیتری به گردش در می‌آید و همین موضوع باعث می‌شود هوای گرم به صورت یکسان و یکنواخت به تمامی قسمت‌های غذا برسد.

معمولا وقتی قصد پخت شیرینی و کیک و یا غذاهایی مثل مرغ و ماهی شکم پر را داریم، بیشتر به فناوری پخت 3 بعدی احتیاج پیدا می‌شود تا تمامی قسمت‌ها به صورت یکنواخت پخته شوند و طوری نباشد که قسمت‌هایی برشته یا حتی سوخته باشند و قسمت‌های دیگر هنوز خام باقی بمانند.

 

 

مایکروفر ویرپول توکار مدل W11I MW161 UK

 

فناوری حس ششم در مایکروویو ویرپول W11

اگر قبل از این که به سراغ انتخاب و خرید مایکروویو توکار ویرپول مدل W11 MW161 UK آمده باشید، سایر مایکروویوها و فرهای توکار این برند آمریکایی را بررسی کنید متوجه می‌شوید در محصولات بالا رده و جدید این برند یک فناوری مشترک است و این فناوری 6th Sense یا حس ششم نام دارد. فناوری حس ششم را به عنوان یک فناوری مهم و کاربردی معرفی می‌کنند و ویرپول نوید آشپزی بهتر را با این فناوری می‌دهد و حتی ادعا دارد این فناوری برای کسانی که هیچ مهارتی در آشپزی ندارند، بهترین نتیجه را به ارمغان می‌آورد.

فناوری حس ششم در کنار خود چند دستور غذایی پیش فرض دارد اما سایر تنظیمات و بررسی‌ها با کمک حسگرها انجام می‌شود و اصلا نیازی به دخالت شما نیست. شما می‌توانید بر اساس مواد خوراکی و غذایی که قصد پخت آن را دارید یکی از دستور پخت‌ها را انتخاب کنید و باقی شرایط پخت مثل زمان  و سطح قدرت را به فناوری حس ششم بسپارید. تکنولوژی حس ششم همین طور غذا را به حال خود نمی‌گذارد بلکه به کمک حسگرهایی که دارید شرایط پخت را به صورت مرحله‌ای بررسی می‌کند و اگر غذا پخته باشد زمان را کاهش می‌دهد.

 

مایکروفر ویرپول توکار مدل W11I MW161 UK

 

قابلیت‌های پخت در مایکروویو 40 لیتری توکار ویرپول مدل W11 MW161 UK

حالا که تا به این جا ویژگی‌ها را بررسی کردیم نوبت به آن رسیده در مورد امکانات و قابلیت‌های کاربردی حرف بزنیم تا ببینیم بر اساس قیمت مایکروویو ویرپول توکار مدل W11 MW161 UK در بانه، ارزش خرید این محصول بالاست یا خیر.

  • یکی از برنامه‌های پخت، Forced Air است که به آن پیش گرم هم گفته می‌شود و برای این که هوای محفظه پخت سریع‌تر گرم شود و آماده استفاده باشد، از این برنامه می‌توانید استفاده کنید.
  • برنامه پخت ترد و سرخ کردنی ترد هم که کاملا مشخص است برای غذاهای سرخ کردنی مثل مرغ‌ها و ماهی‌های سوخاری و یا سیب زمینی مناسب هستند و غذا را طوری آماده می‌کنند که بیرون تردی داشته باشد و داخل آن نرم و خوشمزه باشد.
  • برنامه پخت بخار هم معمولا برای ورزشکاران، سالمندان و افرادی که رژیم غذایی سالم دارند مناسب است و می‌تواند به بهترین شکل و در زمانی کوتاه غذاهای بخار پز را برای شما آماده کند.

مایکروویو هوشمند ویرپول

از ویژگی‌های خاص مایکروویو ویرپول توکار مدل W11 MW161 UK باید به قابلیت اتصال به وای فای هم اشاره داشت که از طریق منوی فول تاچ و لمسی باید این اتصال را بر قرار کرد. بعد از اتصال شما می‌توانید از طریق مای اسمارت دیسپلی My Smart Display مایکروویو را به گوشی خود وصل کرده و آن را از طریق اپلیکیشن، مدیریت کنید. در این روش شما می‌توانید برنامه پخت را تنظیم کرده، زمان پخت را کاهش یا افزایش دهید و یا این که مایکروویو را خاموش کنید.

جمع بندی

بر اساس فاکتورهای مهمی که معمولا در انتخاب و خرید مایکروویوها مد نظر قرار می‌گیرد ما این جا محصول 40 لیتری و توکار ویرپول را بررسی کردیم و با این حساب اگر تازه عروس و داماد باشید و علاقه‌ای به خرید محصولات توکار دارید، این محصول با کیفیت را از دست ندهید. برای اطلاع از قیمت مایکروویو ویرپول توکار مدل W11 MW161 UK در بانه حتما با کارشناسان فروش سایت ایران ویرپول تماس بگیرید.

 

بررسی تخصصی

Whirlpool W Collection W11 MW161 UK Built-In Microwave Oven
شناسه کالا

2800003046467

EAN code

8003437396229

کشور تولید کننده

ساخت آمریکا مونتاژ ایتالیا

ابعاد

45.5 × 59.5 × 56 سانتی‌متر

وزن

29.7 کیلوگرم

توان مصرفی

900 وات

توان گریل

1600 وات

ظرفیت

40 لیتر

نمایشگر

TFT لمسی

تایمر

دارد

سایر مشخصات

قطر صفحه چرخان 400 میلی لیتر
دارای قفل کودک
دارای قابلیت تنظیم زمان

سطوح قدرت

7 سطح

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مایکروویو ویرپول توکار مدل W11 MW161 UK”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال رایگان ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

۶۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات مرتبط