گاز صفحه ای ویرپول مدل ACM 847 B

Whirlpool induction glass-ceramic hob - ACM 847 BAWhirlpool induction glass-ceramic hob - ACM 847 BA
دسته‌بندی: شناسه محصول: ACM 847/BA
  • ظاهری جدید و شیک با طراحی خاص گازهای برقی
  • استفاده از شیشه‌ی سرامیکی مشکی رنگ
  • مجهز به تکنولوژی حس ششم برای تنظیم خودکار دما و مدیریت نقطه جوش
  • شعله القایی به جای شعله‌های معمولی
  • دارای 3 منطقه برای پخت غذا که یکی از آن‌ها دوتایی است
  • دارای نمایشگر و دکمه‌های لمسی
  • حداکثر قدرت 8000 وات
  • بسیار کم مصرف و حرفه‌ای
ویژگی های منحصر به فرد
  • 4 شعله قدرتمند
  • صفحه سرامیکی شیشه
  • توان تا 8000 وات
  • مجهز به تایمر
  • مجهز به فناوری حس ششم

۴۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

Whirlpool induction glass-ceramic hob - ACM 847 BA

گاز صفحه ای ویرپول مدل ACM 847 BA

گاز صفحه ای ویرپول مدل ACM 847 BA تکنولوژی را به خانه‌ی شما می‌آورد. این گاز که جدیدترین و خاص‌ترین سری گازهای صفحه‌ای ویرپول به شمار می‌رود شعله‌های القایی دارد و خبری از شعله‌های مستقیم نیست. این گاز 4 شعله دارد که یکی از آن‌ها انعطاف پذیر و یک پارچه است. همان طور که میبینید این محصول فاقد هرگونه برآمدگی یا لبه می‌باشد و طراحی مینیمال آن جذابیت بیشتری را به وجود آورده است. مانند سایر گازهای شیشه‌ای جنس شیشه‌ی استفاده شده در این محصول هم شیشه‌ی سرامیکی است. از ویژگی‌های برتر این محصول باید به فناوری حس ششم اشاره کرد که می‌تواند بدون دخالت شما نقطه جوش، زمان و دما را مدیریت کند و در این صورت دیگر خبری از سر ریز شدن یا سوختن غذا نیست.

به جای کنترل پنل فیزیکی و ولوم‌ها این گاز صفحه‌ای برقی مجهز به پنل تنظیمات لمسی است که حساسیت بالایی دارد و به راحتی می‌توانید هر یک از شعله‌ای را تنظیم کنید و حتی برای هر شعله زمان قرار بدهید تا زمانی که خانه نیستید مشکلی برای غذا پیش نیاید. بر خلاف تصور خریداران که فکر می‌کنند گازهای برقی قدرت کمتری دارند باید گفت که این محصول ظرف 8 دقیقه به دمای 630 درجه سانتی گراد می‌رسد در نتیجه با خرید گاز صفحه ای برقی ویرپول مدل ACM 847 BA از بانه و فروشگاه ایران ویرپول می‌توانید سرعت آشپزی خود را هم افزایش دهید. این گاز برقی رومیزی ویژگی‌های زیادی دارد که در ادامه به آن‌ها بیشتر می‌پردازیم تا بیشتر با آن آشنایی پیدا کنید.

 

گاز صفحه ای برقی ویرپول مدل ACM 847/BA

 

زیبایی و طراحی منحصر به فرد

بخش جذاب ویژگی‌های این محصول ظاهر متفاوت و زیبای آن است، در نگاه اول که به گاز صفحه ای برقی ویرپول مدل ACM 847 BA می‌اندازیم تنها یک سطح شیشه‌ای مشکی رنگ می‌بینیم زیرا این محصول هیچ برآمدگی یا تو رفتگی ندارد. همان طور که گفتیم این محصول ویرپول مشکی رنگ است و متریال استفاده شده در آن شیشه‌ سرامیکی می‌باشد زیرا این متریال از نظر مقاومت در برابر گرما، بیشتر خود را ثابت کرده و تحمل وزن بالایی هم دارد. همان طور که گفتیم این گاز القایی برجستگی خاصی ندارد تنها به منظور مشخص کردن جای شعله‌های القایی 3 مرز بندی روی آن با رنگ سفید مشخص شده است. در قسمت پایین آن نیز می‌توانید دکمه‌های لمسی مختلفی را ببینید که هم برای روشن کردن شعله‌ها و هم برای سایر تنظیمات تعبیه شده‌اند.

اگر در مورد ابعاد گاز صفحه ای برقی ویرپول مدل ACM 847 BA کنجکاوید می‌توانید با نگاهی به جدول زیر با اطمینان بیشتری این محصول را خریداری کنید.

عرض 58 سانتی‌متر
عمق 51 سانتی‌متر
ارتفاع 5.6 سانتی‌متر

 

 

 

گاز صفحه ای برقی ویرپول مدل ACM 847/BA

 

شعله‌های القایی در گاز برقی صفحه ای ویرپول مدل ACM 847 BA

گاز صفحه ای برقی ویرپول مدل ACM 847 BA در دسته گازهای 4 شعله قرار می‌گیرد و از 4 شعله القایی برخوردار است. البته دو شعله‌ در روی صفحه سرامیکی به صورت یکنواخت مشخص شده‌اند ولی در صورت نیاز می‌توانید هر دو را به صورت اختصاصی فعال کنید و هم این که می‌توانید از هر دو شعله استفاده کرده تا قدرت و توان بیشتری برای پخت غذا داشته باشید. یکی از شعله‌ها که بزرگترین است 2400 وات قدرت دارد و کوچکترین شعله هم با قدرت 1400 وات ساخته شده اما 2 شعله‌ی کنار هم که هم اندازه هستند از قدرت 1800 برخوردار شده‌اند. شعله‌ها به کمک خط‌های سفید یا نقره‌ای رنگی مشخص شده‌اند که به راحتی روی سطح مشکی رنگ شیشه‌ای مشخص هستند.

حالا که در مورد سطح قدرت و تعداد شعله‌ها می‌دانیم بد نیست کمی تخصصی‌تر هم به فعالیت این شعله‌ها بپردازیم در واقع گازهای برقی مثل این محصول دارای انرژی الکتریکی هستند و کارکرد آن‌ها بر خلاف اجاق گازهای معمولی به کمک سیستم القایی انجام می‌شود. خوبی اجاق های القایی این است که می‌توانند گرمای خود را بر اساس اندازه‌ی ظرف تنظیم کنند به همین دلیل در انرژی صرفه جویی می‌شود. همچنین در اجاق القایی ویرپول ACM 847 BA پایه‌های کمکی‌ حدف شده و همچنین مرحله گرم کردن ظروف هم دیگر وجود ندارد.

ظروف سازگار با گاز القایی ویرپول ACM 847 BA

اگر تا پیش از این که به گاز برقی ویرپول برخورد کنید چیزی در مورد ظروف سازگار نشنیده باشید، این کاملا طبیعی است زیرا مسئله ظروف سازگار برای گازهای القایی که پایه‌های کمکی ندارند،معنی پیدا می‌کند. ظروف سازگار با این گاز تمامی قابلمه‌ها و ماهی تابه‌های ساخته شده از ورق میناکاری، چدن، استیل و آلومینیوم می‌باشند. پس اگر تصمیمتان برای خرید گاز صفحه ای برقی ویرپول مدل ACM 847 BA جدی است، هر وقت که می‌خواهید ظروف پخت جدید بخرید حتما از فروشنده بپرسید که با گازهای برقی و شعله‌های القایی سازگاری دارد یا خیر.

 

گاز صفحه ای برقی ویرپول مدل ACM 847/BA

 

قابلیت Flexi Cook

یکی از قابلیت‌های خاصی که در گاز صفحه ای برقی ویرپول مدل ACM 847 BA ویرپول به چشم می‌خورد، قابلیت Flexi Cook است. این قابلیت به منظور گسترش منطقه‌ی پخت طراحی شده یعنی هر زمانی که بخواهید از 2 شعله به صورت هم زمان استفاده کنید، می‌توانید پیش از آن قابلیت Flexi Cook را فعال کرده تا گرما به تناسب ظرف شما بیشتر از قبل به وجود بیاید. همچنین از این قابلیت در زمانی که می‌خواهید غذای خود را در ظروف مستطیل یا بیضی بپزید هم کاربرد دارد.

قابلیت Power Booster

از دیگر قابلیت‌هایی که تنها می‌تواند در گاز صفحه ای برقی ویرپول مدل ACM 847 BA دید، باید به قابلیت Power Booster اشاره کرد. این قابلیت همان طور که از اسمش قابل تشخیص است می‌تواند حالتی را به وجود بیاورد که شما از تمامی قدرت گاز برقی استفاده ببرید. در مقدمه گفتیم که حداکثر قدرتی که برای این اجاق هوشمند در نظر گرفته‌اند 8000 وات است و زمانی که قابلیت Power Booster را انتخاب کنید تنها 8 دقیقه زمان می‌برد که گرمایش به حداکثر برسد. این قابلیت را به دلیل سرعت بالایی که دارد می‌توانید در مواقع ضروری مثل زمانی که مهمانی سر زده می‌آید، استفاده کنید.

 

 

گاز صفحه ای برقی ویرپول مدل ACM 847/BA

 

فناوری حس ششم در اجاق گاز صفحه ای برقی ویرپول مدل ACM 847 BA

خب می‌رسیم به یکی از بهترین و خاص‌ترین فناوری‌هایی که می‌توان در اجاق گازهای برقی دید و این فناوری حس ششم می‌باشد که مخصوص محصولات ویرپول ابداع شده است. گاز القایی صفحه ای ویرپول ACM 847 BA به فناوری حس ششم مجهز شده و همین موضوع باعث شده که در پخت غذا عملکرد حرفه‌ای‌تری داشته باشد. فناوری حس ششم به این سبب طراحی شده که می‌تواند به صورت خودکار دما را تنظیم کند و همچنین می‌توانید از آن برای نقطه جوش هم استفاده کنید.

فناوری حس ششم می‌تواند نقطه جوش را ثبت کند و حتی اگر به آن آب هم اضافه کنید هم چنان نقطه جوش را ثابت نگه می‌دارد. در واقع این حس ششم پس از این که مایع به نقطه جوش برسد به صورت خودکار دما را در حالتی نگه می‌دارد که نقطه جوش ثابت بماند. همچنین حس ششم را می‌توان طوری تنظیم کرد که پس از به پایان رسیدن تمامی مراحل پخت، شعله القایی را به صورت خودکار خاموش کند. تمامی این ویژگی‌ها باعث شده ویرپول ادعا کند حس ششم می‌تواند تا 20 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کند.

جمع بندی

یکی از گازهای القایی هوشمند و حرفه‌ای ویرپول را در این متن بررسی کردیم و در مورد این که چند شعله دارد، چه ظروفی با آن سازگارند و فناوری‌ها و قابلیت‌هایش هم حرف زدیم. با وجود این بررسی‌ها کسانی که قصد خرید دارند می‌توانند برای اطلاع از قیمت گاز برقی صفحه ای ویرپول مدل ACM 847 BA در بانه با کارشناسان فروش ما در تماس باشند.

 

بررسی تخصصی

Whirlpool induction glass-ceramic hob - ACM 847 BA
ابعاد

(HxWxD) 5.6x58x51 سانتی‌متر

ابعاد برای تعبیه

(HxWxD) 5.2x56x49 سانتی‌متر

وزن

11.5 کیلوگرم

تعداد شعله ها

4 شعله

جنس صفحه

شیشه سرامیکی

توان مصرفی

تا 8000 وات

نوع کنترل

الکترونیکی

تایمر

دارد

خاموش شدن خودکار

دارد

نشانگر روشن شدن برق

دارد

EAN code

8003437826078

کشور تولید کننده

ساخت آمریکا، مونتاژ ایتالیا

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گاز صفحه ای ویرپول مدل ACM 847 B”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

۴۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات مرتبط