ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3P33 DL X UK

Whirlpool Dishwasher - WFO 3P33 DL X UKWhirlpool Dishwasher - WFO 3P33 DL X UK
دسته‌بندی: شناسه محصول: WFO 3P33DLX UK
  • 14 تنظیمات مکان
  • 1 ساعت شستشو و خشک کردن
  • مصرف آب 9.5 لیتر
  • گزینه نیمه بار
  • رتبه انرژی A+++
  • نشانگر کمبود نمک و مواد شوینده الکترونیکی
  • کشوی کارد و چنگال بالایی (سوم) جدا
  • ردیف نگهدارنده بشقاب ثابت + 4 جا لیوانی در سبد بالایی
  • 4 ردیف نگهدارنده بشقاب تاشو در سبد پایینی
  • دکمه گزینه PowerClean
  • شستشوی چند منطقه ای (سبد زیرین و بالایی جدا)
  • قفل دکمه ای الکترونیکی (قفل کودک)
  • شروع تاخیر 1-24 ساعت
  • ارتفاع قابل تنظیم و سبد بالایی قابل جابجایی
  • سیستم حفاظت از آب AquaStop
  • سیستم فیلتر صفحه نمایش فلزی
  • حداکثر دمای آب ورودی 60 درجه سانتیگراد
14 نفره
  • تکنولوژی حس ششم
  • شستشو با تاخیر
  • شستشوی نیم بار
  • فناوری PowerClean Pro

تماس بگیرید

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

Whirlpool Dishwasher - WFO 3P33 DL X UK

ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3P33 DL X UK

ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3P33 DL X UK سطح عالی از تمیز کردن را ارائه می‌دهد. این محصول ایجاد شده با فناوری حسگر هوشمند، عملکرد و کارایی بالا بوده که تمام چیزی است که شما در یک دستگاه می‌خواهید. کلید نتایج عالی آن حس ششم ویرپول است. با تشخیص سطح کثیفی و اندازه بار، سنسورهای داخلی به طور خودکار چرخه شستشو را تنظیم می‌کنند و تا 50٪ در انرژی، آب و زمان صرفه‌جویی می‌کنند.

برنامه مناسب برای بارگیری حداکثر فضا برای قابلمه ها و ماهی تابه ها PowerClean Pro است. با اجازه دادن به ظروف برای نگهداری عمودی، تا 30 درصد فضای اضافی به دست می آورید، به این معنی که می‌توانید موارد بیشتری را فقط در یک چرخه مورد شستشو قرار دهید. جت‌های قدرتمند حتی سرسخت‌ترین لکه‌ها را از بین می‌برند و به شما این امکان را می‌دهند که قبل از آبکشی نگرانی در مورد چیزی کمتر از نتایج عالی را فراموش کنید.

این ماشین ظرفشویی ویرپول دارای 11 تنظیمات مکان و رتبه انرژی A+++ است. فناوری نوآورانه 6th Sense سطح کثیفی را تشخیص می‌دهد و چرخه شستشو را بهینه می‌کند، به لطف سیستم PowerDry تنها در 1 ساعت به نتایج عالی شستشو و خشک کردن دست یابید. در این برنامه بخار خارج می‌شود و آن را به آبی تبدیل می‌کند تا وقتی در را باز می‌کنید فضای داخلی ظرفشویی از رطوبت خالی شود. PowerClean عملکرد تمیز کنندگی عالی را نسبت به ظرفشویی های معمولی ارائه می‌دهد. استفاده از آبپاش های اضافی با جت های قدرتمند برای رسیدن به هر زاویه ای از ظرفشویی. این ظرفشویی ویرپول مملو از ویژگی های مفید برای راحتی شما و یک پوشش جذاب برای تکمیل هر آشپزخانه است.

 

ظرفشویی ویرپول WFO 3P33 DL X UK

 

تکنولوژی حس ششم 6.SENSE

ظرفشویی ویرپول WFO3P33DLXUK، مجهز به تکنولوژی حس ششم است که با هر شستشو، دیگر لازم نیست تصمیم بگیرید که کدام برنامه را انتخاب کنید تا به حداکثر تمیزی همه ظروف دست یابید. با عملکرد حس ششم، خود ظرفشویی دما، زمان و شدت چرخه شستشو را با توجه به درجه کثیفی و میزان بار تنظیم می‌کند. شما همیشه نتایج عالی و ظروف کاملا تمیز و خشک خواهید داشت.

حسگرهای هوشمند سطح آلودگی را اندازه گیری می‌کنند و منابع را بر اساس آن تنظیم می‌کنند و تا 50 درصد در مصرف انرژی، آب و زمان صرفه‌جویی می‌کنند. این ظرفشویی ویرپول با عملکرد حس ششم، دما، زمان و شدت چرخه شستشو را با توجه به سطح کثیفی و میزان پر شدن تنظیم می‌کند. شما همیشه نتایج عالی و ظروف کاملا تمیز و خشک خواهید داشت.

 

ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C23 PF X

 

فناوری PowerClean Pro

فناروی Pro™ 6. SENSE PowerClean Pro یک سیستم جت آب هدفمند و باز طراحی شده است که حتی سرسخت ترین کثیفی ها را از قابلمه ها، تابه ها یا سینی های پخت بدون نیاز به آبکشی، خیساندن از بین می‌برد. حسگرهای ویژه آلودگی ظروف را کنترل می‌کنند و فشار آب را بر اساس آن در طول چرخه شستشو تنظیم می‌کنند. و برای این نتیجه عالی، به آب بیشتری نیاز ندارید. با عملکرد PowerClean Pro، ظرفشویی جریان دقیق کنترل شده ای از آب را از نازل ها خارج می‌کند. حتی رسوبات مواد غذایی پخته شده روی ظروف پس از مداخله Powerclean Pro باقی نمی‌ماند.

در این فناوری جت های آب قدرتمند در پشت دستگاه برای ارائه نتایج تمیز کردن عالی در سخت ترین شرایط کار می‌کنند. سنسورهای هوشمند سطح کثیفی را تشخیص داده و فشار آب را متناسب با آن تنظیم می‌کنند.

 

ظرفشویی ویرپول WFO 3P33 DL X UK(9)

 

سیستم سبد داخلی

به لطف ظرفشویی ویرپول WFO3P33DLXUK از اوقات فراغت بیشتری لذت ببرید. تجهیزات سبد این ظرفشویی کاملا یکپارچه از یک سبد بالایی با قابلیت تنظیم ارتفاع، یک سبد پایینی و یک کشوی کارد و چنگال تشکیل شده است. سبد بالایی برای نگهداری لیوان ها، فنجان ها یا ظروف کوچکتر ایده آل است. این به شما امکان می‌دهد با اتصال ساقه به شکاف مربوطه، لیوان ها را با خیال راحت قرار دهید. سبد پایینی برای نگهداری قابلمه، درب، بشقاب یا کاسه مناسب است. در سبد پایینی نیز Power Clean وجود دارد که از نازل های مخصوص در پشت حفره برای شستشوی فشرده تر استفاده می‌کند. سبد سوم یک کشوی کارد و چنگال است. همچنین مجهز به دو سبد کشویی جانبی است که فضای اضافی برای نگهداری بهینه ظروف ارائه می‌دهد.

در این ظرفشویی ویرپول فضای ارزشمند بیشتری را بدست آورید و از فضای داخلی دستگاه حداکثر استفاده کنید. امکان افزودن سبد سوم اضافی به ظرفشویی وجود دارد که برای ظروف کوچک و کارد و چنگال در نظر گرفته شده است. آنها را از قابلمه ها، بشقاب ها و لیوان ها جدا می‌کنید تا خراشیده نشوند.

 

ظرفشویی ویرپول WFO 3P33 DL X UK(11)

 

برنامه‌های ظرفشویی ویرپول WFO 3P33 DL X UK

ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3P33 DL X UK دارای 11 برنامه شستشو است که انتخاب از بین آنها تضمین شده است. به کمک یک سیستم منحصر به فرد از 32 نازل فشار قوی PowerClean که به راحتی هرگونه آلودگی را از بین می‌برد. با استفاده از یک نمایشگر LED از زمان باقیمانده، برنامه انتخابی مطلع خواهید شد. عملکرد AquaStop از عمر طولانی دستگاه و به ویژه ایمنی خانه شما مراقبت می‌کند. در صورت خرابی از نشت آب جلوگیری و بلافاصله آن را پمپاژ می‌کند.

یکی از مزیت های اصلی این ظرفشویی ویرپول اقتصادی بودن آن است. به لطف مجموع مصرف برق سالانه 237 کیلووات، عضویت در رده انرژی  A+++ را به دست آورده است. همچنین میزان صدا در هنگام شستشو از حد 43 دسی بل تجاوز نمی‌کند که باعث افزایش بیشتر صرفه‌جویی و کارایی می‌شود. سیستم حس ششم هوشمند نیز به نتایج عالی کمک می‌کند که به لطف سنسورهای ویژه، میزان کثیفی ظروف را به دقت تشخیص می‌دهد و به سرعت زمان شستشو، مقدار و دمای آب را متناسب با آن تنظیم می‌کند. همه اینها باعث صرفه‌جویی در وقت شما می‌شود. این ظرفشویی می‌تواند تا 14 ست ظرف را در یک بار شستشو نگه دارد، بنابراین برای خانواده های پرجمعیت مناسب است. در اینجا به چند برنامه این ظرفشویی بی‌نظیر نگاهی می‌اندازیم.

 

 

ظرفشویی ویرپول WFO 3P33 DL X UK(7)

 

شستشوی یک ساعت

با برنامه 1 ساعت شستشو و خشک کردن، ظروف شما – از جمله ظروف پلاستیکی، تنها در یک ساعت تمیز خواهند بود و در وقت و انرژی شما صرفه‌جویی می‌شود.

تنها در یک ساعت، ظروف تمیز و درخشان خواهند شد. برنامه ویژه Wash&Dry در 60 دقیقه بار کامل را شستشو می‌دهد، از جمله خشک کردن کامل تا بتوانید بلافاصله بعد از آن بشقاب، کارد و چنگال و لیوان را دوباره استفاده کنید.

شروع تاخیر

گزینه Start Delay به شما امکان می‌دهد ظرفشویی را طوری تنظیم کنید که هر زمان که راحت تر است، چرخه خود را شروع کند و در زمان و انرژی شما صرفه‌جویی می‌کند.

اگرچه دستگاه بسیار بی صدا کار می‌کند، اما هنوز از عملکرد آن مطلع هستید. عملکرد شروع تاخیری را انتخاب کنید. به لطف آن، می‌توانید چرخه شستشو را طوری تنظیم کنید که زمانی که در محل کار یا خارج از منزل هستید شروع شود. پس از رسیدن به خانه، ظروف تمیز خواهند بود، بنابراین می‌توانید بلافاصله از آنها استفاده کنید.

گزینه های شستشوی انعطاف پذیر

به لطف قفسه‌های مدولار و لاستیک‌های تاشو، فضای داخل ظرفشویی خود را به دلخواه خود اضافه، بردارید یا تطبیق دهید.

14 تنظیمات

این ظرفشویی ویرپول دارای 14 تنظیمات همه کاره را ارائه می‌دهد تا بتوانید همیشه از فضای مورد نیاز خود لذت ببرید.

ExtraSpace

طراحی منحصر به فرد ExtraSpace امکان بارگیری عمودی قابلمه ها و تابه ها را در قفسه پایینی فراهم می‌کند و فضایی برای 10 ظرف اضافی برای شما دارد. صرفه‌جویی در فضا، صرفه‌جویی در زمان.

نیم بار

ظروف کثیف را به مدت سه روز در ظرفشویی نگذارید فقط به این دلیل که تعداد کمی دارند می‌توانید با این برنامه چرخه را اجرا کنید. در صورت مقدار کمتر، برنامه نیمه شستشو را روشن کنید. بشقاب ها، کارد و چنگال ها و لیوان ها با کاهش مصرف آب و انرژی، با اطمینان شسته می‌شوند.

چند منطقه ای

به لطف عملکرد Multizone، می‌توانید فقط سبد بالایی یا پایینی را به کار گیرید. به لطف این قابلیت، در زمان، انرژی صرفه‌جویی می‌کنید و اطمینان حاصل می‌کنید که همیشه ظروف تمیز برای استفاده روزمره دارید.

فناوری AquaStop

سیستم حفاظتی AquaStop از ظرفشویی محافظت می‌کند. در صورت قطع یا خرابی ناگهانی برق، دستگاه به طور خودکار جریان آب داخل ظرفشویی را قطع می‌کند تا خطر آبگرفتگی اتاق وجود نداشته باشد.

حالت توربو

حتی یک بازدید غیرمنتظره شما را شگفت زده نخواهد کرد. همیشه برای هر مهمان یک بشقاب و کارد و چنگال داشته باشید. برنامه Turbo را انتخاب کنید و ظروف خود را بدون کاهش کیفیت نتایج شستشو یا خشک کردن در زمان بی سابقه بشویید.

شستشوی آنتی باکتریال

به کمک این ظرشویی، باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها شانسی ندارند. اگر واقعا نیاز به شستن ظروف و سایر لوازم جانبی (مانند شیشه شیر بچه) دارید، یک برنامه ضد باکتری انتخاب کنید. این برنامه آب را با دمای 65 درجه سانتی گراد به مدت 90 دقیقه به ظرفشویی می‌رساند و تمیزی بهداشتی ظروف شما را تضمین می‌کند.

تمیز کننده خودکار

برنامه Self Clean مراقبت منظم از فضای داخلی ظرفشویی را بر عهده دارد. این قابلیت ظروف را با آب در دمای 65 درجه سانتیگراد شستشو می‌دهد که می‌تواند آلودگی ها، بوها و کپک های انباشته شده را از بین ببرد که می‌توانند تأثیر منفی بر کیفیت ظرفشویی داشته باشند.

خرید ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3P33 DL X UK

برای راحتی شما ظرفشویی جزو وسایل ضروری است به همین دلیل انتخاب یک محصول حرفه‌ای به دقت نیاز دارد. خوشبختانه برند ویرپول جزو برندهای بسیار معتبر است پس از کیفیت این ظرفشویی اطمینان داشته باشید و اگر برنامه‌های شست و شو و ظرفیت آن مناسب شماست پیشنهاد می‌کنیم خرید ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3P33 DL X UK از بانه را از دست ندهید.

بررسی تخصصی

Whirlpool Dishwasher - WFO 3P33 DL X UK
EAN code

8003437204982

کشور تولید کننده

ساخت آمریکا، مونتاژ ایتالیا

ابعاد

850x590x600 میلی‌متر

وزن

40 کیلوگرم

ظرفیت

14 نفره

تعداد برنامه‌ها

11 برنامه

شروع با تاخیر

1-24 ساعت

مصرف آب

9.5 لیتر

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3P33 DL X UK”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

تماس بگیرید

محصولات مرتبط