فر توکار ویرپول مدل W11 OM1 4MS2 P

Whirlpool W11 OM1 4MS2 P Built-In Electric Oven - Dark GreyWhirlpool W11 OM1 4MS2 P Built-In Electric Oven - Dark Grey
دسته‌بندی: برچسب‌ها: شناسه محصول: W11 OM1 4MS2 P
  • برخوردار شدن از Ready2Cook برای سرعت بیشتر گرم شدن فر
  • حس ششم برای پخت غذاها با تنظیمات و مدیریت خودکار
  • پنل لمسی و نمایشگر از نوع رنگی و فول تاچ TFT
  • برخوردار شدن از سیستم تمیزی خودکار
  • مجهز به سیستم بررسی مغز پخت شدن کیک و نان
  • ظرفیت 73 لیتری با ابعاد بسیار مناسب
  • 4 الی 5 طبقه و سینی
  • مجهز به قابلیت Cook4 برای پخت 4 غذای مختلف در یک زمان
  • انواع حالت‌های پخت و پز مثل کانوکشن، یخ زدایی و انواع گریل
  • کم مصرف و مجهز به توان 3650 وات
ویژگی های منحصر به فرد
  • عملکرد پخت همزمان Cook4
  • فناروی پیشرفته 6th SENSE
  • 4 طبقه و سینی مجزا
  • امکان اتصال به WIFI
  • ظرفیت 73 لیتر

۶۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

  • ارسال رایگان
  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

Whirlpool W11 OM1 4MS2 P Built-In Electric Oven - Dark Grey

فر توکار ویرپول مدل W11 OM1 4MS2 P

فر توکار ویرپول مدل W11 OM1 4MS2 P جزو پرفروش ترین فرهای برقی 2022 به شمار می‌رود. این فر در رنگ زیبای خاکستری پررنگ و مشکی ساخته شده و همین موضوع کمی آن را از سایر فرهای موجود در بازار متمایز می‌کند. 4 سینی با ریل‌های تلسکوپی در محفظه‌ی این محصول قرار دارند و این فر توکار مجهز به فن و قابلیت کانوکشن می‌باشد که یکی از دلایل پخت و پز حرفه‌ای می‌باشد. از برترین تکنولوژی‌هایی که می‌توان در این فر نام برد باید به تکنولوژی Cook4 اشاره کرد، تکنولوژی که در زمان شما و انرژی صرفه جویی می‌کند و به کمک آن می‌توانید 4 غذا را به صورت همزمان طبخ کنید. نگران تمیز کردن محفظه‌ی فر نباشید زیرا مهندسان ویرپول فناوری Pyrolytic را به محفظه‌ی این فر اضافه کرده‌اند و در کم‌تر از یک ساعت و بدون هیچ شوینده‌ای تمیزی را برایتان به ارمغان می‌آورند.

با خرید فر توکار ویرپول مدل W11 OM1 4MS2 P از بانه می‌توانید از فر بالا رده‌ای بهره مند شوید که هم پنل تنظیمات و هم منوی نمایشگر کاملا لمسی دارد و حتی نمایشگر آن کاملا رنگی است. ویرپول شگفتی را در همین جا تمام نکرده بلکه تکنولوژی خاصی به اسم تکنولوژی Pastry Function را به این فر اضافه کرده که میت پرابی برای بررسی پخت شدن گوشت و در کنار آن کیک‌ها و نان‌ها دارد. همچنین این محصول از قابلیت Ready2Cook برخوردار شده و به همین دلیل اصلا نیازی به پیش گرمایش فر نیست و گرم شدن کاملا سریع اتفاق می‌افتد. برای آشنا شدن و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی‌ها و امکانات این فر برقی توکار 73 لیتری پیشنهاد می‌کنم همراه ما باشید.

 

 

فر برقی ویرپول توکار مدل W11 OM1 4MS2 P(4)

حس ششم در فر W11 ویرپول

از مشخصات برتر فر توکار ویرپول مدل W11 OM1 4MS2 P باید به تکنولوژی حس ششم اشاره کرد زیرا این تکنولوژی به صورت کاملا خودکار و بر اساس حسگرها می‌تواند غذای شما را آماده کند. در واقع حس ششم در فر برقی ویرپول مانند یک سرآشپز حرفه‌ای عمل می‌کند که می‌داند دمای پخت هر غذایی باید چقدر باشد و آن غذا با چند ساعت زمان، آماده ‌شود و حتی تا آخرین لحظه‌ی پخته شدن و تمام شدن کار فر، غذا را بررسی می‌کند. ویرپول در کنار تکنولوژی The 6 Sense برای این فر برقی 30 نوع دستور پخت برای 30 نوع غذایی که معمولا طبخ می‌شود، برنامه ریزی کرده و شما کافیست بعد از قرار دادن مواد غذایی، شیرینی، نان و یا کیک نوع آن را انتخاب کرده و باقی مراحل و تنظیمات را به حس ششم واگذار کنید.

داشتن حس ششم یک برتری به حساب می‌آید زیرا حتی اگر به عنوان خریدار فر توکار ویرپول مدل W11 اگر آشپز مبتدی باشید و یا قصد دارید یک غذا را برای اولین بار امتحان کنید؛ نتیجه قرار است بسیار عالی باشد. حس ششم گاهی باعث افزایش سرعت پخت و یا بهتر گریل شدن آن و به طور کلی پخت بهتر می‌شود و تمامی مراحل کنترل کردن میزان پخت غذا را به کمک حس گر و به صورت خودکار انجام می‌دهد.

فر برقی ویرپول توکار مدل W11 OM1 4MS2 P(5)

فر توکار ویرپول مدل W11 و میت پراب یا حسگر گوشت

یکی از برتری‌ها و تفاوت‌های این فر با سایر فرهای برقی ویرپول، برخوردار شدن از میت پراب یا حسگر گوشت است که بسیار برای بررسی کردن این که چقدر تا پخته شدن گوشت مانده، کاربرد دارد. میت پراب از اجزای کاربردی فر توکار 73 لیتری ویرپول W11 OM1 4MS2 P به شمار می‌رود و می‌توانید از آن برای زمان‌هایی که استیک درست می‌کنید، بهره ببرید تا میزان پخته شدن داخل گوشت و آبدار بودن آن را متوجه شوید.

میت پراب درواقع سنسوری است که به برد الکتریکی داخل محفظه متصل می‌شود و سر فلزی آن نیز در داخل گوشت قرار می‌گیرد و از این طریق دمای واقعی داخل غذا را به نمایشگر ارسال می‌کند و شما را از وضعیت داخل غذا با خبر می‌سازد. این وسیله به شما کمک می‌کند تا غذایی کاملا مغز پخت تحویل بگیرید. البته میت پراب فقط برای پخت گوشت کاربرد ندارد بلکه از آن برای بررسی مغز پخت شدن انواع کیک و نان هم استفاده می‌کنند.

 

فر برقی ویرپول توکار مدل W11 OM1 4MS2 P(10)

 

تکنولوژی Cook4

معمولا اگر اهل مهمانی گرفتن باشید و مهمانی‌ها بزرگ و تجملاتی بگیرید، غذاهای متنوعی هم آماده می‌کنید که این موضوع می‌تواند وقت زیادی از شما بگیرد اما با خرید فر برقی ویرپول مدل W11 OM1 4MS2 P دیگر نیازی نیست وقت زیادی برای پخت 4 غذا صرف شود. این محصول ویرپول از آن جایی که جزو جدیدترین فرها و بالا رده‌ترین ها به شمار می‌رود فول امکانات است و تعجبی ندارد برای آن تکنولوژی Cook4 در نظر گرفته شده باشد و بتواند پخت 4 غذا به صورت هم زمان را برای شما ممکن سازد.

با انتخاب کردن این قابلیت از نمایشگر تمامی رنگی این فر می‌توانید 4 نوع غذای مختلف را در محدوده‌ی زمانی یکسانی آماده کنید. هر طبقه را به یک مواد غذایی اختصاص بدهید و سپس این قابلیت را انتخاب کرده و حالا برای هر سینی به صورت منحصر به فرد و مناسب با غذایی که در آن وجود دارد، تنظیمات را انجام دهید. شاید فکر کنید که اگر 4 نوع غذا را به صورت هم زمان در فر ویرپول بپزید، طعم واقعی آن‌ها تغییر می‌کند و نتیجه رضایت بخش نیست اما با وجود پخت هم زمان، ویرپول این قابلیت را طوری ابداع کرده که بوی غذاها اصلا روی طعم غذای دیگری تاثیر ندارد.

 

قابلیت Ready2Cook در فر توکار ویرپول مدل W11 OM1 4MS2 P

اگر تا به حال دستور پخت غذاهایی که در فر آماده می‌شوند را مطالعه کرده باشید حتما به این موضوع برخورده‌اید که فر را باید قبل از شروع به پخت گرم کرد زیرا معمولا چند دقیقه‌ای طول می‌کشد تا دمای فر به میزانی که می‌خواهید افزایش پیدا کند. اما اگر خریدار فر توکار 73 لیتری W11 OM1 4MS2 P ویرپول باشید می‌توانید مرحله پیش گرم کردن فر را حذف کنید زیرا این محصول به قابلیت Ready2Cook مجهز شده است. این قابلیت باعث می‌شود با روشن شدن فر، به سرعت به دمایی که انتخاب شده برسد و نیازی به صرف چند دقیقه نیست. قابلیت Ready2Cook شاید قابلیت ساده‌ای به نظر برسد اما مزیت‌های برای خریداران دارد که به صورت زیر است:

  • احتمالا تا به حال پیش آمده که مرحله پیش گرم را فراموش کرده باشید و غذا خیلی دیرتر آماده شود یا این که نتیجه‌ی مطلوبی در نهایت به دست نیاید اما از آن جایی که قابلیت Ready2Cook در این فر وجود دارد اصلا نتیجه تغییری نمی‌کند.
  • پیش گرم کردن محفظه باعث می‌شود زمان بیشتری صرف پخت غذا شود و این یعنی زمان بیشتری اتلاف می‌شود.
  • همچنین پیش گرم شدن باعث می‌شود انرژی بیشتری مصرف شود اما در فر توکار ویرپول مدل W11 OM1 4MS2 P که این مرحله حذف شده، انرژی کمتری صرف می‌شود.

 

 

فر برقی ویرپول توکار مدل W11 OM1 4MS2 P

 

قابلیت تمیزی آسان فر برقی ویرپول

این که فر قابلیت خود تمیزی یا تمیزی آسان داشته باشد، ویژگی بسیار مهمی به شمار می‌رود و فر توکار ویرپول مدل W11 OM1 4MS2 P هم از این مزیت برخوردار شده است. در واقع این قابلیت یک سیستم و چرخه تمیزی می‌باشد که ویرپول برای آسان‌تر شدن کار شما عزیزان طراحی و ابداع کرده و وجود آن در این محصول، کار شما را آسان می‌کند. در محصولاتی که خبری از این قابلیت نیست باید با استفاده از شوینده‌های چند منظوره و خاص و اسفنج‌های سخت زمانی را صرف تمیز کردن محفظه کنید به ویژه در زمانی که غذاهای چرب پخته باشید اما وقتی این قابلیت را از نمایشگر انتخاب می‌کنید چربی‌ها بر اثر سیستم طراحی شده به خاکستر تبدیل می‌شوند. بعد از این شما کافیست با داشتن اسفنج نرم، خاکسترها را از داخل محفظه پاک کنید. به لطف قابلیت StarClean دیگر نیازی نیست تمیز کردن را به تاخیر بیندازید و حتی می‌توانید سینی‌ها را هم به همین روش تمیز کنید و در آخر فقط دستمال بکشید یا آبکشی کنید.

 

فر برقی ویرپول توکار مدل W11 OM1 4MS2 P

 

طراحی و ظاهر فر توکار ویرپول W11 OM1 4MS2 P

وقتی در مورد ویژگی‌های این فر برقی توکار فول آپشن حرف زدیم اشاره‌ای هم به طراحی زیبای آن داشتیم که در پرفروش بودن آن، تاثیر بسزایی دارد. فر برقی ویرپول W11 OM1 4MS2 P به رنگ مشکی و خاکستری تیره ساخته شده و همین موضوع باعث شده مناسب خانه‌های مدرن و خاص باشد. طراحی مینیمال آن مربوط به جزئیاتی مثل دستگیره‌ی باریک درب و نمایشگر رنگی و فول تاچ و دکمه‌های لمسی می‌شود که علاوه بر زیبایی کار را برای شما راحت‌ کرده‌اند و استفاده خیلی راحتتر است. در داخل محفظه هالوژن‌های پر نوری قرار دارد که اگر آن را روشن کنید از درب شیشه‌ای می‌توانید غذاها را نگاه کرده و بررسی کنید که در چه مرحله‌ای قرار دارند.
با وجود 73 لیتری بودن این فر اما ابعاد آن طوری نیست که مناسب آشپزخانه‌های کوچک‌تر نباشد، ابعاد فر توکار ویرپول مدل W11 OM1 4MS2 P در جدول زیر آورده شده است. البته فراموش نکنید که حتما در مورد اینکه فضای بین کابینت‌ها چه ابعادی داشته باشد با کارشناسان فروش ما صحبتی داشته باشید.
ارتفاع 59.5 سانتی‌متر
عرض 59.5 سانتی‌متر
عمق 56.4 سانتی‌متر

جمع بندی

یکی از فول آپشن‌ترین فرهای برقی بازار ایران از بهترین برند یعنی ویرپول را در این متن برای شما بررسی کردیم. این محصول برای برند بازها و خریدارانی که فارغ از قیمت به دنبال بهترین کیفیت و بهترین امکانات می‌گردند طراحی و تولید شده‌اند. اگر تمایل به خرید این محصول دارید می‌توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید، خوشبختانه قیمت فر توکار ویرپول مدل W11 OM1 4MS2 P در بانه و در ایران ویرپول مناسب‌تر از سایر فروشگاه‌ها است.

 

بررسی تخصصی

Whirlpool W11 OM1 4MS2 P Built-In Electric Oven - Dark Grey
شناسه کالا

2800003045569

EAN code

8003437834790

کشور تولید کننده

ساخت آمریکا مونتاژ ایتالیا

ابعاد

595x 564 x 595 میلی‌متر

وزن

40.5 کیلوگرم

ظرفیت

73 لیتر

نمایشگر

لمسی رنگی

برنامه های آشپزی خودکار

30 برنامه

نگهداری دما (گرمایش)

دارد

گرم شدن سریع فر

دارد

فناوری ها

Ready2Cook، Cook4

دیدگاه کاربران

1 دیدگاه برای فر توکار ویرپول مدل W11 OM1 4MS2 P

  1. مژگان طهراني

    سلام
    باتشكر از ايران ويرپول فر سرى W11بسيار عاليه وباعملكردى راحت ميشه آشپزى لذت بخشى انجام داد .هم كار با اين فر خيلى راحته وهم برنامه هاى خودكارش كاربرديه . همچنين تشكر از آقاى رحيمى وتيم خوبشون كه با اخلاق وحوصله پاسخگو هستند وراهنمايى ميكنند.

    • یونس رحیمی

      ممنون از نظر لطف شما، امیدواریم که خرید خوبی را تجربه کرده باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال رایگان ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

۶۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات مرتبط