دسته‌بندی: آموزشیآخرین بروز رسانی: 18ام اسفند, 1402

فر توکار خارجی بخریم یا ایرانی؟

فر یکی از اصلی‌ترین لوازم آشپزخانه‌های مدرن امروزی است. با کوچک‌تر شدن ابعاد خانه‌ها، استفاده از فر برای پخت‌وپز بیش از گذشته متداول شده است. انتخاب نوع فر بسته به میزان استفاده و کیفیت پخت‌وپز می‌تواند متفاوت باشد. در بازار لوازم ‌خانگی ایران، انواع فر توکار خارجی یا ایرانی به تعدد یافت می‌شود که هر کدام از آن‌ها بسته به قیمت، کیفیت‌های مختلفی را دارا هستند.

فر توکار خارجی بخریم یا ایرانی؟

فر توکار خارجی بخریم یا ایرانی؟

فر یکی از اصلی‌ترین لوازم آشپزخانه‌های مدرن امروزی است. با کوچک‌تر شدن ابعاد خانه‌ها، استفاده از فر توکار برای پخت‌وپز بیش از گذشته متداول شده است. انتخاب نوع فر بسته به میزان استفاده و کیفیت پخت‌وپز می‌تواند متفاوت باشد. در بازار لوازم ‌خانگی ایران، انواع فر توکار خارجی یا ایرانی به تعدد یافت می‌شود که هر کدام از آن‌ها بسته به قیمت، کیفیت‌های مختلفی را دارا هستند.
از جمله برندهای ایرانی مطرح در زمینه تولید فر؛ می‌توان به برند اخوان، کَن، بی مکث، التون و… اشاره کرد. همچنین برندهای جهانی ویرپول، بوش و آریستون از بهترین انواع فر توکار خارجی محسوب می‌شوند. اگر به خرید فر توکار از برند خارجی علاقه‌مندید؛ فر توکار ویرپول یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن است.
برند ویرپول از قدرتمندترین و پیشرفته‌ترین صنایع تولید لوازم‌خانگی است که نامی آشنا در بازار داخلی ایران نیز دارد. می‌توانید از طریق فروشگاه ایران ویرپول، وارد کننده عمده لوازم خانگی ویرپول برای تهیه فر توکار خارجی اقدام کنید. در ادامه به شرح و معرفی انواع فر توکار خاجی و ایرانی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

فر توکار

فرهای توکار با توجه نیاز افراد، در دو نوع فر توکار برقی و فر توکار گازی تولید و عرضه می‌شوند. این نوع از فرها هر کدام دارای مزایا و معایب مختلفی هستند که پیش از خرید باید به آن‌ها توجه کنید. در ذیل توضیح مختصری از فر توکار برقی و گازی ارائه می‌دهیم.

فر توکار گازی

فر تو کار گازی همان‌طور که از نام آن پیداست از طریق گاز سوخت آن تأمین می‌شود؛ بنابراین مناسب برای مکان‌هایی که مجهز به لوله‌کشی گاز هستند. فر گازی دارای یک شعله قوی برای پخت غذاست، اما توزیع حرارت در همه جای فضای داخل آن یکسان نیست. میزان حرارت‌دهی فر گازی به‌صورت دستی قابل ‌تنظیم است و حرارت داخل محفظه آن به نحوی است که غذا به‌خوبی پخته و یا به‌ اصطلاح مغزپخت می‌شود.

فر توکار گازی

فر توکار برقی

فر تو کار برقی یکی دیگر از انواع فر موجود در بازار است که برای روشن‌شدن آن لازم است تا انشعاباتی برای اتصال به برق خانگی در نظر گرفته شود. این نوع فر دارای برنامه پخت متنوع بوده و حرارت در تمامی فضای داخل آن به‌صورت یکسان توزیع می‌شود. فر تو کار برقی به دلیل ابعاد کوچک‌تر آن نسبت به نوع گازی؛ در اغلب آشپزخانه‌هایی که مشکل کمبود فضا دارند قابل‌نصب و استفاده است.

فر توکار برقی

فر توکار خارجی

فر توکار ویرپول

ویرپول نامی آشنا در حوزه تولیدات لوازم‌ خانگی است. بیش از یک قرن تجربه در زمینه تولید محصولات برقی خانگی و به‌کاربردن آخرین تکنولوژی روز جهان؛ این برند را در رده برترین و پرفروش‌ترین شرکت تولید لوازم ‌خانگی در جهان قرار داده است. در حال حاضر؛ محصولات ویرپول به‌ویژه انواع فر توکار خارجی به اغلب کشورهای جهان از جمله ایران صادر می‌شود.
فر توکار خارجی ویرپول علاوه بر بهره‌مندی از بهترین کیفیت بدنه، از ضمانت ده‌ساله نیز برخوردار است. این فر شامل؛ درب آرام‌بند خودکار، برنامه‌های پخت متنوع، سرعت پخت بالا، نمایشگر لمسی و… است که همه این موارد در طعم و کیفیت غذا بسیار تأثیرگذار هستند. به‌منظور خرید فر توکار گازی و یا برقی ویرپول، می‌توانید به صفحه فروشگاه فر توکار ویرپول در سایت ایران ویرپول مراجعه کنید.

فر توکار بوش

برند مشهور آلمانی بوش، از بااصالت‌ترین برندهای فعال در زمینه لوازم‌خانگی است. این برند با تولید انواع فر گازی و برقی باکیفیت بالا، مشتریان و طرف‌داران بسیاری در بازارهای جهانی دارد. فر گازی و برقی تولید شرکت بوش از به‌روزترین فناوری‌های تکنولوژی بهره می‌برند که برخی از آن‌ها شامل؛ برنامه‌های پخت متنوع، حرارت‌دهی از دو جهت، قابلیت پاک‌کنندگی خودکار، باز و بسته ‌شدن خودکار درب و… هستند.

فر توکار اریستون

اریستون برند معتبر اروپایی است و در طی چندین دهه فعالیت در زمینه لوازم برقی خانگی توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. ویژگی منحصربه‌فرد لوازم ‌خانگی برند اریستون به ‌ویژه فر توکار گازی و برقی؛ مصرف انرژی بسیار پایین آن است. به همین دلیل اغلب محصولات این شرکت مطابق با استانداردهای اروپا در رده A++ قرار می‌گیرند. فر توکار خارجی اریستون گزینه‌های مختلفی را برای کاربران خود ارائه می‌دهد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برنامه‌های پخت متنوع و گرمایش سریع اشاره کرد.

بهترین فرهای تو کار ایرانی

فر توکار اخوان

اخوان یکی از نام‌آشناترین برندهای ایرانی در حال حاضر بازار ایران است. این برند در طی نیم‌قرن فعالیت در ایران، بخش عمده‌ای از بازار تولیدات داخلی لوازم‌ خانگی را در اختیار دارد. فر توکار اخوان یکی از بهترین تولیدهای این برند محبوب ایرانی است. برند اخوان به پیروی از آخرین محصولات تولیدی خارجی، تکنولوژی‌های متناسب با روز را در محصولات خود در نظر گرفته است. فر توکار اخوان دارای بدنه‌ای مقاوم نسبت به گرما بوده و برنامه‌های پخت متنوعی را شامل می‌شود. قفل کودک، سنسور پاک‌کننده خودکار، جرم‌زدا، سنسور اعلام اتمام طبخ غذا و… برخی از ویژگی‌های فر توکار ایرانی است.

فر توکار بی مکث

از دیگر برندهای معتبر ایرانی، بی مکث با بیش از 40 سال سابقه فعالیت در بخش لوازم‌ خانگی است. این شرکت با استفاده از مهندسان داخلی و همچنین بهره‌مندی از نسخه‌های جدید محصولات خارجی، در تلاش است تا بهترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه کند. فر توکار ایرانی بی مکث ضمانت دو ساله دارد و در صورت ایجاد مشکل و نقص فنی؛ تعویض یا تعمیر دستگاه به راحتی امکان پذیر است. قابلیت یخ‌زدایی، نمایشگر لمسی، قابلیت جرم‌زدایی، توزیع حرارت یکنواخت، قفل کودک و طبخ باکیفیت غذا برخی از ویژگی‌های فر توکار ایرانی بی مکث محسوب می‌شوند.

فر توکار ایرانی کن

برند کن را اغلب با تولید هودهای باکیفیت می‌شناسند. این برند در ابتدا کار خود را با تولید هود آغاز کرده و سپس تولیدات خود را به سایر لوازم ‌خانگی برقی نیز گسترش داد. ویژگی جالب ‌توجه برند کن که آن را از سایر رقبا متمایز کرده است؛ تولید محصولات با رتبه انرژی A++ است.
تقریباً تمامی محصولات تولیدی برند کن در رده بهینه‌ترین لوازم برقی قرار می‌گیرند. فر توکار کن از محصولات باکیفیت و مقاوم‌ به‌ گرما است. فر کن در دو نوع برقی و گازی تولید شده و به بازار عرضه می‌شود. هر دو نوع آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند و بسته به نوع بودجه انواع مختلفی دارند. خنک‌کننده خودکار محفظه داخل، قفل کودک، بیش از 15 نوع برنامه پخت، درب آرام‌بند ، یخ‌زدایی و… از ویژگی‌های این محصول هستند.

جمع‌بندی

در مطالب بالا به معرفی مدل‌های فر توکار خارجی و ایرانی پرداختیم. انتخاب انواع فر به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که مهم‌ترین آن؛ قیمت و کیفیت مناسب آن است. برندهای معتبری در این زمینه فعالیت دارند که از جمله آن‌ها، ویرپول، بوش، اریستون، اخوان، کن و بی مکث هستند و در طی سالیان اخیر عملکرد آن‌ها مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. در صورت تصمیم برای خرید فر توکار خارجی یا ایرانی پیشنهاد می‌کنیم که به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر به مراکز نمایندگی برندها مراجعه کنید.

دسته‌بندی: آموزشی0 min read

نظرات کاربران

0 دیدگاه