فر توکار ویرپول مدل MXA K7F IX

Whirlpool built in electric oven: inox color - MXA K7F IXWhirlpool built in electric oven: inox color - MXA K7F IX
دسته‌بندی: شناسه محصول: MXA K7F IX
  • از جادارترین فرهای برقی توکار ویرپول با 101 لیتر ظرفیت
  • دارای عمق 56.5 سانتی‌متری و عرض 90 سانتی‌متری
  • نمایشگر لمسی و دارای 2 ولوم برای انتخاب روش پخت و درجه حرارت
  • 30 برنامه خودکار برای قابلیت حس ششم آشپزی The 6 Sense
  • دارای قابلیت پیش گرمایشی Ready2Cook
  • تمیزی آسان و بی دغدغه به لطف فناوری Smart Clean
  • درب 4 جداره شیشه‌ای با قابلیت آرام بند
  • 2 طبقه و دارای 7 روش گرمایشی مختلف
  • مجهز به فناوری هوشمند BakeSense برای کنترل رطوبت
ویژگی های منحصر به فرد
  • ظرفیت 101 لیتر
  • فناوری StarClean
  • فناوری BakeSense
  • مجهز به فناوری حس ششم
  • درب 4 جداره شیشه ای

۷۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

Whirlpool built in electric oven: inox color - MXA K7F IX

فر توکار ویرپول مدل MXA K7F IX

فر توکار ویرپول مدل MXA K7F IX جزو بهترین فرهای توکار به شمار می‌رود‌. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این محصول ظرفیت 101 لیتری آن است که کمتر فری با این ظرفیت وجود دارد و همین باعث شده انتخاب افراد پرجمعیت باشد. این فر هم فضای داخلی بزرگی دارد و هم این که 2 طبقه هست به همین دلیل حجم زیادی غذا را برای شما آماده می‌کند. برخوردار شدن از توان 3950 وات موجب بوجود آمدن یک فر حرفه‌ای شده که می‌تواند طبخ کامل غذا را برای شما به ارمغان بیاورد.

اگر در مورد درجه‌های حرارت پخت این فر برقی کنجکاوید باید بگوییم که می‌تواند تا 240 درجه سانتی گراد را به راحتی پشتیبانی کند و همین موضوع باعث شده تنوع پخت عذایی بالایی داشته باشد. یکی از برتری‌هایی که خریدار را معمولا به خرید فر برقی توکار ویرپول MXA K7F IX ترغیب می‌کند برخوردار شدن از قابلیت The 6 sense است زیرا این تکنولوژی می‌تواند غذا‌ها را بر اساس نوع و وزن به صورت پیشفرض آماده کند. 7 نوع روش پخت مختلف برای فر توکار ویرپول K7F IX طراحی شده مثل فانکشن یا گریل از بالا و گریل از پایین. برخوردار شدن از فناوری SmartClean باعث شده تمیز کردن محفظه داخلی این فر وقت چندانی از شما نگیرد و محفظه‌ای تمیز در اختیار شما سرآشپزان بگذارد. از عملکرد قفل کودک و همچنین درب آرام بند و چند جداره هم نباید غافل شد که کار شما را برای استفاده راحت‌تر می‌کند. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد این محصول ویرپول در اختیار شما قرار می‌گیرد اما اگر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید کارشناسان فروش ما می‌توانند در این مورد همراه شما باشند.

 

 

فر برقی ویرپول توکار مدل MXA K7F IX

 

طراحی و ظاهر فر برقی ویرپول 101 لیتری

پیش از هر موضوعی ببینید طراحی ظاهری این محصول تا چه اندازه با استانداردهای زیبا شناختی شما و دکوراسیونی که در نظر دارید، مطابقت دارد. بدنه‌ی انتخاب شده برای فر توکار برقی MXA K7F IX ویرپول استیل روکش دار است، این انتخاب دو مزیت دارد؛ زیبایی و مقاومت. محصولات استیل طول عمر بیشتری دارند و دیرتر آسیب می‌بینند. البته لازم به ذکر است که تمامی قسمت‌های این فر ایتالیایی استیل نیست و درب آن از شیشه‌ی ۴ جداره ساخته شده است. این فر به دلیل داشتن روکش سیلور و ترکیب آن با شیشه‌ی مشکی رنگ ظاهری مدرن و زیبا دارد.

جزئیاتی که طراحان ویرپول برای این فر برقی در نظر گرفته‌اند، شامل نمایشگر و دو ولوم می‌شوند. نمایشگر راهنمای شما برای زمان باقی مانده از پخت و دما می‌باشد و هر یک از ولوم‌ها برای دما و روش پخت در نظر گرفته شده‌اند.

ابعاد فر برقی ویرپول توکار مدل MXA K7F IX

وقتی قصد خرید محصول توکاری را داشته باشیم، ابعاد جزو فاکتورهای اصلی و مهم به حساب می‌آید و خریدار بیشتر با آن درگیر می‌شود‌. در جدول زیر به ابعاد فر توکار ویرپول K7F IX اشاره‌ای داریم اما برای خرید دقیق‌تر حتما از کارشناس فروش بخواهید شما را بیشتر راهنمایی کند. همچنین اشاره‌ای به وزن این فر برقی هم داریم و این اطلاعات برای بررسی اصالت محصول به کارتان می‌آید.

وزن 53 کیلوگرم
ارتفاع 59.5 سانتی‌متر
عرض 79.6 سانتی‌متر
عمق 56.5 سانتی‌متر

 

 

 

فر برقی ویرپول توکار مدل MXA K7F IX

 

طراحی داخلی فر برقی ویرپول 101 لیتری

بعد از بررسی دو فاکتور قبلی حالا بیایید کمی در مورد طراحی داخلی فر توکار ویرپول K7F IX یا همان طراحی محفظه بپردازیم و با این قسمت، آشنایی پیدا کنیم. این فر برقی به دلیل برخوردار بودن از ظرفیت 101 لیتری عرض و پهنای نسبتا زیادی دارد و از نظر ارتفاع کاملا برای قرار گرفتن 2 سینی، مناسب است. برخوردار بودن از این حجم فضای و گنجایش یعنی شما می‌توانید برای یک مهمانی بزرگ به فر برقی خود اعتماد کنید و هم زمان در هر طبقه 2 یا حتی 3 ظرف مرغ خوری قرار دهید. یا این که 2 الی 3 ماهی را در یک سینی طبخ کنید.

این فر در اصل 2 سینی دارد اما در صورتی که یکی از سینی‌ها را در پایین‌ترین طبقه قرار دهید می‌توانید 3 سینی را هم در محفظه‌ی آن جا بدهید. برای سهولت کار شما، طراحان ویرپول تکیه گاهی بالشتک داری برای طبقه‌های این فر طراحی کرده‌اند و به همین دلیل قرار دادن سینی یا خارج کردن آن، راحت است.

درب 4 جداره و Soft Close

اگر تا به حال در هنگام انتخاب و خرید فرها به درب توجه‌ای نداشتید، از این به بعد داشته باشید زیرا طراحی درب از خیلی جهات دارای اهمیت است مثلا میزان گرمایی که به محیط انتقال پیدا می‌کند یا سهولت در خروج سینی‌ها تا حدی از درب، تاثیر می‌گیرند. در طراحی فر برقی توکار MXA K74 ویرپول قسمت درب با ویژگی‌های زیر طراحی شده است:

  • درب این فر شیشه‌ای است و قسمت میانی شفافی دارد که دید مناسبی به محفظه می‌دهد و می‌توانید در حین پخت غذا با روشن کردن لامپ، غذا را بررسی کنید و ببینید در کدام مرحله است.
  • این درب 4 جداره است نه یک درب شیشه‌ای عادی به همین علت خروج گرما از آن، سخت‌تر است و زمانی که فر ویرپول روشن باشد، گرمای کمی به محیط منتقل می‌شود و حتی می‌توانید به راحتی به درب دست بزنید.
  • ویرپول برای این درب از لوله‌های Soft استفاده کرده و همین موضوع باعث شده بسته شدن نرمی داشته باشد و همین موضوع سلامت شیشه را تضمین می‌کند.

 

 

فر برقی ویرپول توکار مدل MXA K7F IX

 

فناوری حس ششم در فر برقی ویرپول MXA K7F

تا به حال شده قصد پخت غذایی برای اولین بار را داشته باشید اما از این که نتیجه‌ی خوبی نداشته باشد، بترسید؟ ویرپول با استفاده و ابعاد فناوری The 6 Sense این پیغام را به خریداران خود می‌دهد ” لازم نیست حتما برای پخت غذایی خوشمزه، آشپز درجه یکی باشید ” زیرا این فناوری با استفاده از حسگر و پارامترهای خاص شرایط طبخ را مدیریت می‌کند. جای خوشحالی دارد که فر توکار برقی ویرپول MXA K7F IX از فناوری حس ششم برخوردار شده و در نتیجه قرار است غذاهای شما به بهترین شکل آماده شوند.

روند کار فناوری حس ششم را اگر بخواهیم به طور ساده بررسی کنیم این طور است که از طریق حسگر و پارامترهای خاصی، فرایند و مراحل طبخ غذا را کنترل و مدیریت می‌کند. این عملکرد خودکار بر اساس مواد غذایی و محفظه مدیریت می‌شود یعنی حسگرها بازخوردی از مرحله پخت و شرایط می‌دهند تا غذا به بهترین شکل پخته شود. مثلا فناوری حس ششم می‌تواند زمان کمتری را به پخت غذاها اختصاص بدهد یا بر اساس بازخوردی که از مواد غذایی دریافت می‌کند درجه حرارت را افزایش داده و حالت طبخ را تغییر بدهد. این فر ویرپول قرار است با استفاده از حس ششم و 30 برنامه پخت غذایی پیشفرضی که دارد قرار است بهترین غذا را برای شما آماده کند.

فناوری BakeSense در فر برقی ویرپول MXA K7F IX

فرهای ویرپول همیشه به دلیل داشتن بهترین نتیجه‌ی پخت غذا، مشهور بوده‌اند و این شهرت را به واسطه فناوری‌های مختلفی نظیر حس ششم و فناوری Bake Sense به دست آورده‌اند. فر برقی توکار ویرپول مدل K7F IX علاوه بر حس ششم از این فناوری هوشمند هم برخوردار شده و به همین دلیل مواد غذایی بهتر می‌توانند خاصیت خود را حفظ کنند و آبدار و خوش طعم باشند. به واسطه استفاده از این فناوری، حسگرهایی به فر برقی اضافه شده‌اند که می‌توانند میزان رطوبت مواد غذایی داخل فر را در هر یک از مراحل پخت، بررسی کنند. البته این حسگرها بیشتر در زمان انتخاب برنامه‌های طبخ غذای گوشتی یا سبزیجات فعال می‌شوند تا نتیجه‌ی آن غذایی لذیذ و نرم باشد.

تمیز آسان فر با StarClean

یکی از شکایت‌های خریداران فرها و مایکروفرها به تمیز کردن محفظه بر می‌گردد زیرا معمولا بعد از پخت غذاهای چرب، پروسه تمیزی ممکن است یک ساعت زمان ببرد. اما خریداران فر برقی ویرپول مدل MXA K7F IX قرار نیست وقت زیادی را صرف تمیز کردن محفظه کنند زیرا این محصول از قابلیت Star Clean برخوردار است. مهندسان ویرپول تکنولوژی تمیزی آسان را برای راحتی شما خریداران طراحی کرده‌اند تا زین پس با انتخاب یک دکمه و بعد از مدت زمان کوتاهی، نتیجه‌ی خوبی دریافت می‌کنید. این قابلیت یک چرخه‌ی تمیز کردن به وجود می‌آورد که تنها مدت زمانی که نیاز دارد 35 دقیقه است و پس از این 35 دقیقه در محفظه داخلی فر خبری از چربی و کثیفی نیست. حتی باید اشاره کرد که این قابلیت اصلا به شوینده خاصی نیاز ندارد و تنها همراه آن مقداری آب است که باید در فر قرار بگیرد.

جمع بندی

این متن را بر اساس فاکتورهایی که معمولا در انتخاب فرهای برقی توکار در نظر می‌گیرند؛ اختصاص داده‌ایم و در کنار آن به مهم‌ترین و کاربردی‌ترین فناوری‌ها و قابلیت‌هایی که ویرپول در نظر گرفته اشاره کردیم تا انتخاب برای شما فرایند آسان‌تری داشته باشد. علاوه بر این اطلاعات می‌توانید با کارشناسان فروش ایران ویرپول هم مشورت داشته باشید و در مورد قیمت فر برقی ویرپول توکار مدل MXA K7F IX در بانه هم از کارشناسان سوال بپرسید.

 

بررسی تخصصی

Whirlpool built in electric oven: inox color - MXA K7F IX
EAN code

8003437237614

کشور تولید کننده

ساخت آمریکا مونتاژ ایتالیا

ابعاد

ارتفاع 595 میلی‌متر
عرض 896 میلی‌متر
عمق 565 میلی‌متر

وزن

53 کیلوگرم

ظرفیت

101 لیتر

نمایشگر

لمسی

برنامه های آشپزی خودکار

30 برنامه

نگهداری دما (گرمایش)

دارد

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فر توکار ویرپول مدل MXA K7F IX”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

۷۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات مرتبط