فر توکار ویرپول مدل W6 OM4 4S1 H BSS

Whirlpool built in electric oven: W6 OM4 4S1 H BSSWhirlpool built in electric oven: W6 OM4 4S1 H BSS
دسته‌بندی: شناسه محصول: W6 OM4 4S1 H BSS
  • مخزن XXL با ظرفیت 73 لیتری
  • فناوری خاص حس ششم با 40 انتخاب مختلف و پخت غذاها به بهترین روش
  • یخ زدایی سریع و حرفه‌ای
  • SmartClean قابلیت تمیزی آسان و سریع بدون نیاز به شوینده
  • قابلیت Forced Air برای توزیع یکسان هوای گرم
  • مجهز به فناوری Cook4 برای پخت سریع و همزمان 4 غذا
  • گرمایش بسیار سریع
  • دارای درب 4 جداره و سافت کلوز
ویژگی های منحصر به فرد
  • ظرفیت 73 لیتری
  • فناوری SmartClean
  • فناوری Forced Air
  • مجهز به فناوری حس ششم
  • درب 4 جداره شیشه ای

۵۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

Whirlpool built in electric oven: W6 OM4 4S1 H BSS

فر توکار ویرپول مدل W6 OM4 4S1 H BSS

فر توکار ویرپول مدل W6 OM4 4S1 H BSS یکی از پرفروش ترین فرهای برقی بالا رده است. این فر برقی امتیازهای بالایی دارد از جمله ظرفیت 73 لیتری که باعث شده این محصول برای خانواده‌های پر جمعیت پیشنهاد شود. قابلیت حس ششم یکی از امکانات مهم و بسیاری کاربردی این محصول به شمار می‌آید و پخت 40 نوع غذا را پشتیبانی می‌کند و آن‌ها را به روش سرآشپز می‌پزد. نیاز دارید 4 نوع غذا را به صورت همزمان بپزید، این فر برقی برای شما ساخته شده زیرا از فناوری Cook4 برخوردار شده است. نوزیع یکنواخت حرارت و گرما از دیگر امتیازهای این محصول به حساب می‌آید و همین موضوع اجازه می‌دهد غذاها کاملا پخته باشند. با انتخاب و خرید فر توکار ویرپول W6 از بانه می‌توانید چندین نوع غذای مختلف را با تنظیمات پیش فرض حرفه‌ای بپزید و همچنین می‌توانید از گزینه گریل برای پخت بهتر استفاده کنید. یخ زدایی کامل و حرفه‌ای هم یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که برای این فر توکار برقی در نظر گرفته شده برای انواع غذاها، نان و گوشت‌های یخ زده مناسب می‌باشد. قابلیت Fast Heating هم یک امتیاز مهم به شمار می‌آید و وجود آن حتی می‌تواند مرحله‌ی پیش گرمایش را حذف کند و از این نظر خیلی کاربردی است. طراحی مینیمال و استفاده از بهترین متریال هم یکی دیگر از نقاط قوت فر توکار برقی ویرپول W6 به شمار می‌رود. همچنین درب این محصول شیشه‌ای چند جداره است و گرمای بسیار کمی به محیط انتقال می‌دهد و از قابلیت Soft Close هم برخوردار شده و درب به نرمی بسته می‌شود.

 

 

فر برقی توکار ویرپول مدل W6 OM4 4S1 H BSS

فر برقی توکار ویرپول مدل W6 OM4 4S1 H BSS

 

فر ویرپول W6 با ظرفیت 73 لیتری مناسب خانواده‌های پرجمعیت

خریدارانی که عیال وارند و خانواده‌های پر جمعیت دارند معمولا ظرفیت بالا را فاکتور اصلی برای خرید قرار می‌دهند از این رو فروشنده‌ها معمولا خرید فر توکار ویرپول مدل W6 OM4 4S1 H BSS را پیشنهاد می‌کنند. این محصول از مخزن پخت XXL برخوردار شده و این یعنی ظرفیت مخزن بالاست و ویرپول این مخزن را به صورت 73 لیتری معرفی می‌کند. ظرفیت 73 لیتر برای یک گاز برقی که کاربرد خانگی دارد بسیار مناسب است و دست شما خریداران را برای حجم زیادی از غذاها باز می‌گذارد طوری که حتی می‌توانید حجم زیادی شیرینی برای عید نوروز آماده کنید یا این که وقتی مهمان دارید همه‌ی غذاها را به راحتی بپزید. مخزن پخت XXL باعث شده که دست طراحان برای قرار دارن طبقات مختلف کاملا باز باشد و 4 سینی را می‌توانید در این محصول جا بدهید.

فر برقی ویرپول توکار W6 با حس ششم

یکی از نقاط قوتی که برای اکثر فرهای برقی ویرپول در نظر گرفته شده فناوری حس ششم است و خوشبختانه در فر توکار ویرپول مدل W6 OM4 4S1 H BSS هم اثری از این فناوری کاربردی وجود دارد. این فر با مجهز شدن به فناوری حس ششم 6th Sense آشپزی و پخت و پز را برای خریداران به کار بسیار راحتر تبدیل کرده طوری که حتی اگر برای بار اول قصد پخت غذایی را دارید، اصلا نیازی به نگرانی نیست. حس ششم به همراه خود حسگرهایی را به این محصول اضافه کرده که این حسگرها می‌توانند وزن و مقدار غذا و همچنین این که چه مقدار پخته شده را بررسی کنند. حسگرهای بررسی میزان پخته شدن غذا در حین پخت دائما بررسی خود را انجام می‌دهند به همین دلیل ممکن است زمان پخت و یا نوع پخت و گرما را تغییر بدهند.

فناوری حس ششم در کنار همراهی حسگرها، 40 برنامه پیش فرض هم دارد و این یعنی برای پخت 40 نوع غذا مناسب است. استفاده از 40 برنامه این طور می‌باشد که شما با توجه به مواد غذایی که در مخزن قرار دادید و همچنین با توجه به غذایی که قصد دارید آماده شود، یکی از 40 برنامه را انتخاب می‌کنید و باقی کار را به حسگرها می‌سپارید. به جرات می‌توان گفت یکی از دلایل بالا بودن قیمت فر برقی توکار ویرپول مدل W6 OM4 4S1 H BSS در بانه نسبت به فرهای برندهای رقیب وجود فناوری 6Th Sense است.

 

فر برقی توکار ویرپول مدل W6 OM4 4S1 H BSS

 

قابلیت Defrost Function

یکی از امکانات بسیار کاربردی فر برقی ویرپول W6 ویرپول قابلیت یخ زدایی است. در واقع خیلی از افراد به دلیل وجود قابلیت یخ زدایی در مایکرووفر و مایکروویو بیشتر این محصولات را برای پخت و پز انتخاب می‌کنند و کم‌تر به سراغ محصولی مثل اجاق فر می‌روند اما این محصول از قابلیت یخ زدایی برخوردار شده و جایگزین مناسبی برای سایرین به حساب می‌آید. هر گاه نیاز به یخ زدایی مواد غذایی دارید می‌توانید از این قابلیت کمک بگیرید تا در زمان بسیار کوتاهی عمل یخ زدایی به صورت یکنواخت انجام شود.

فناوری SmartClean در فر برقی توکار ویرپول W6 OM4 4S1

بیایید در مورد یکی از فناوری‌ها و امکانات بسیار کاربردی فر توکار برقی ویرپول W6 OM4 4S1 H یعنی قابلیت تمیزی خودکار و آسان یا Smart Clean حرف بزنیم. این قابلیت به قدری کاربردی است که نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب می‌کند زیرا خیلی از ما معمولا با تمیز کردن چربی‌های محفظه‌ی پخت مشکل داریم اما این روش سختی کار را به حداقل رسانده است. با وجود قابلیت Smart Clean اصلا نیازی نیست در مورد انتخاب شوینده‌ فکر کنید زیرا برای تمیز شدن به این روش فقط چند سی سی آب لازم است.

روش تمیزی SmartClean به این صورت است که شما بعد از این که کارتان با فر تمام شد 200 سی سی آب در مخزن قرار می‌دهید و سپس گزینه مربوط به این قابلیت را از پنل تنظیمات انتخاب می‌کنید. سپس این فناوری نوآوری تنها به 30 دقیقه زمان نیاز دارد تا کثیفی‌ها را حتی اگر کهنه باشند را از بین ببرد و بعد از اتمام کار با یک دستمال محفظه را پاک کرده و آن را برای دفعات بعدی آماده کنید.

توزیع گرما به کمک Forced Air

اگر نگاهی به ساختار و اجزای فر توکار ویرپول W6 OM4 4S1 H BSS بیندازید متوجه فن می‌شوید، این فن برای فناوری Forced Air به این محصول اضافه شده و می‌تواند هوای گرم را به گردش دربیاورد تا به صورت یکسان توزیع شود. از مواردی که می‌تواند امتیاز یک فر را پایین بیاورد عدم توزیع یکسان حرارت است زیرا در این صورت قسمتی از غذا کاملا می‌پزد، قسمتی خام و قسمت دیگر می‌سوزد با این حساب یکی از نقاط قوت مهم این فر توزیع یکسان حرارت است. در واقع در این محصول گرمایی که تولید می‌شود توسط فن به چرخش در می‌آید و در تمامی طبقات و در تمامی قسمت‌های هر طبقه توزیع می‌شود و به همین دلیل تمامی بخش‌های یک غذا به صورت یکسان و در یک بازه زمانی پخته می‌شوند.

پخت 4 غذا به صورت همزمان در فر برقی ویرپول W6 OM4 4S1 H BSS

تا به حال در مورد قابلیت‌های پخت هم زمان غذا شنیده‌اید؟ شرکت ویرپول این قابلیت را تحت عنوان Cook4 به فر برقی توکا ویرپول W6 OM4 4S1 H BSS اضافه کرده و باعث شده نوآوری جدیدی در پخت و پز غذاها به وجود بیاید. در واقع قابلیت Cook4 یا پخت 4 غذا به صورت هم زمان پشتوانه‌ی قوی به اسم قابلیت Forced Air دارد زیرا قبل‌تر گفتیم که این فناوری به کمک فن هوای گرم را به صورت یکسان توزیع می‌کند در نتیجه هوای گرم به هر طبقه می‌رسد و پخت 4 غذا کاملا راحت است. یکی از خوبی‌های قابلیت پخت 4 غذا به صورت همزمان این است که طعم و بو غذاها روی هم تاثیری نمی‌گذارند و هر یک از غذاها به راحتی می‌تواند طعم اصلی خود را حفظ کند و نیازی نیست نگران تغییر طعم‌ها باشید.

 

W6 OM4 4S1 H BSS

 

قابلیت Fast Heating

معمولا زمانی که غذایی را در فر می‌پزیم مرحله‌ای به پخت آن اضافه می‌شود که به آن پیش گرمایش گفته می‌شود و دمای محفظه را برای پخت غذای شما آماده می‌کند اما از آن جایی که در فر برقی توکار ویرپول W6 OM4 4S1 H BSS قابلیت گرمایش سریع وجود دارد می‌توانید پیش گرمایش را حذف کنید. اضافه کردن مرحله پیش گرمایش معمولا باعث می‌شود زمان پخت افزایش پیدا کند و مهم‌تر از آن باعث می‌شود مقداری از گرما و انرژی نیز هدر برود به همین دلیل به جای آن می‌توانید به قابلیت Fast Heating اعتماد کنید و بگذارید دمای محفظه، صرف دقایق کوتاهی به دمای اصلی پخت برسد.

طراحی ظاهر فر توکار ویرپول W6 OM4 4S1 H BSS

این محصول با ظاهری مشکی رنگ ساخته شده که متریال استفاده شده برای آن از فلز بسیار مرغوب و ضد زنگ می‌باشد. قسمت جلویی که برای فر برقی توکار در نظر گرفته شده شیشه‌ای است اما این یک شیشه‌ی معمولی نیست؛ 4 جداره طراحی شده تا گرمای بسیار کمی به محیط بیرونی منتقل شود و دمای شیشه پایین باشد و به راحتی بتوانید با آن تماس داشته باشید و همچنین لولاهای نرمی دارد و به راحتی باز و بسته می‌شود.

همچنین باید در مورد ابعاد فر برقی توکار ویرپول W6 OM4 4S1 H BSS بدانید زیرا خرید محصول توکار نیاز به بررسی و دقت بیشتری دارد:

  • ارتفاع 59.5 سانتی‌متر
  • عرض 59.5 سانتی‌متر
  • عمق 56 سانتی‌متر

جمع بندی

یکی از بهترین و پرفروش ترین فرهای توکار و برقی برند ویرپول را در این متن مورد بررسی قرار دادیم؛ از ظاهر گرفته تا ظرفیت مخزن و قابلیت‌های خاصی مثل Cook4 و حس ششم که پخت و پز را به کار راحتی تبدیل می‌کنند. این محصول هم برای سرآشپزها و هم برای افرادی که به تازگی آشپزی را یاد گرفته‌اند مناسب است و راحتی و سرعت را برای شما به همراه دارد. با وجود بررسی‌های انجام شده اگر به راهنمای بیشتری در مورد خرید فر برقی توکار ویرپول مدل W6 OM4 4S1 H BSS از بانه را دارید با کارشناسان ایران ویرپول در تماس باشید.

 

بررسی تخصصی

Whirlpool built in electric oven: W6 OM4 4S1 H BSS
EAN code

8003437835261

کشور تولید کننده

ساخت آمریکا مونتاژ ایتالیا

ابعاد

ارتفاع 595 میلی‌متر
عرض 595 میلی‌متر
عمق 560 میلی‌متر

ظرفیت

73 لیتر

نمایشگر

لمسی

برنامه های آشپزی خودکار

40 برنامه

نگهداری دما (گرمایش)

دارد

تکنولوژی حس ششم

دارد

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فر توکار ویرپول مدل W6 OM4 4S1 H BSS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

۵۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات مرتبط