یخچال جنرال الکتریک مدل CFE26JYMFS

General Electric refrigerator model CFE26JYMFSGeneral Electric refrigerator model CFE26JYMFS
  • امکان مدیریت از راه دور
  • امکان تنظیم دما در بخش‌های مختلف دستگاه
  • فیلتراسیون تخصصی آب
  • مجهز به یخ‌ساز حرفه‌ای
  • مصرف کم انرژی

 

ویژگی‌های منحصر به فرد
  • دارای 3 درب ضد زنگ
  • زنگ هشدار درب
  • قفل کودک درب
  • امکان تنظیم دما و رطوبت در کشوها
  • آبسردکن اختصاصی

۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

General Electric refrigerator model CFE26JYMFS

یخچال جنرال الکتریک مدل CFE26JYMFS

یخچال جنرال الکتریک مدل CFE26JYMFS  یکی از بهترین یخچال‌های ۳ درب موجود در بازار است که به‌ دلیل داشتن ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار توانسته است متقاضیان زیادی را به خود اختصاص دهد. به‌ گونه‌ای که افراد زیادی در سراسر جهان تصمیم به خرید این یخچال برای استفاده شخصی خود گرفته‌اند. این یخچال ساخت فرانسه به‌ گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند از تمامی مواد غذایی مورد استفاده شما به نحو احسن نگهداری کند تا بتوانید برای مدت زمانی طولانی‌تر انواع میوه سبزیجات و سایر مواد غذایی را با کیفیت و تازگی بالا نگهداری کنید. اگر دوست دارید در رابطه با این یخچال فرانسوی اطلاعات بیشتری به دست آورید، شانس با شما یار بوده‌ است که فرصت مطالعه این مطلب را به دست آورده‌اید. با خواندن این مقاله می‌توانید به تمامی سوالاتی که در ذهن دارید پاسخ دهید.

مشخصات کلی یخچال جنرال الکتریک مدل CFE26JYMS

یخچال جنرال الکتریک مدل CFE26JYMS به عنوان یکی از بهترین یخچال‌‌های بازار به دلیل مصرف کم انرژی توانسته است نام خود را در میان بهترین یخچال‌های کم مصرف بازار نیز قرار دهد. این یخچال فوق‌العاده به گونه‌ای است که بدون هیچگونه نگرانی از بابت مصرف برق می‌توانید در هر زمان از آن استفاده کنید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به 25.60 فوت مکعب ظرفیت، 8.18 فوت مکعب ظرفیت فریزر، 17.46 فوت مکعب ظرفیت غذای تازه، 302.5 پوند وزن، ۷/۸ اینچ ارتفاع تا بالای لولا و ۳/۴ اینچ عرض اشاره کرد.

طراحی ظاهری یخچال جنرال الکتریک CFE26JYMFS

طراحی ظاهری یخچال جنرال الکتریک CFE26JYMFS به عنوان یک ویژگی مثبت این دستگاه یاد می‌شود. این دستگاه فوق‌العاده دارای یک بدنه استیل ضد زنگ با دسته‌هایی از همین جنس است که زیبایی آن را چندین برابر کرده است.

۵ قفسه که ۱ عدد از آن‌ها ثابت و ۴ مورد دیگر قابل حرکت است موجب زیبایی طراحی داخلی این دستگاه شده است.

به طور کلی می‌توان گفت این یخچال در عین سادگی، زیبایی بسیاری دارد و با قرارگیری در گوشه‌ای از آشپزخانه شما می‌تواند زیبایی دکوراسیون را چندین برابر کند.

جالب است بدانید که لبه‌های قفسه این دستگاه به گونه‌ای است که مواد غذایی را در خود نگهداری کند تا شما بتوانید به راحتی یخچال را تمیز کنید.

امکان تنظیم دما

میوه‌ها، سبزیجات و مواد غذایی مختلف برای سالم ماندن به دمای مختلفی نیاز دارند. متاسفانه در یخچال‌های قدیم امکان تنظیم دما به گونه‌ای که تمامی مواد غذایی سالم باقی بمانند وجود ندارد.

در یخچال CFE26JYMFS این مشکل به طور کامل حل شده است. شما می‌توانید به راحتی دما را به گونه‌ای تنظیم کنید که در بخش‌های مختلف دستگاه اختلاف دما وجود داشته باشد و تمامی مواد غذایی سالم و تازه باقی بمانند.

اینگونه شما می‌توانید برای مدت زمانی طولانی‌تر مواد غذایی مختلف را سالم نگهدارید.

فیلتراسیون تخصصی آب

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در یخچال CFE26JYMFS دیده می‌شود، امکان فیلتراسیون آب و رفع املاح مضر است.

در فرایند تصفیه آب از کلر استفاده می‌کنند که برای کلیه بسیار مضر است. همین موضوع باعث می‌شود تا برخی از افراد به دنبال راهکارهایی باشند که بتوانند به وسیله آن آب را فیلتر کنند.

خوشبختانه این یخچال به طور خودکار این کار را برای شما انجام خواهد داد. شما می‌توانید آب نوشیدنی خود را درون این یخچال قرار دهید و آن را با کیفیتی بهتر دریافت کنید.

آب سردکن

نوشیدن آب خنک و تهیه شربت با استفاده از آب خنک برای بسیاری از ما حائز اهمیت است. به همین دلیل اکثر یخچال‌های مدرن از سیستم آبسردکن برخوردارند که آب را در ابتدا فیلتر و سپس سرد می‌کند تا شما با فشردن یک دکمه بتوانید آب سرد دلخواه خود را دریافت و نوش جان کنید.

این ویژگی در یخچال جنرال الکتریک مدل CFE26JYMFS نیز مشاهده و موجب دوچندان شدن محبوبیت این دستگاه می‌شود.

یخ‌ساز پیشرفته

یخچال جنرال الکتریک CFE26JYMFS دارای یک سیستم یخ‌ساز پیشرفته است که می‌تواند یخ را در ابعاد و اندازه‌های مختلف برای شما تولید کند. کیفیت یخ ساخته‌ شده توسط این دستگاه خود به‌ عنوان یکی از ویژگی‌های مثبت این یخچال محسوب می‌شود. در واقع شما این امکان را خواهید داشت که در کمترین زمان ممکن یخ دلخواه خود را در قالب‌های مورد نیاز دریافت کنید.

امکان اتصال به وای فای

یخچال CFE26JYMFS جنرال الکتریک را می‌توانید به‌ راحتی به وای فای متصل کنید تا از امکانات آنلاین آن نیز برخوردار شوید. اتصال این یخچال به وای‌ فای باعث می‌شود تا شما امکان مدیریت آن از راه دور را داشته باشید. در واقع می‌توان گفت هنگامی‌ که شما از خانه خارج می‌شوید، دیگر هیچ‌ گونه نگرانی از بابت خاموش یا روشن بودن دستگاه و همچنین تنظیم دما نخواهید داشت. چرا که به‌ راحتی می‌توانید با استفاده از تلفن همراه خود، تنظیمات لازم را از راه دور اعمال کنید.

امکان تنظیم رطوبت و دما در قفسه‌ها و کشوها

یکی دیگر از ویژگی‌های متمایزکننده این دستگاه امکان تنظیم رطوبت و دما در قفسه‌ها و کشوها است. این گونه دیگر هیچ نگرانی از بابت خرابی مواد غذایی موجود در قفسه‌ها و کشوها باقی نخواهد ماند. زیرا شما با تنظیم دما و رطوبت می‌تواند نقش بسیاری در تامین سلامت مواد غذایی به خصوص گوشت داشته باشید.

نورپردازی با LED

تمامی یخچال‌های جنرال الکتریک به وسیله لامپ‌های ال‌ای‌دی مخصوصی نورپردازی شده‌اند که امکان دسترسی و دید شما را به تمامی قسمت‌های یخچال فراهم می‌کنند. در واقع این لامپ‌ها به‌ گونه‌ای قرار داده شده‌اند که شما به تمامی بخش‌های یخچال می‌توانید به‌ راحتی دید داشته باشید. علاوه بر این باید بدانید که استفاده از این لامپ‌ها باعث می‌شود تا باکتری‌ها و ویروس‌ها امکان رشد در این محیط را نداشته باشند. به عبارت دیگر می‌توان گفت لامپ‌های ال‌ای‌دی به‌ کاررفته در این یخچال خود به‌ عنوان یک ضد باکتری عمل می‌کنند و در سالم ماندن مواد غذایی که در یخچال نگهداری می‌شوند، موثر است.

زنگ هشدار

نگرانی از بابت باز ماندن درب یخچال یکی از موضوعات مهمی است که می‌تواند ذهن هر فردی را به خود درگیر کند. از آنجایی که باز بودن درب یخچال علاوه بر آسیب رساندن به خود یخچال می‌تواند موجب فاسد شدن مواد غذایی شود، بسیار مهم است که از بسته بودن همیشه درب یخچال مطمئن باشید.

یخچال جنرال الکتریک مدل CFE26JYMFS با استفاده از یک زنگ هشدار شما را از باز بودن درب مطلع خواهید کرد. به عبارت دیگر اگر فراموش کنید که درب یخچال را ببندید، زنگ هشدار به شما یادآوری می‌کند که درب باز مانده و یخچالتان در خطر است.

قفل کودک

بسیاری از ما دوست داریم تا دسترسی کودکان را به محتویات درون یخچال محدود کنیم. به همین دلیل نیز راهکارهای بسیاری را امتحان می‌کنیم.

خوشبختانه باید بگوییم که در یخچال‌های جدید جنرال الکتریک از یک قفل کودک هوشمند استفاده شده است تا شما هر زمان که بخواهید یخچال را قفل کنید و امکان دسترسی کودکان به مواد درون یخچال را محدود کنید.

اینگونه دیگر هیچ نگرانی از بابت ایمنی فرزندانتان نخواهید داشت.

نتیجه‌گیری

در این مطلب به معرفی یخچال جنرال الکتریک مدل CFE26JYMFS  به‌ عنوان یکی از بهترین یخچال‌های فرانسوی موجود در بازار پرداختیم و گفتیم که این یخچال فوق‌العاده چه ویژگی‌هایی دارد که باعث شده است در بازار تقاضا برای خرید آن بالا باشد. ممکن است پس‌ از مطالعه این مطلب تصمیم به خرید این یخچال برای استفاده از آن گرفته باشید. در چنین شرایطی به شما توصیه می‌کنیم که حتما مجموعه‌های معتبری را که در این زمینه فعالیت دارند را برای خرید انتخاب کنید. چرا که در غیر این صورت شانسی برای تجربه یک خرید موفقیت‌آمیز نخواهید داشت. ایران ویرپول بهترین گزینه برای خرید انواع و اقسام یخچال‌های جنرال الکتریک با قیمتی مناسب است. اگر می‌خواهید یک محصول اصیل و با کیفیت خریداری کنید همین حالا اقدام نمایید.

بررسی تخصصی

General Electric refrigerator model CFE26JYMFS
مدل یخچال

CFE26JYMFS

تعداد درب یخچال

3 درب

قابلیت قفل کودک درب

دارد

میزان ظرفیت فریزر

8.18 فوت مکعب

امکان تنظیم دما

دارد

امکان اتصال به وای فای

دارد

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال جنرال الکتریک مدل CFE26JYMFS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات مرتبط