لباسشویی ویرپول مدل FSCR 12431

Whirlpool freestanding front loading washing machine FSCR 12431Whirlpool freestanding front loading washing machine FSCR 12431
دسته‌بندی: شناسه محصول: FSCR 12431
  • لباسشویی سفید رنگ با طراحی درب شیشه‌ای برجسته
  • دارای نمایشگر و پنل تنظیمات لمسی
  • دیگ فولادی و ضد زنگ
  • لباسشویی 12 کیلویی برای خانواده‌های عیال وار
  • دارای موتوری کم صدا و کم لرزش به لطف تکنولوژی ZEN
  • لباسشویی برخوردار شده از حسگر وزن و فناوری حس ششم
  • دارای 18 برنامه شست و شو مختلف با تنظیمات دقیق
  • دارای سیستم دوز مواد شوینده برای استفاده مناسب
ویژگی های منحصر به فرد
  • ظرفیت 12 کیلوگرم
  • 18 برنامه شستشو
  • مجهز به فناوری حس ششم
  • مجهز به تکنولوژی ZEN
  • سیستم دوز مواد شوینده

تماس بگیرید

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

Whirlpool freestanding front loading washing machine FSCR 12431

ماشین لباسشویی ویرپول مدل FSCR 12431

ماشین لباسشویی ویرپول مدل FSCR 12431 با ظرفیت 12 کیلویی که دارد به خانواده‌های پر جمعیت پیشنهاد می‌شود. این محصول از قابلیت 1400 دور در دقیقه برخوردار شده و به همین دلیل در زمینه خشک کردن لباس‌ها کیفیت بالایی دارد. همان طور که از لباسشویی‌ های سری جدید ویرپول انتظار می‌شود این محصول مجهز به موتوری بسیار بی صدا است زیرا از تکنولوژی ZEN در طراحی موتور استفاده کرده‌اند. رتبه‌ی انرژی A+++ کاملا مشخص می‌کند که این محصول تا چه اندازه کم مصرف است و اگر آن را با سایر لباسشویی ها مقایسه کنید متوجه می‌شوید 50 درصد صرفه جویی در مصرف برق و آب دارد. برای این که بتوانید انواع پارچه‌ها را با این محصول ایتالیایی بشویید 18 برنامه متنوع برای آن طراحی شده که هر یک تنظیمات پیش فرض مخصوص به خود مثل دما و زمان مشخص را دارند.

با خرید ماشین لباسشویی ویرپول مدل FSCR 12431 از بانه می‌توانید شستن لباس‌ها خود را به فناوری 6th Sense بسپارید تا لباس‌هایتان را بر اساس وزن بشوید و در مصرف آب و برق و مایع صرفه جویی شود. یکی دیگر از قابلیت‌هایی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده سیستم تنظیم دوز مواد شوینده است و شما می‌توانید به راحتی استفاده از شوینده را به خود ماشین واگذار کنید. دیگ 12 کیلویی که برای این محصول انتخاب شده از استیل ضد زنگ ساخته شده و حرکات آرام آن به لطف قابلیت SoftMove است. اگر قصد خرید این محصول را دارید می‌توانید برای مطالعه بیشتر در مورد ویژگی‌های آن همراه ما باشید و یا می‌توانید از کارشناسان فروش در ایران ویرپول مورد آن بیشتر بپرسید.

 

 

لباسشویی ویرپول FSCR 12431

 

طراحی ظاهری و بدنه

ظاهر لباسشویی ویرپول مدل FSCR 12431 کاملا می‌تواند به شیک شدن آشپزخانه یا اتاق رخت شویی کمک می‌کند. این محصول برای کسانی که به دکوراسیون روشن علاقه دارند پیشنهاد می‌شود زیرا در رنگ سفید ساخته شده است. درب برجسته و شیشه‌ای این لباسشویی هم کاربرد مخصوص به خود را دارد و هم به زیبایی بیشتر آن کمک می‌کند و اندازه‌ی متناسبی هم دارد. جزئیات این محصول نمایشگر و پنل تنظیمات لمسی مشکی رنگی است که در بالای درب آن قرار گرفته است. کشوی پودر و شوینده هم در کنار پنل تنظیمات قرار دارد و به راحتی قابل استفاده است.

از آن جایی که این محصول 12 کیلویی می‌باشد بهتر است برای تکمیل اطلاعات خود ابعاد آن را هم بررسی کنید. لباسشویی 12 کیلویی ویرپول دارای ارتفاع 85 سانتی‌متری، عرض 60 سانتی‌متری و عمق 61 سانتی‌متری است.

پنل تنظیمات و نمایشگر ماشین لباسشویی ویرپول مدل FSCR 12431

همان طور که در قسمت طراحی اشاره کردیم و از یک محصول امروزی انتظار می‌رود برای ماشین لباسشویی مدل FSCR 12431 ویرپول، دکمه و ولوم فیزیکی را حذف کرده‌اند و به جای آن یک نمایشگر و پنل لمسی قرار داده‌اند. در این نمایشگر گزینه‌های زیادی قرار دارد مانند انواع برنامه‌های شست و شو و سایر قابلیت‌هایی که می‌توانید تنظیمات بهتری برای شست و شو اعمال کنید مثل قفل کودک یا تغییر دما یا اضافه کردن مراحل شستن و آبکشی. بعد از انتخاب برنامه در نمایشگر LCD می‌توانید زمان باقی مانده برای شست و شو، تعداد دور موتور و دما را ببینید و همچنین کاملا مشخص است که چه برنامه و عملکردی انتخاب شده است.

 

 

لباسشویی ویرپول FSCR 12431

 

موتور بی صدا به لطف تکنولوژی ZEN

یکی از ویژگی‌هایی که ادعا داریم لباسشویی ویرپول مدل FSCR 12431 در آن به خوبی عمل می‌کند شست و شو بی صدا و بدون لرزش است طوری که ذره‌ای برای شما مزاحمت ایجاد نمی‌کند. موتوری که این روزها در لباسشویی ها می‌بینیم موتورهای دایرکت درایو هستند زیرا تسمه از آن‌ها حذف شده و مستقیما به دیگ وصل شده و باعث چرخش آن و شست و شو البسه می‌شوند. برای این که حرکات درام یا دیگ در هر یک از مراحل شست و شو با کمترین صدا و لرزش صورت بگیرد، ویرپول از ZENTechnology در ساخت این محصول کمک گرفته است.

این تکنولوژی یک نوآوری به حساب می‌آید و دلیل اصلی بی صدایی لباسشویی است زیرا تسمه را از موتور حذف کرده و منجر به اصطکاک می‌باشد که نتیجه‌ی آن حتی کمترین میزان لرزش است طوری که حتی روشن بودن لباسشویی فراموش می‌شود. با وجود تکنولوژی ZEN حداکثر صدایی که توسط ماشین لباسشویی ویرپول مدل FSCR 12431 در هنگام شست و شو به وجود می‌آید در حدود 49 دسی‌بل است و از آن جایی که حرکات دیگ در مرحله خشک کردن بیشتر می‌شود میزان صدا به 68 دسی‌بل می‌رسد.

 

لباسشویی ویرپول FSCR 12431

 

قابلیت PrecisionClean در ماشین لباسشویی 12KG ویرپول FSCR 12431

برای این که نتیجه‌ی شست و شو کاملا رضایت بخش باشد ماشین لباسشویی ویرپول مدل FSCR 12431 به قابلیت Precision Clean مجهز شده است. زمانی که در کنار انتخاب هر یک از برنامه‌های شست و شو متناسب با نوع پارچه این قابلیت را انتخاب کنید، می‌توانید کاملا به نتیجه شست و شو راضی باشید. با انتخاب این قابلیت جریان آب با دقت بیشتری برای شستن البته هدایت می‌شود و باعث می‌شود بهتر آبکشی صورت بگیرد. همچنین با این قابلیت لکه‌ها به خوبی از بین می‌روند و اثری از بوی نامطبوع عرق نیست.

فناوری حس ششم

فناوری حس ششم 6th Sense از آن فناوری‌های خاصی است که می‌تواند شما را از دقت عملکرد ماشین لباسشویی ویرپول مدل FSCR 12431 راضی نگه دارد. حس ششم فناوری است که حسگرهایی را به این محصول اضافه کرده تا حسگرها بتوانند وزن لباس‌های داخل دیگ را به درستی به دست بیاورند و سپس به تناسب حجم آن‌ها آب، برق و شوینده را تنظیم کنند. در واقع ظرفیت 12 کیلو برای استفاده روزانه خیلی زیاد است و معمولا اگر عادت دارید در طول هفته دو الی سه بار ماشین را روشن کنید، طبیعی است که پر نشود و همیشه ظرفیت دیگ خالی بماند حالا برای این که انرژی به تناسب حجم البسه مصرف شود، فناوری حس ششم کار خود را شروع می‌کند. در واقع این که حس ششم می‌تواند حجم لباس‌ها را بررسی کرده و تنظیمات مصرف آب و برق را به صورت خودکار انجام دهد باعث شده 20 درصد صرفه جویی صورت بگیرد.

 

 

لباسشویی ویرپول FSCR 12431

سیستم دوز مواد شوینده در لباسشویی ویرپول 12KG مدل FSCR 12431

این که مواد شوینده را با حجم لباس‌ها تناسب دهید نیاز به استاندارهایی که دارد و گاهی کار را برای ما سخت می‌کند اما اگر انتخاب شما ماشین لباسشویی ویرپول FSCR 12431 باشد نیازی نیست اصلا نگران این موضوع باشید. این ماشین 12 کیلویی به سیستم تنظیم دوز مواد شوینده مجهز شده به همین دلیل به صورت خودکار می‌تواند مقدار شوینده‌ای که لازم دارد را از جدا کرده و باقی را در کشوی شوینده باقی بگذارد. یعنی بر خلاف لباسشویی هایی که شما می‌بایست با پیمانه مخصوص، مواد شوینده آن را تنظیم می‌کردید به لطف سیستم دوز مواد شوینده می‌توانید این کار را به لباسشویی واگذار کنید.

سیستم تنظیم دوز مواد شوینده کار خود را بر اساس برنامه‌ی شست و شویی که انتخاب کردید و همچنین حجم لباس‌ها انجام می‌دهد به همین دلیل اگر برنامه شست و شو لباس‌های بسیار کثیف را انتخاب کرده باشید، حجم بیشتری از شوینده مصرف می‌شود.

برنامه‌های شست و شو

18 برنامه شست و شو برای لباسشویی 12 کیلو ویرپول FSCR 12431 در نظر گرفته شده که هر کدام به تناسب البسه و یا میزان کثیفی آن‌ها، تفاوت دارد. برنامه‌ها به صورت پیش فرض تنظیم شده‌اند و دمای خاص خود را دارند یا زمانشان متفاوت است و حتی میزان دور موتور هم می‌تواند در دو برنامه متفاوت باشد. از این 18 برنامه، برنامه‌هایی مثل Eco Cotton، Cotton و Mixed خیلی شبیه به هم هستند و برای البسه‌ تقریبا یکسانی کاربرد دارند. اگر دنبال شست و شو خیلی سریع هستید برای لباس‌هایی که فقط بوی بدن می‌دهند می‌توانید از برنامه شست و شو Rapid 30 استفاده کنید. اگر لباس‌های رنگی را می‌شویید از برنامه شست و شو Colours استفاده کنید تا از رنگ‌های آن‌ها محافظت شود. برای راهنمای بیشتر در مورد برنامه‌ها می‌توانید از دفترچه راهنما استفاده کنید یا از کارشناسان کمک بگیرید.

جمع بندی

اگر خانواده‌ای عیال وار هستید از ظرفیت 12 کیلویی این محصول به خوبی می‌توانید سود ببرید. 18 برنامه شست و شو و قابلیت‌ها و فناوری‌هایی که گفتیم همه می‌توانند برای شما بسیار کاربردی باشند. در صورت انتخاب این محصول می‌توانید برای اطلاع از قیمت ماشین لباسشویی ویرپول مدل FSCR 12431 در بانه از کارشناسان و فروشنده‌های ما در ایران ویرپول کمک بگیرید.

 

بررسی تخصصی

Whirlpool freestanding front loading washing machine FSCR 12431
شناسه کالا

۲۰۰۸۱۸۱۸۵۲۲۸۱

EAN code

8003437263026

کشور تولید کننده

ساخت آمریکا، مونتاژ ایتالیا

ابعاد

60x61x85 سانتی‌متر

ظرفیت

12 کیلوگرم

دور در دقیقه

1400 دور

نمایشگر

LCD

برچسب انرژی

A+++

موتور

دایرکت درایو سری zen

قابلیت تنظیم دما

دارد

سیستم عیب یاب هوشمند

دارد

برنامه های شست و شو

ECO COTTON ،COTTON، MIXED ،SYNTHETICS، DELICATES ،WOOL، RAPID 30 ،COLOURS ،RINS AND SPIN ،SPIN, SHIRTS ،DUVET ،BED LINEN،CASHMERE، SPORT ،JEANS، BABY ITEMS، MINI LOAD

شستشو سریع

دارد

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لباسشویی ویرپول مدل FSCR 12431”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

تماس بگیرید

محصولات مرتبط