فر توکار ویرپول مدل AKZ 6220 WH

Whirlpool AKZ 6220 WH Built-In Electric Single Oven - Stainless SteelWhirlpool AKZ 6220 WH Built-In Electric Single Oven - Stainless Steel
دسته‌بندی: شناسه محصول: AKZ 6220 WH
  • ظرفیت 73 لیتری مناسب برای خانواده های مهمان نواز
  • مجهز به تکنولوژی حس ششم برای پخت به روش بهترین سرآشپزها با تنظیمات پخت خودکار
  • تکنولوژی Cook3 پخت 3 غذا به صورت همزمان
  • دارای بدنه‌ی استیل و درب شیشه‌ای دوجداره
  • رنگ سفید و زیبا برای بدنه و طراحی شیک و مدرن
  • مجهز به قابلیت Ready2Cook برای گرم کردن سریع
  • دارای قابلیت تمیزی خودکار و راحت
  • مجهز به 16 روش پخت از جمله یخ زدایی
ویژگی های منحصر به فرد
  • طراحی مدرن به رنگ سفید
  • فناروی پیشرفته 6th SENSE
  • ظرفیت 73 لیتر
  • پخت 3 غذا به صورت همزمان
  • دارای قابلیت تمیزی خودکار و راحت
  • مجهز به 16 روش پخت

۴۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

Whirlpool AKZ 6220 WH Built-In Electric Single Oven - Stainless Steel

فر توکار ویرپول مدل AKZ 6220 WH

فر توکار ویرپول مدل AKZ 6220 WH یک فر برقی با ظرفیت 73 لیتری است. این فر برقی از بدنه‌ی استیل ضد زنگ ساخته شده و درب دو جداره‌ شیشه‌ای نیز برای آن در نظر گرفته‌اند تا گرما و هوای داغ را کم‌تر به آشپزخانه منتقل کند. از قابلیت‌های دیگر درب باید به قابلیت Soft Closing اشاره کرد که شدت بسته شدن درب را کنترل می‌کند. نمایشگر و منوی تنظیمات این محصول لمسی است و چندین قابلیت مختلف را مثل تنظیمات پخت 16 غذا، قابلیت تمیزی خودکار و اسمارت شیف انتخاب کنید. وجود تکنولوژی حس ششم در این فر به شما کمک می‌کند تا یک سرآشپز حرفه‌ای باشید زیرا هر مواد غذایی را به طور خاص آماده می‌کند. ویرپول قابلیت‌های دیگری از جمله Cook 3 را هم برای این محصول در نظر گرفته تا با خرید فر توکار ویرپول AKZ 6220 WH بتوانید 3 نوع غذا را به صورت همزمان در آن بپزید بدون این که طعم و بوی آن‌ها با هم مخلوط شود.

با تکنولوژی Ready2Cook دیگر لازم نیست فر را از قبل گرم کنید و در زمانتان صرف جویی می‌شود. با خرید این محصول می‌توانید انواع و اقسام روش‌های پخت مثل گریل از بالا، گریل از پایین، گریل همزمان، برشته کردن، پخت مخصوص جوجه، پخت مخصوص کیک و انواع دیگر غذاها را امتحان کنید ضمن این که می‌توانید به راحتی از گوشت و مرغ منجمد یخ زدایی کرده و غذای خوشمزه با آن‌ها بپزید. در ادامه بیشتر راجب این محصول و تاثیر آن در آشپزی شما حرف می‌زنیم اگر نیاز به راهنمایی فراتر از این متن دارید با کارشناسان ما در تماس باشید.

فر برقی ویرپول توکار مدل AKZ 6220 WH

مشخصات فر توکار ویرپول مدل AKZ 6220 WH

  • ظرفیت 73 لیتری ظرفیتی کاربردی برای خانواده‌های پر جمعیت یا خانواده‌های مهمان نواز
  • مجهز به تکنولوژی حس ششم برای پخت به روش بهترین سرآشپزها با تنظیمات پخت خودکار
  • تکنولوژی Cook3 پخت 3 غذا به صورت همزمان
  • دارای بدنه‌ی استیل و درب شیشه‌ای دوجداره
  • رنگ سفید و زیبا برای بدنه و طراحی شیک و مدرن
  • مجهز به قابلیت Ready2Cook برای گرم کردن سریع و سیر مخزن
  • دارای قابلیت تمیزی خودکار و راحت
  • مجهز به 16 روش پخت از جمله یخ زدایی

طراحی و مشخصات ظاهری

بد نیست همین اول کاری کمی در مورد ظاهر فر توکار ویرپول مدل AKZ 6220 WH حرف بزنیم تا ببینیم ظاهر جذاب آن چقدر شما را به خرید جذب می‌کند. این محصول از آن جایی که محصول جدیدی به شمار می‌رود، از ظاهری شیک و مدرن برخوردار شده و ویژگی‌های زیر را دارد:
رنگ بدنه‌ی این فر برقی سفید است یعنی بدنه از استیل ساخته شده و روکش سفید رنگی نیز روی آن قرار دارد.
به غیر از درب که از شیشه‌های دور جداره ساخته شده، باقی قسمت‌ها استیل هستند. درب این محصول طوری طراحی شده که می‌توانید داخل محفظه را ببینید و دستگیره‌ای استیل و نقره‌ای رنگ برای باز شدن آن در نظر گرفته شده است.
در بالای درب نمایشگری با دکمه‌های لمسی قرار دارد که انتخاب عملکرد غذا را راحتتر می‌کند.
اندازه و ابعاد فر برقی توکار ویرپول AKZ 6220 شامل عرض و ارتفاع 59.5 سانتی‌متر و عمق 56.5 سانتی‌متر می‌شود. البته توجه داشته باشید، از آن جایی که این محصول توکار است باید در مورد فضای مورد نیاز آن در بین کابینت‌ها با کارشناسان فروش ایران ویرپول مشورت کنید.

قابلیت Soft Closing در فر برقی توکار 6220 ویرپول

یکی از قسمت‌های مهم فرها، درب آن‌هاست به همین دلیل ویرپول در طراحی این قسمت توجه نشان داده و ویژگی‌هایی برای درب فر توکار مدل AKZ 6220 در نظر گرفته است:

  • قابلیت Soft Closing یا قابلیت آرام بند یکی از این قابلیت‌هاست، با توجه به وجود این قابلیت در طراحی فر برقی شما هر چه قدر هم که درب را محکم ببندید؛ شدت بسته شدن آن کم می‌شود و با شدت بسیار کنترل شده‌ای بسته می‌شود. این قابلیت به سلامت بیشتر درب فر و خود آن کمک می‌کند مانعی برای مشکلاتی مثل شکستن آن می‌باشد.
  • دو جداره بودن هم یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی درب این محصول است زیرا نمی‌گذارد هوای گرم داخل فر به محیط بیرون نفوذ کند یا دست کم درصد کمی نفوذ می‌کند در نتیجه زمانی که فر روشن است، محیط آشپزخانه خیلی گرم نمی‌شود.

فر برقی ویرپول توکار مدل W11 OM1 4MS2 P

عملکرد حس ششم در فر توکار 73 لیتری ویرپول

یکی از ویژگی‌هایی که فر توکار ویرپول مدل 6220 WH را از سایر محصولات متمایز می‌کند و برتری آن به شمار می‌رود عملکردی به نام حس ششم یا 6th Sense است. وجود این تکنولوژی در فرها باعث می‌شود غذاهای شما طعم غذاهای سرآشپز را داشته باشد حتی اگر چیز زیادی از آشپزی ندانید. شما می‌توانید کاملا به تکنولوژی 6th Sense اعتماد کنید و فقط مواد غذایی مورد نظرتان را در طبقه‌ی مورد نظر قرار بدهید و بعد نوع آن را انتخاب کرده و باقی مراحل پخت را به تکنولوژی حس ششم فر برقی توکار ویرپول بسپارید. شاید باورش برایتان سخت باشد اما با اعتماد کردن به قابلیت 6th Sense نه غذای شما می‌سوزد و نه خام و نپخته باقی می‌ماند بلکه مدت زمان مورد نیاز پخت آن به درستی تنظیم می‌شود طوری که بهترین میزان رطوبت را دارد و بهترین طعم را برایتان به ارمغان می‌آورد.
به همراه این قابلیت 30 دستور پخت در حافظه فر برقی توکار ویرپول AKZ 6220 ذخیره شده که شما یکی را انتخاب می‌کنید و بعد از این مرحله دیگر نیازی نیست دما یا توان دستگاه را تنظیم کنید؛ تمامی مراحل نظارت بر غذا بر عهده قابلیت حس ششم است.

قابلیت Ready2cook در فر توکار ویرپول مدل 6220

احتمالا تا به الان به گوشتان خورده که در دستور پخت غذاها گفته شده فر را باید چند دقیقه قبل از قرار دادن غذا، گرم کنید تا عملکرد بهتری را داشته باشد؛ در فر توکار برقی ویرپول AKZ 6220 WH دیگر نیازی نیست برای گرم کردن فر از قبل آماده بشوید زیرا قابلیت Ready2Cook در این محصول استفاده شده است. تقریبا بیشتر ما موقعیت‌هایی داشتیم که گرم کردن فر را فراموش کردیم و بعدا یادمان آمده و باعث شده غذا دیرتر پخته شود یا شرایط مطلوب و مناسبی نداشته باشد حالا ویرپول با ابداع تکنولوژی Ready 2 Cook این نگرانی را رفع می‌کند در نتیجه نیازی به پیش گرمایش نیست.
ویرپول برای این فر جریان همرفت بسیار قوی در کنار توان 3650 واتی آن در نظر گرفته و همین موضوع باعث می‌شود که فر خیلی زود به دمای مطلوب برسد بدون آن که نیازی به از پیش گرم شدن باشد.
جریان پیش گرم کردن معمولا باعث می‌شود فر نسبت به حالت معمولی انرژی بیشتری مصرف کند و همین طور باید زمانی را قبل از پخت به آن اختصاص داد اما وجود قابلیت Ready2Cook باعث شده در این 2 امر مهم صرفه جویی کنیم یعنی 15 الی 20 درصد در مصرف انرژی و حدودا 25 درصد در زمان صرفه جویی می‌شود.
در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید جریان پیش گرم را از کار فر حذف کنید، باید خودتان برای فعال سازی این قابلیت اقدام کنید زیرا به صورت پیش فرض فعال نیست.

فر برقی ویرپول توکار مدل AKZ 6220 WH

کاربرد قابلیت Cook3

معمولا خریدارانی که مهمان نواز هستند و اکثر اوقات مهمانی و دورهمی برگذار می‌کنند به محصولی نیاز دارند که بتواند به صورت همزمان بیشتر از یک غذا را طبخ کند و فر برقی توکار ویرپول AKZ 6220 WH یکی از این محصولات است. این فر برقی توانایی پخت 3 غذا به صورت همزمان را دارد زیرا مهندسان تکنولوژی Cook3 را ابداع کرده‌اند در نتیجه امکان پخت 3 غذا به صورت هم زمان وجود دارد. خوبی قابلیت Cook 3 این است که بو و طعم غذاها روی هم اثر نمی‌گذارند یعنی با این که هم زمان در یک محفظه در حال پخت و پز هستند اما به دلیل وجود قابلیت Forced Air بوهای آن‌ها روی هم تاثیر ندارد و انگار هر یک به تنهایی پخته شده‌اند. پس با این حساب شما می‌توانید در یکی از طبقات ماهی شکم پر درست کرده، در طبقه دیگر پیتزا و در سومین طبقه شیرینی یا کیک برای پذیرایی عصرانه آماده کنید. از فوایدی که قابلیت Cook3 برای فر توکار 73 لیتر ویرپول 6220 WH دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
مهم‌ترین فایده قابلیت پخت 3 غذا به صورت همزمان، صرفه جویی در وقت است به خصوص زمانی که مهمانی فوری پیش آمده باشد و سرعت حیاتی باشد.
همچنین پخت 3 غذا به صورت همزمان به جای 3 بار روشن کردن فر، صرفه جویی در انرژی را هم به همراه دارد.
حفظ شدن بافت، طعم، بو و مزه‌ی هر غذا بدون آن که ذره‌ای روی هم تاثیر داشته باشند.
نکته: البته به غیر از این که ویرپول قابلیت Cook3 را برای این محصول استفاده کرده و در منوی عملکرد هم تنظیمات مربوط به آن را قرار داده، وجود 3 طبقه و 3 سینی مختلف هم مزید بر علت شده‌اند و هر یک کاربرد خاص خود را دارند.

انواع روش پخت و پر در فر برقی توکار ویرپول مدل AKZ 6220 WH

وقتی بحث انتخاب و خرید فرهای برقی مطرح می‌شود یکی از موارد بسیار مهم این است که فر چند برنامه پخت غذا دارد و دست خریدار چقدر باز است. خوشبختانه با خرید فر توکار ویرپول AKZ 6220 WH از بانه به دلیل برخوردار بودن از 16 روش پخت، دست شما برای پخت انواع غذا باز است و محدودیت پایینی دارید. البته اگر بخواهیم قابلیت حس ششم و 30 دستور غذایی ذخیره شده را در نظر بگیریم تنوع غذایی بالاتر هم می‌رود اما برای انتخاب دستی پخت و طبخ غذا، 16 دستور وجود دارد که در تنظیمات می‌توانید آن‌ها را ببینید. در ادامه چند مورد از کاربردی‌ترینی‌ها را برایتان می‌آوریم و کمی در مورد کاربرد آن‌ها می‌گوییم.

فر برقی ویرپول توکار مدل AKZ 6220 WH

روش پخت نوع عملکرد
گریل بالا غذایی در سینی بالایی گذاشته شده

روی غذا برشته شود

گریل پایین غذا در سینی پایینی قرار دارد

برشته شدن از زیر

گریل همزمان برای پخت غذایی مثل مرغ یا استیک
فن کانکشن یخ زدایی متناسب با میزان انجماد
برشته کردن مثلا برشته شدن پنیر روی پیتزا یا پیراشکی
پخت پیتزا پخت پیتزا در زمان مناسب و گریل اندازه
پخت کیک پخت کیک با پف و برشتگی مناسب
پخت بیسکویت پخت بسکویت و انواع شیرینی
اسمارت شف حس ششم

پخت غذا با تنظیم خودکار دما و حرارت و زمان

تمیزی آسان فر توکار ویرپول

یکی از فناوری‌های بسیار کاربردی که برای فر توکار برقی ویرپول 6220 در نظر گرفته شده، StarClean است. تکنولوژی StarClean به عنوان یک چرخه تمیزکاری ابداع شده تا فضای داخلی فر سریع‌تر و راحتتر تمیز و عاری از آلودگی‌ها شود. چربی غذاها معمولا به دیواره‌ها، سقف و کف فر می‌چسبند و اگر مدت زمانی بگذرد و کهنه شوند تمیز کردن آن‌ها مشکل ساز می‌شود اما در مورد این فر برقی توکار خبری از تمیزی سخت و طاقت فرسا نیست زیرا تکنولوژی Star Clean وجود دارد.

با وجود این تکنولوژی و دکمه‌ی مربوط به آن تنها 35 دقیقه زمان لازم است تا دیواره‌ها سقف دستگاه تمیز شوند و خبری از چربی‌های قهوه‌ای رنگ نباشد. با این تکنولوژی دیگر حتی نیاز نیست درگیر ماده‌ی شوینده خاصی باشید و تمیزی خیلی آسان اتفاق می‌افتد.

جمع بندی

در این متن سعی داشتیم به فناوری‌ها، برتری‌ها و قابلیت‌هایی که در این فر برقی به کار رفته‌اند بپردازیم تا به کمک این متن بتوانید بهتر در مورد خریدن این محصول تصمیم بگیرید. با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که گفته شد اگر تصمیم به خرید دارید می‌توانید برای اطلاع از قیمت فر توکار ویرپول AKZ 6220 WH در بانه با کارشناسان فروش فروشگاه ایران ویرپول تماس بگیرید.

بررسی تخصصی

Whirlpool AKZ 6220 WH Built-In Electric Single Oven - Stainless Steel
شناسه کالا

2800003045620

EAN code

8003437834325

کشور تولید کننده

ساخت آمریکا مونتاژ ایتالیا

ابعاد

59.5×59.5×56.4 سانتی‌متر

وزن

35 کیلوگرم

ظرفیت

73 کیلوگرم

نمایشگر

لمسی

برنامه های آشپزی خودکار

16 برنامه پخت و پز

نگهداری دما (گرمایش)

دارد

تایمر

دارد

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فر توکار ویرپول مدل AKZ 6220 WH”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

۴۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات مرتبط