ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C26 F X

Whirlpool dishwasher: inox color, full size - WFC 3C26 F XWhirlpool dishwasher: inox color, full size - WFC 3C26 F X
دسته‌بندی: شناسه محصول: WFC 3C26 F X
  • دارای ظرفیت 14 نفره و مناسب خانواده‌های پر جمعیت و مهمانی‌های فامیلی و دوستانه
  • طراحی زیبا و مینیمال و بدنه‌ی سیلور
  • دارای 2 سبد شست و شو اصلی و سبد Third Rack
  • فناوری PowerClean Pro برای شست و شو 100 درصدی
  • خشک شویی کامل ظروف به لطف قابلیت Natural Dry
  • مجهز به 8 برنامه‌ی شست و شو با تنظیمات متنوع
  • حالت شست و شو MultiZon برای تنظیم قدرت جت‌های آب
  • قابلیت تاخیر شروع شست و شو
ویژگی های منحصر به فرد
  • ظرفیت 14 نفره
  • مجهز تکنولوژی حس ششم
  • مجهز به قابلیت MultiZone
  • 8 برنامه شستشو
  • فناوری PowerClean Pro

تماس بگیرید

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

Whirlpool dishwasher: inox color, full size - WFC 3C26 F X

ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C26 F X

ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C26 F X از ظرفیت 14 نفره برخوردار شده و گزینه خوبی برای خانواده‌های پر جمعیت است. این ظرفشویی در رنگ سیلور ساخته شده و دارای پنل تنظیمات لمسی و نمایشگری ال سی دی کوچکی است که زمان شست و شو ظروف را نمایش می‌دهد. 8 برنامه شست و شو مختلف برای این دستگاه قابل دسترسی است که شامل شست و شو اقتصادی، ظروف شکستنی، یک ساعته و دیگر موارد می‌شود که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. از فناوری‌های کاربردی که در این ظرفشویی وجود دارد باید به فناوری PowerClean Pro اشاره کرد که می‌تواند نتایج شست و شو 100 فوق العاده و بدون نقص را برای شما به همراه داشته باشد. در تنظیمات این محصول می‌توانید روشن شدن آن و شست و شو ظروف را به چند ساعت دیگر معکول کنید. با خرید ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C26 F X و سیستم خشک کردن NatrualDry ظروف شما کاملا خشک می‌شوند و بلافاصله می‌توانید آن‌ها را در کابینت‌ها بچینید.

فناوری حس ششم را دست کم نگیرید که می‌توانید میزان بار چیده شده در طبقات و این که چه قسمت‌های خالی و چه قسمت‌هایی پر هستند را تشخیص بدهد و جهت اسپری آب و مدت زمان شستن ظروف را تنظیم کند. ظرفشویی 14 نفره ویرپول را می‌توانید در حالت Multi Zon قرار بدهید تا جهت‌ها با قدرت بیشتری آب را به طبقه‌ی پایین اسپری کنند و ظروف سریع‌تر تمیز شوند. در ادامه‌ی این متن بیشتر در مورد ویژگی‌های ماشین ظرفشویی ویرپول و امکاناتی که دارد حرف زدیم تا راحتتر تصمیم به انتخاب بگیرید.

 

 

ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C26 F X

 

ظاهری زیبا و طراحی مینیمال

بررسی ویژگی ها و مشخصات ظرفشویی 14 نفره ویرپول WFC 3C26 F X را بهتر است از ظاهر و ابعاد آن شروع کنیم. این محصول طراحی ساده و شیکی دارد و رنگ آن سیلور است. نمایشگر کوچکی برای نمایش دادن زمان شست و شو در بالای درب قرار دارد و دکمه‌هایی نیز در کنار آن هستند و چند دکمه دیگر هم در نوار بالایی درب تعبیه شده که مخصوص برنامه‌ها هستند. از آن جایی که این محصول 14 نفر ظرفیت دارد باید انتظار ابعادی متناسب با ظرفیت هم داشته باشید، ابعاد آن به صورت زیر تعریف شده‌اند.

  • ارتفاع 85 سانتی‌متر
  • عرض 60 سانتی‌متر
  • عمق 59 سانتی‌متر

 

فناوری PowerClean Pro در ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C26 F X

یکی از دلایلی که بالا بودن قیمت ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C26 F X در بانه را نسبت به سایر محصولات توجیح می‌کند وجود فناوری‌های خاص ویرپول در آن است مثل فناوری PowerClean Pro که توانایی شست و شو فوق العاده را دارد. این فناوری نوآوری مهندسان ویرپول است تا بتواند سخت‌ترین لکه‌ها را از روی ظروف پاک کرده و شست و شو دقیق و حساب شده‌ای را به شما عرضه کند. بیشترین تاثیری که فناوری PowerClean Pro در روند شست و شو ظروف دارد، مرحله اسپری آب است که قدرتمند‌تر از حالت‌ها عادی انجام می‌شود.

این فناوری موجب می‌شود تا جت‌ها آب را با سرعت و فشار بیشتری اسپری کنند به همین دلیل اصلا نیازی به فعال کردن مرحله پیش شست و شو و خیساندن کثیفی ظروف نیست. از آن جایی که آخرین سبد برای ظروف بزرگی مثل قابلمه و تابه در نظر گرفته شده‌اند فشار آب باعث می‌شود کثیفی داخل آن‌ها زودتر از بین برود به عنوان مثال اگر غذاها سوخته به آن چسبیده باشند در پایان چرخه هیچ اثری از آن‌ها باقی نمی‌ماند.

 

 

ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C26 F X

قابلیت MultiZon

اگر به دکمه‌های کنار نمایشگر LCD ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C26 F X نگاهی بیندازید گزینه‌ای به اسم Multi Zon را می‌بینید و حالا می‌خواهیم در مورد تغییراتی که انتخاب این دکمه به وجود می‌آورد، حرف بزنیم. این حالت که به نیمه بار هوشمند هم شناخته می‌شود برای این در ظرفشویی ویرپول گنجانده شده تا محل شست و شو را انتخاب کنید. در واقع کاربرد آن برای زمانی است که شما از تمامی ظرفیت 14 نفره ظرفشویی استفاده نکرده‌اید و تنها بخش‌هایی از سبدها پر هستند و این جا می‌توانید از گزینه MultiZon کمک بگیرید تا شست و شو هوشمندانه‌تر و دقیق‌تر باشد و آب هدر نرود.

زمانی که قصد دارید از این قابلیت استفاده کنید بهتر است ظروف را به درستی بچینید یعنی ظروف ظریفی مثل بلور را در طبقه دوم قرار بدهید و ظروف پخت غذا یعنی قابلمه و تابه‌ها را به در سبد سوم بچینید طوری که قسمت داخلی آن‌ها به سمت جت‌ها باشد. زمانی که این اصول چیدمان را رعایت کرده و گزینه MultiZon را انتخاب کنید فشار آب تا 20 درصد افزایش پیدا می‌کند تا آب با قدرت بیشتری به داخل ظروف برخورد کند و کثیفی آن‌ها را با خود بیرون بیاورد.

سیستم خشک کردن ظروف در ماشین ظرفشویی 14 نفره مدل WFC 3C26 F X ویرپول

برای آن دسته از خریدارانی که به ظرفشویی با سیستم خشک کن واقعی نیاز دارند، خرید ماشین ظرفشویی 14 نفره ویرپول WFC 3C26 F X را پیشنهاد می‌دهیم زیرا این محصول به فناوری Natural Dry مجهز شده است. سیستم خشک کن در ظرفشویی چرخه شست و شو را تکمیل می‌کند و شرایطی را به وجود می‌آورد که دیگر نیازی نباشد ظرف‌ها را خشک کنید، ظرف‌ها آماده چیده شدن در کابینت‌ها هستند.

از آن جایی که این محصول از سیستم خشک کن و فناوری Natural Dry برخوردارشده مرحله آب کشی با درجه بیشتری انجام می‌شود به همین دلیل دمای داخل افزایش پیدا کرده و بخار ایجاد می‌شود اما کار فقط به همین جا ختم نمی‌شود بلکه درب ظرفشویی خود به خود و به صورت اتوماتیک باز می‌شود. با باز شدن خودکار درب ظرفشویی، هوا به سرعت وارد محفظه می‌شود و قطرات آب باقی مانده روی ظروف را خشک می‌کند به همین دلیل ظروف بدون نیاز به خشک کردن دستی، خشک شده‌اند.

 

 

ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C26 F X

 

حس ششم در ظرفشویی ویرپول

یکی دیگر از فناوری‌هایی که بالا بودن قیمت ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C26 F X در بانه و سایر بازارها را توجیح می‌کند، فناوری خاص ویرپول یعنی حس ششم است. فناوری 6Th Sense برای بیشتر محصولات ایتالیایی ویرپول طراحی شده اما روند کار آن بسته به نوع محصول تفاوت‌هایی دارد به جز این که همه‌ی آن‌ها حسگر دارند و تنظیمات به صورت خودکار اعمال می‌شود. وجود فناوری 6Th Sense موجب تمیزی بهتر ظروف می‌شود و رضایت 100 درصدی از این ظرفشویی 14 نفره را به دنبال دارد. فناوری حس ششم در این ماشین وظایفی بر عهده دارد که آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

  • حسگرهایی که همراه این فناوری به ظرفشویی اضافه شده‌اند می‌تواند حجم بار هر سبد را تشخیص بدهند. همچنین این که تمرکز ظروف در کدام قسمت سبدها است و کدام قسمت خالی می‌باشد هم مشخص می‌شود. این تشخیص به منظور مصرف دقیق‌تر آب و شوینده است طوری که آب و شوینده به قسمت‌های خالی نمی‌ریزند و بیهوده هدر نمی‌روند.
  • میزان کثیفی ظروف هم پس از یک بار آبکشی مشخص می‌شود و فناوری حس ششم بر اساس میزان کثیفی درجه آب و زمان چرخه را افزایش یا کاهش می‌دهد تا به این صورت انرژی بیهوده مصرف نشود.
  • مهم‌ترین ویژگی که ویرپول در مورد این فناوری اداعا می‌کند کمک به کم مصرف بودن و صرفه جویی است طوری که حتی تا 50 درصد صرفه جویی را به ارمغان می‌آورد زیرا کاملا انعطاف پذیر چرخه شست و شو را تغییر می‌دهد.

 

 

ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C26 F X

 

برنامه‌های شست و شو در ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C26 F X

همان طور که گفتیم و در قسمت بالایی درب هم مشخص شده ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C26 F X دارای 8 برنامه شست و شو است و هر یک از برنامه‌ها برای ظروف خاص و مقدار کثیفی متفاوتی طراحی شده‌اند. برنامه‌های شست و شو و موارد استفاده آن را در ادامه ببینید:

برنامه Daily: این برنامه روزانه است برای ظرف‌هایی که در طول روز کثیف شده و با آب 50 درجه سانتی گراد شسته می‌شود.

برنامه Glass: ظروف شیشه‌ای، بلوری و کریستال را بهتر است با این برنامه بشویید تا به خوبی از آن‌ها مراقبت شود. دمای آب در این برنامه حداکثر 45 درجه سانتی‌گراد در نظر گرفته شده است.

برنامه Silent: اگه اکثر اوقات عادت به روشن کردن ظرفشویی در ساعات استراحتتان دارید بهتر است از این برنامه کمک بگیرید زیرا با افزایش مدت زمان شست و شو، لرزش و صدا را به حداقل می‌رساند.

برنامه Eco: شستن کم مصرف و اقتصادی ظروف را به این برنامه بسپارید تا با آب 50 درجه سانتی گراد ظروف را برایتان بشوید و صرفه جویی را هم برایتان به ارمغان بیاورد.

برنامه Intensive: شست و شو ظروف بسیار کثیف و چرب را به این برنامه بسپارید تا با دمای 65 درجه به خوبی از پس لکه‌های چربی بربیاید.

برنامه Rapid: اگر ظروف مهمانی فقط برای میوه خوردن باشد یا فقط قصد آب کشی داشته باشید می‌توانید از این برنامه کمک بگیرید زیرا در سریع‌ترین بازه شست و شو را به پایان می‌رساند.

برنامه Pre Wash: اگر دوست دارید خیالتان از تمیزی ظروف 100 درصد راحت باشد قبل از انتخاب برنامه اصلی این گزینه را انتخاب کنید.

برنامه حس ششم: همان طور که گفتیم با انتخاب این برنامه شست و شو همه چیز به حسگرها واگذار می‌شود و به صورت خودکار تنظیمات صورت می‌گیرد.

 

ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C26 F X

 

جمع بندی

برای راحتی شما ظرفشویی جزو وسایل ضروری است به همین دلیل انتخاب یک محصول حرفه‌ای به دقت نیاز دارد. خوشبختانه برند ویرپول جزو برندهای بسیار معتبر است پس از کیفیت این ظرفشویی اطمینان داشته باشید و اگر برنامه‌های شست و شو و ظرفیت آن مناسب شماست پیشنهاد می‌کنیم خرید ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C26 F X از بانه را از ایران ویرپول دست ندهید.

 

بررسی تخصصی

Whirlpool dishwasher: inox color, full size - WFC 3C26 F X
شناسه کالا

۲۸۰۰۰۰۰۱۴۲۳۳۹

EAN code

8003437204623

کشور تولید کننده

ساخت آمریکا، مونتاژ ایتالیا

ابعاد

(W x H x D): 60 x 85 x 60 سانتی‌متر

وزن

40 کیلوگرم

ظرفیت

14 نفره

تعداد برنامه‌ها

8 برنامه

شروع با تاخیر

1- 24 ساعت

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C26 F X”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

تماس بگیرید

محصولات مرتبط