یخچال جنرال الکتریک مدل PVD 28BYNFS

General Electrics PVD28BYNFS 36" 4-Door French Door RefrigeratorGeneral Electrics PVD28BYNFS 36" 4-Door French Door Refrigerator
دسته‌بندی: شناسه محصول: PVD 28BYNFS
  • دارای یک درب مقاوم و ضد زنگ که در برابر اثر انگشت و سایر آلودگی‌ها مقاوم است.
  • امکان فیلتراسیون پیشرفته آب و افزایش کیفیت آب را دارد.
  • می‌توان دمای کشوهای جادار این دستگاه را در ۴ حالت مختلف تنظیم کرد تا از خرابی مواد غذایی جلوگیری کند.
  • دارای یک یخ‌ساز پیشرفته است که با استفاده از آن می‌توان یخ دلخواه را ساخت.
  • این دستگاه از یک موتور قوی اینورتر برخوردار است که عمر طولانی دارد و کم مصرف است.
  • این دستگاه امکان تنظیم دما طبق شرایط آب و هوایی محل را برای شما فراهم می‌کند.
  • این دستگاه قابلیت اتصال به وای فای و تنظیم از دور را دارد.
ویژگی های منحصر به فرد
  • بدنه بسیار مقاوم و ضد خش
  • یخ ساز پیشرفته
  • امکان تنظیم دمای کشوها
  • فیلتراسیون آب

تماس بگیرید

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

General Electrics PVD28BYNFS 36" 4-Door French Door Refrigerator

یخچال جنرال الکتریک مدل PVD 28BYNFS

یخچال جنرال الکتریک مدل PVD 28BYNFS یکی از بهترین و بزرگ‌ترین یخچال‌های چهار درب موجود در بازار است که به دلیل طراحی زیبا و همچنین فناوری‌های به کار رفته بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این یخچال فوق‌العاده ساخت فرانسه به دلیل کیفیت بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به گونه‌ای که افراد زیادی در سراسر جهان در حال برنامه‌ریزی و استفاده از این دستگاه هستند. اگر شما نیز جزو این افراد هستید، مطالعه این مطلب می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. ما قصد داریم در این مطلب تمامی نکات لازم در این باره را به شما بیاموزیم.

مشخصات کلی یخچال جنرال الکتریک مدل PVD 28BYNFS

برای شناخت بیشتر یخچال جنرال الکتریک مدل PVD 28BYNFS لازم است تا با مشخصات کلی آن آشنا شوید. به طور کلی می‌توان گفت که این دستگاه یک یخچال فرانسوی ایستاده دارای فریزر است که از طول ۷۰/۰ اینچ، عرض ۳۵/۶۲ اینچ و عمق ۳۶/۷۵ اینچ برخوردار است.
این یخچال که از ظرفیت فریزر ۸/۵۷ اینچ برخوردار است از فضای بسیاری برای ذخیره‌سازی انواع مواد غذایی برخوردار است و به گونه‌ای طراحی شده که شما به راحتی بتوانید انواع گوشت، حبوبات، سبزیجات، دسر و نوشیدنی‌ها را در آن قرار دهید.

طراحی ظاهری یخچال جنرال الکتریک PVD 28BYNFS

طراحی ظاهری یخچال جنرال الکتریک مدل PVD 28BYNFS یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد بحث بین دوستان علاقه‌مند به خرید این دستگاه است. در یک جمله می‌توان گفت که متخصصان در هنگام طراحی ظاهری این دستگاه شاهکار کرده‌اند و توانسته‌اند این یخچال را به بهترین نحو ممکن بسازند.
بدنه ضد زنگ این دستگاه که در برابر آلودگی‌ها مقاوم است زیبایی آن را چندین برابر کرده است. چهار درب این یخچال به گونه‌ای در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند که زیبایی آن را چندین برابر می‌کنند.

یخچال جنرال الکتریک مدل PVD 28BYNFS 4

موتور یخچال جنرال الکتریک PVD 28BYNFS

موتور یخچال جنرال الکتریک مدا 28BYNFS را می‌توان یکی از بهترین و پرقدرت‌ترین موتورهای یخچال موجود در بازار دانست که از مصرف بسیار کم برخوردار است. این دستگاه که با تکیه بر تکنولوژی اینورتر ساخته‌ شده است، باعث می‌شود تا این‌ یخچال فوق‌العاده به یکی از کم‌مصرف‌ترین یخچال‌های جنرال‌ الکتریک بازار تبدیل شود. آنچه که باعث تمایز این دستگاه نسبت‌ به سایر دستگاه‌های مشابه می‌شود، عمر طولانی‌تر آن است. در واقع می‌توان گفت متخصصان در هنگام طراحی و ساخت این دستگاه نهایت دقت و توجه خود را به‌ کار گرفته‌اند تا در نهایت توانسته‌اند موتوری را بسازند که برای مدت زمانی طولانی می‌تواند بدون هیچ‌گونه آسیب به فعالیت خود همچون روز اول ادامه دهد. تمامی کسانی که این یخچال‌ها را برای استفاده خریداری کرده‌اند از عملکرد موتور آن نهایت رضایت را دارند.

یخ‌ساز داخل درب

داخل درب این دستگاه یک یخ‌ساز فوق‌العاده قرار گرفته است که می‌تواند یخ را طبق دلخواه شما بسازد. قالب‌های متنوع این یخ‌ساز باعث می‌شود تا شما بتوانید به راحتی آنچه را که می‌خواهید در کمترین زمان ممکن بسازید.

توربو خنک‌کننده

برخورداری از توربو خنک‌کننده در این دستگاه باعث می‌شود تا میوه‌ها، سبزیجات و مواد غذایی مختلف تازه بمانند. توربو باعث می‌شود تا در هنگام باز شدن مکرر درب، دما کاهش یابد و هیچ آسیبی دستگاه شما را تهدید نکند.

اپراتور دوگانه

اپراتور دوگانه به کار رفته در این دستگاه باعث می‌شود تا شما بتوانید تنظیمات دستگاه را با توجه به منطقه آب و هوایی محل خود اجرا کنید. اینگونه مواد غذایی شما سالم و بدون آسیب باقی می‌ماند.

سنسورهای تشخیص آسیب

یخچال جنرال الکتریک مدل PVD 28BYNFS از یک سری سنسورهای خاص برخوردار است که احتمال بروز آسیب‌های احتمالی را بررسی می‌کنند و در صورت مشاهده عوامل خطر شما را از این آسیب‌ها مطلع می‌کنند تا بتوانید یخچال خود را از آسیب حفظ کنید.

روشنایی LED

استفاده از روشنایی LED در این دستگاه باعث می‌شود تا شما بتوانید به تمامی قسمت‌های یخچال دید داشته باشید. در واقع می‌توان گفت روشنایی‌های ال ای دی در قسمت‌های مختلف دستگاه قرار گرفته‌اند تا شما بتوانید به تمامی کشوها، قفسه‌ها و دیگر بخش‌های یخچال دید کامل داشته باشید.
جالب است بدانید که این لامپ‌ها از رشد باکتری‌ها نیز در محیط یخچال جلوگیری می‌کنند.

کشوهای فوق‌العاده

قرارگیری کشوهای اختصاصی برای سبزیجات و میوه این دستگاه را به یک یخچال خاص تبدیل کرده است. جالب است بدانید که شما می‌توانید به راحتی دمای کشوها را طبق نیاز تنظیم کنید تا از آسیب‌دیدگی مواد غذایی جلوگیری کنید به عبارت دیگر می‌توانفت که امکان تنظیم ۴ دمای مختلف فراهم است. این کشوها همچنین به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما به راحتی به انواع میوه و سبزیجات دسترسی داشته باشید. قسمت‌های مختلف این دستگاه انعطاف‌پذیری بالایی دارد که باعث می‌شود تا شما بتوانید انواع مواد غذایی را در آن جای دهید.

اتصال به وای فای داخلی

شما می‌توانید با استفاده از یک اپلیکیشن به اعمال تنظیمات در این دستگاه بپردازید. امکان اتصال به وای فای برای اعمال تنظیمات و دریافت هشدارها فراهم است.
اتصال به وای فای باعث می‌شود تا شما به راحتی بتوانید نور دستگاه و درجه را تنظیم کرده و حتی آن را خاموش و روشن کنید.

فیلتراسیون آب پیشرفته

آب مصرفی ما دارای املاحی است که می‌تواند به قسمت‌های مختلف بدن آسیب برساند. به همین دلیل برخی از افراد در پی خرید دستگاه‌های تصفیه آب هستند تا بتوانند آب را با کیفیتی بهتر مصرف کنند. خوشبختانه باید بگوییم کسانی که یخچال جنرال الکتریک مدل PVD 28BYNFS را برای خرید انتخاب می‌کنند از تهیه دستگاه‌های مخصوص تصفیه آب بی‌نیاز می‌شوند.
متخصصان در هنگام طراحی و ساخت این دستگاه از یک فیلتراسیون پیشرفته آب استفاده کردند تا این یخچال بتواند نقش بسیار زیادی در تصفیه آب از آلودگی‌ها داشته باشد. بنابراین شما می‌توانید به‌ راحتی آب مصرفی خود را در این یخچال قرار دهید و پس‌ از گذشت مدت زمانی آب خنک مورد نیاز خود را با کیفیتی بسیار بالاتر از کیفیت اولیه مصرف کنید. همین موضوع باعث می‌شود تا شما بتوانید نقش بسیار زیادی در جلوگیری از ابتلاء خود به بسیاری از بیماری‌ها به‌ خصوص بیماری‌های کلیوی داشته باشید و آبی با کیفیت و بدون کلر نوش جان کنید.

جلوگیری از آسیب مواد غذایی

یخچال جنرال الکتریک مدل PVD 28BYNFS به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های بازار می‌تواند از آسیب مواد غذایی شما جلوگیری کند.
شما می‌توانید انواع مواد غذایی را بدون ترس از آسیب دیدن در این دستگاه قرار دهید. در واقع می‌توان گفت این یخچال به گونه‌ای است که انواع مواد غذایی را سالم تازه نگهداری می‌کند و شما می‌توانید بدون هیچ گونه نگرانی و ترسی حتی حساس‌ترین مواد غذایی را برای مدت زمانی طولانی نگهداری کنید.

نتیجه‌گیری و سخن آخر

در این مطلب به معرفی یخچال جنرال الکتریک مدل PVD 28BYNFS به عنوان یکی از بهترین یخچال‌های چهار درب ساخت فرانسه پرداختیم و گفتیم که این محصول فوق‌العاده چه ویژگی‌هایی دارد و چرا مورد توجه قرار گرفته است. ممکن است پس از مطالعه‌ی این مطلب تصمیم به خرید و استفاده از این دستگاه گرفته باشید. ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم تا خرید بهتر و موفقیت‌‌آمیزتری را تجربه کنید.
شما می‌توانید این محصول را با گارانتی ضمانت از مجموعه ما با قیمتی مناسب در کمترین زمان ممکن تهیه کنید. ما تضمین می‌دهیم که شما هیچ وقت از این انتخاب خود پشیمان نخواهید شد چرا که یکی از بهترین دستگاه‌های بازار را تهیه کرده‌اید.

بررسی تخصصی

General Electrics PVD28BYNFS 36" 4-Door French Door Refrigerator

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال جنرال الکتریک مدل PVD 28BYNFS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

تماس بگیرید

محصولات مرتبط