یخچال جنرال الکتریک مدل GFE28GMKES

General Electric refrigerator GFE28GMKESGeneral Electric refrigerator GFE28GMKES
دسته‌بندی: شناسه محصول: GFE28GMKES
  • از ۵ قفسه مجزا برخوردار است.
  • دارای ۳ درب است.
  • فضای داخلی آن بزرگ و جا دارا است.
  • دارای یک یخ‌ساز حرفه‌ای است که برای ساخت یک در سایز بزرگ و کوچک به کار می‌رود.
  • از قفل کودک و زنگ درب برخوردار است.
  • دارای کشوهای ضدرطوبت است.
ویژگی های منحصر به فرد
  • دارا بودن فیلتراسیون آب
  • تنظیمات Turbo Cool و Turbo Freeze
  • حالت Shabbos پیشرفته
  • اواپراتورهای TwinChill

۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

General Electric refrigerator GFE28GMKES

یخچال جنرال الکتریک مدل GFE28GMKES

یخچال جنرال الکتریک مدل GFE28GMKES یکی از بهترین یخچال‌های ساخت برند نامی و پرطرف‌دار جنرال الکتریک است که به‌ دلیل داشتن قابلیت‌های فراوان و کیفیت بالا توانسته است نام خود را به‌ عنوان یکی از بهترین یخچال‌های بازار بر سر زبان‌ها بیاندازد. این یخچال ۳ درب و جادار با قرارگیری در گوشه‌ای از آشپزخانه شما نه‌ تنها می‌تواند موجب زیباتر دیده شدن محیط شود بلکه می‌تواند کمک کند تا شما مواد غذایی خود را از هر گونه خرابی و آلودگی حفظ کنید. اگر قصد خرید این وسیله را دارید توصیه می‌کنیم قبل‌ از هرگونه اقدام این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا اطلاعات مفیدی دراین‌باره به‌ دست آورید.

 

مشخصات کلی یخچال جنرال الکتریک GFE28GMKES

یخچال جنرال الکتریک GFE28GMKES یک یخچال فرانسوی با وزن ۳۹۰ کیلوگرم و ارتفاع ۷۰/۵ سانتی‌متر است که از عرض ۳۵/۷۵ سانتی متر برخوردار است که ظرفیت نگهداری بالایی دارد و می‌توان انواع مواد غذایی را در آن ذخیره کرد.

ظرفیت کل ۲۷/۷ فوت مکعب این دستگاه آن را به یک یخچال بزرگ و فوق‌العاده تبدیل کرده است. این یخچال فرنچ درب مستقل که یکی از کم مصرف‌ترین یخچال‌های بازار محسوب می‌شود، دارای ۵ قفسه برای ذخیره انواع مواد غذایی است‌.

 

طراحی ظاهری یخچال جنرال الکتریک GFE28GMKES

طراحی ظاهری یخچال جنرال الکتریک GFE28GMKES را می‌توان به‌‌ عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت این دستگاه دانست که باعث می‌شود افراد بسیار زیادی در سراسر جهان تصمیم به خرید و استفاده از این یخچال فوق‌العاده بگیرند. این یخچال بسیار زیبای شکلاتی رنگ که یکی از یخچال‌های بزرگ ۳ درب موجود در بازار محسوب می‌شود، دارای ظاهری بسیار زیبا و متمایز کننده است که در عین سادگی، جذابیت بسیاری دارد و می‌تواند با قرارگیری در هر محیطی با هر نوع دکوراسیون باعث زیباتر شدن آن شود.

فرقی ندارد دکوراسیون منزل شما چگونه است؛ می‌توانید با خرید و قرار دادن این یخچال در گوشه‌ای از آشپزخانه خود، زیبایی دکوراسیون.تان را چندین برابر کنید و از این دستگاه با کیفیت و مرغوب نهایت استفاده را ببرید.

یخچال جنرال الکتریک مدل CFE28UP2MS1 - بهترین قیمت بازار - ضمانت اصالت کالا - ارسال ویژه ایران ویرپول مرجع اصلی محصولات ویرپول در ایران

فضای داخلی یخچال GFE28GMKES جنرال الکتریک

متخصصان در هنگام طراحی و ساخت یخچال GFE28GMKES جنرال الکتریک نهایت دقت و توجه خود را به کار گرفته‌اند تا در نهایت توانسته‌اند یک یخچال بسیار فوق‌العاده بسازند.

درون این یخچال به قدری بزرگ و جادار است که شما تقریبا هر نوع ظرفی را می‌توانید به راحتی درون آن قرار دهید. کشوهای این دستگاه بزرگ و جادار هستند و برای قرارگیری انواع میوه و سبزیجات مناسب سازی شده‌اند.

 

تنظیم دمای یخچال GFE28GMKES جنرال الکتریک

امکان تنظیم دمای یخچال GFE28GMKES جنرال الکتریک طبق شرایط آب و هوایی منطقه سکونت شنا فراهم است. شما می‌توانید آنگونه که می‌خواهید دما را تنظیم کنید تا مواد غذایی سالم باقی بمانند.

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما امکان تنظیم دما برای قسمت‌های مختلف دستگاه فراهم است. به این معنی که شما می‌توانید تنظیم کنید که در برخی قسمت‌های دستگاه مانند کشوها دمای متفاوتی برقرار باشد.

 

فیلتراسیون آب

فیلتراسیون حرفه‌ای آب یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های به کار رفته در این دستگاه است که باعث می‌شود تا شما بتوانید کیفیت آب را به طور قابل توجهی افزایش دهید و آن را بدون آلودگی و کلر مصرف نمایید. در واقع می‌توان گفت این ویژگی شما را از خرید دستگاه‌های تصفیه آب بی‌نیاز می‌کند. چرا که به راحتی می‌توانید آب مصرفی خود را درون یخچال قرار دهید تا از آلودگی‌ها و املاح مضر عاری شود.

 

لامپ LED

در ساخت یخچال GFE28GMKES از لامپ‌های ال ای دی خاصی استفاده شده است که این یخچال را به یک یخچال متفاوت تبدیل کرده است.

این لامپ‌ها به گونه‌ای قرار گرفته‌اند تا شما بتوانید به تمامی قسمت‌های دستگاه دید داشته باشید. همین موضوع باعث می‌شود تا باکتری‌ها و مواد مضر هیچ شانسی برای رشد در محیط یخچال نداشته باشند. به عبارت دیگر می‌توان گفت این لامپ نه تنها به زیبایی بیشتر دستگاه، بلکه به سلامت بیشتر مواد غذایی نیز کمک می‌کند.

 

کشوهای دارای قابلیت کنترل رطوبت

رطوبت می‌تواند باعث خرابی مواد غذایی بسیاری شود. به‌ همین دلیل متخصصان در هنگام ساخت یخچال GFE28GMKES نهایت توجه خود را به‌ کار گرفته‌اند تا این دستگاه را به‌ گونه‌ای طراحی کنند که هیچ‌گونه رطوبتی درون آن وجود نداشته باشد. کشوهای ساخته شده به‌ گونه‌ای هستند که رطوبت را کاملا کنترل می‌کنند و نمی‌گذارند میوه‌ها و مواد غذایی به‌ دلیل تماس با رطوبت دچار کپک و خرابی شود. همین موضوع باعث می‌شود تا شما بتوانید برای مدت زمانی طولانی سبزیجات، میوه و سایر مواد غذایی را تازه نگه دارید.

 

تنظیمات Turbo Cool و Turbo Freeze

تنظیمات Turbo Cool و Turbo Freeze را می‌توان از مهم‌ترین مشخصه‌های یخچال جنرال الکتریک مدل GFE28GMKES دانست. تنظیمات Turbo Cool باعث می‌شود تا دستگاه شما سرعت خود را برای خنک‌سازی مواد غذایی بالا ببرد.

گاهی نیاز است که شما پایین‌ترین دمای یخچال را برای نگهداری از برخی مواد غذایی داشته باشید. در چنین شرایطی با استفاده از تنظیمات Turbo Freeze دستگاه شما نهایت قدرت خود را به کار می‌گیرد تا دمای دستگاه را به پایین‌ترین حد ممکن برساند.

 

حالت Shabbos پیشرفته

حالت Shabbos پیشرفته باعث می‌شود تا مصرف دستگاه در روزهای تعطیل هفته بسیار کاهش یابد. با تنظیم این حالت در روزهای تعطیل با باز کردن درب یخچال چراغی روشن نخواهد شد و کمپرسور فعالیت نمی‌کند.

این حالت به افزایش عمر مفید دستگاه بسیار کمک خواهد کرد.

 

زنگ درب و قفل کودک

باز ماندن درب یخچال و همچنین باز کردن آن توسط کودکان برای بسیاری از افراد یک چالش ذهنی است که به دنبال یافتن راه حل آن هستند. خوشبختانه باید بگوییم که جنرال الکتریک در هنگام ساخت یخچال GFE28GMKES توانسته است این چالش‌ها را کاملا حل کند. به گونه‌ای که باز بودن درب یخچال از طریق یک زنگ به شما اطلاع داده می‌شود و شما با شنیدن صدای مخصوص یخچال متوجه می‌شوید که درب یخچال را به درستی نبسته‌اید. همچنین شما با تنظیم قفل کودک می‌توانید دستگاه را به گونه‌ای تنظیم کنید که کودکان نتوانند درب آن را باز و بسته کنند. اینگونه خیالتان از بابت ایمنی دستگاه کاملا راحت خواهد شد.

 

اواپراتورهای TwinChill

دمای لازم برای نگهداری از مواد غذایی مختلف یکسان نیست. به همین دلیل در یخچال‌های قدیمی گاها شاهد خرابی برخی از مواد غذایی هستیم اما خوشبختانه در این یخچال مشکل خرابی میوه‌ها و مواد غذایی کاملا رفع شده است.

اواپراتورهای TwinChill یکی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های به کار رفته در یخچال GFE28GMKES جنرال الکتریک است که باعث می‌شود تا دمای لازم برای مواد غذایی مختلف در یخچال ایجاد شود و بتوان از مواد غذایی متنوع به بهترین نحو ممکن نگهداری کرد.

 

یخ‌ساز حرفه‌ای

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یخچال جنرال الکتریک مدل GFE28GMKES برخورداری از یک یخ‌ساز حرفه‌ای است. این یخ‌ساز می‌تواند یخ‌ها را طبق دلخواه شما در اندازه‌های کوچک و بزرگ بسازد.

اینگونه شما هرگاه به یخ نیاز داشته باشید می‌توانید با تنظیم اندازه آن را بسازید و از آن استفاده کنید.

گفتنی است که کیفیت به ساخته شده توسط این دستگاه بسیار فوق‌العاده است.

 

نتیجه‌گیری

در این مطلب به بررسی یخچال جنرال الکتریک مدل GFE28GMKES پرداختیم و گفتیم که این یخچال یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین یخچال‌های ساخت فرانسه است که به‌ دلیل کیفیت بالا و قابلیت‌های بسیار زیادی که دارد، توانسته به شهرت بسیاری در بازار دست یابد. همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی در سراسر جهان تصمیم به خرید و استفاده از این یخچال ۳ درب بگیرند. اگر شما نیز علاقه‌مند به خرید این وسیله هستید، می‌توانید با انتخاب ایران ویرپول به‌ عنوان خریدار در کمترین زمان ممکن این یخچال باکیفیت و اصیل را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

 

 

 

بررسی تخصصی

General Electric refrigerator GFE28GMKES
مدل یخچال

GFE28GMKES

تعداد درب

3

وزن یخچال

390 کیلوگرم

ابعاد

35.75*70.50 سانتی متر

نوع لامپ

ال ای دی

قفل کودک

دارد

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال جنرال الکتریک مدل GFE28GMKES”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات مرتبط