یخچال جنرال الکتریک مدل CVE28DP2NS1

General Electric refrigerator model CVE28DP2NS1General Electric refrigerator model CVE28DP2NS1
دسته‌بندی: شناسه محصول: CVE28DP2NS1
  • برخورداری از فیلتراسیون آب
  • امکان تنظیم دمای بخش‌های مختلف
  • امکان اتصال به وای فای
  • امکان برخورداری از یخ در ابعاد مختلف و آب سرد

 

ویژگی های منحصر به فرد
  • امکان تولید آب داغ
  • دارا بودن زنگ هشدار و قفل کودک
  • برخورداری از اپراتور TwinChill

تماس بگیرید

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

General Electric refrigerator model CVE28DP2NS1

یخچال جنرال الکتریک مدل CVE28DP2NS1

یخچال جنرال الکتریک مدل CVE28DP2NS1 یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین یخچال‌های فرانسوی موجود در بازار است که به‌ دلیل کیفیت فوق‌العاده توانسته است نام خود را به‌ عنوان یکی از مرغوب‌ترین محصولات برقی ساخت برند جنرال الکتریک بر سر زبان‌ها بیاندازد. اگر شما به‌ دنبال یک یخچال زیبا و در عین حال مرغوب و فوق‌العاده هستید توصیه ما به شما این است که با مطالعه این مطلب و بررسی این محصول برای خرید این یخچال آماده شوید.

مشخصات کلی یخچال CVE28DP2NS1 جنرال الکتریک

یخچال CVE28DP2NS1 جنرال الکتریک به عنوان یکی از بهترین یخچال‌های فرانسوی بازار دارای 375 LB وزن، 69.8 اینچ ارتفاع و 35.6 اینچ عرض است. این دستگاه دارای دو کشو با امکان کنترل رطوبت و 4 قفسه مخصوص غذا است.

مصرف کم این دستگاه باعث شده است تا از آن به عنوان یکی از کم مصرف‌ترین یخچال‌های بازار یاد شود.

طراحی ظاهری یخچال CVE28DP2NS1 جنرال الکتریک

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد در هنگام خرید یخچال جنرال الکتریک مدل CVE28DP2NS1 مطرح می‌شود، این است که این یخچال چگونه ظاهری دارد؟ آیا شکل‌ و شمایل این وسیله برقی با دکوراسیون آشپزخانه ما تطابق خواهد یافت یا خیر؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این یخچال یک یخچال چهار درب استیل است که با دستگیره‌هایی از همین جنس توانسته زیبایی ظاهری خود را چندین برابر کند. جالب است بدانید که این وسیله برقی فوق‌العاده در عین سادگی دارای زیبایی و جذابیت فراوانی است که باعث تطابق آن با هر نوع دکوراسیونی می‌شود. بنابراین شما می‌توانید بدون هیچ‌ گونه ترس از بابت عدم تطابق محصول تهیه شده با نوع دکوراسیون منزل‌تان هرچه سریع‌تر این یخچال را خریداری کنید و با قرار دادن آن در گوشه‌ای از آشپزخانه باعث زیبایی دوچندان محیط شوید. لازم به ذکر است که زیبایی‌های ظاهری این دستگاه تنها به بدنه آن محدود نمی‌شود. با نگاهی به درون این یخچال متوجه خواهید شد که متخصصان در هنگام طراحی به زیبایی داخلی آن نیز توجه بسیاری داشته‌اند و نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بتوانند این محصول فوق‌العاده را به بهترین نحو ممکن بسازند.

یخچال جنرال الکتریک مدل CVE28DP2NS1

 

امکان تنظیم دما در کشوها

متخصصان در هنگام ساخت یخچال CVE28DP2NS1 از فناوری تنظیم دما در داخل کشوها استفاده کرده‌اند. بنابراین شما بدون هیچ‌گونه نگرانی از بابت محصولاتی که درون کشوهای مختلف قرار می‌دهید، می‌توانید با تنظیم دما به سالم ماندن بیشتر آن‌ها کمک کنید.

این ویژگی باعث می‌شود تا امکان نگهداری از انواع گوشت، سبزیجات و سایر مواد غذایی برای مدت زمانی طولانی‌تر فراهم باشد. ناگفته نماند که  در قسمت‌های مختلف این یخچال دمای مختلفی برقرار است. همین موضوع باعث می‌شود تا شما بتوانید به سبد غذایی خود تنوع بخشید و تقریبا هر نوع مواد غذایی را برای مدت زمانی طولانی‌تر در این یخچال جنرال الکتریک سالم و تازه نگه دارید.

نورپردازی ویژه با ال ای دی

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در اکثر یخچال‌های جنرال‌ الکتریک دیده می‌شود نورپردازی ویژه و خاص با لامپ‌های مخصوص ال ای دی است. در واقع می‌توان گفت این لامپ‌ها به‌ گونه‌ای طراحی و قرار داده شده‌اند که شما بتوانید به تمامی قسمت‌های یخچال به‌ خوبی دید داشته باشید. علاوه بر این باید بدانیم که نورپردازی مناسب این یخچال خود یکی از مهم‌ترین عواملی است که باعث می‌شود تا شما بتوانید مواد غذایی را برای مدت زمانی طولانی‌تری سالم نگه دارید و از رشد باکتری‌ها و عوامل بیماری‌زای میکروسکوپی در یخچال جلوگیری کنید.

امکان تنظیم رطوبت

امکان تنظیم رطوبت یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در یخچال جنرال الکتریک CVE28DP2NS1 دیده می‌شود. این ویژگی به شما این امکان را خواهد داد که انواع سبزیجات و گوشت را به‌ دور از رطوبت برای مدت زمانی طولانی‌تر نگه دارید. لازم به ذکر است که توانایی کنترل رطوبت بیشتر در کشوهای این دستگاه مشاهده می‌شود.

فیلتراسیون آب پیشرفته

نوشیدن آب با کیفیت بالا برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است. به‌ همین دلیل نیز نهایت تلاش خود را به‌ کار می‌گیرند تا با تصفیه آب شهری به کیفیت آب ارتقا بخشند. خوشبختانه باید بگوییم که در اکثر یخچال‌های جدید ساخته‌ شده توسط برند جنرال الکتریک امکان تصفیه آب به‌ صورت خودکار قرار داده شده‌ است. بدین‌ گونه که شما می‌توانید آب دلخواه خود را با قرار دادن در این یخچال افزایش کیفیت دهید. این ویژگی باعث می‌شود تا شما بتوانید یک قدم به سلامت بیشتر خود نزدیک‌تر شوید.

زنگ هشدار

زنگ هشدار به کار رفته در یخچال جنرال الکتریک مدل CVE28DP2NS1 باعث شده است تا این دستگاه بتواند برای مدت زمانی طولانی‌تر سالم باقی بماند.

فراموشی شما در بستن درب یخچال نه تنها به مواد غذایی موجود در یخچال بلکه به خود دستگاه نیز می‌تواند آسیب بزند. همین موضوع باعث می‌شود تا برخی از یخچال‌ها عمر کمتری را تجربه کنند.

خوشبختانه باید بگوییم که در اکثر یخچال‌های جنرال الکتریک از یک زنگ هشدار استفاده شده است که باز بودن درب را به فرد اطلاع می‌دهد تا اینگونه به سلامت بیشتر دستگاه کمک کند.

قفل کودک

در یخچال جنرال الکتریک مدل CVE28DP2NS1 همچنین از یک قفل کودک استفاده‌ شده است که امکان دسترسی کودکان به یخچال و محتویات درون آن را محدود می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود تا شما بتوانید با خیال راحت و بدون هیچ‌ گونه نگرانی از آسیب دیدن کودکتان، هر گونه مواد غذایی را درون یخچال قرار دهید.

بسیاری از افراد از این قفل به عنوان یک ویژگی مثبت و محبوب این یخچال پرطرفدار یاد می‌کنند.

مقاومت دستگاه در برابر ضربه و آلودگی

یخچال جنرال الکتریک مدل CVE28DP2NS1 بسیار مقاوم است. به‌ گونه‌ای که در برابر فشار و ضربه می‌تواند مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد. علاوه‌ بر این باید بدانید که این دستگاه در برابر آلودگی نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. به عبارت دیگر کم‌تر آلوده می‌شود. همچنین تمیز کردن آن نیز بسیار آسان و بدون دردسر است. همین ویژگی باعث می‌شود تا گفته شود که این یخچال یکی از بهترین یخچال‌ها از نظر آسانی در نگهداری است.

امکان اتصال به وای فای

امکان اتصال به وای فای یخچال جنرال الکتریک مدل CVE28DP2NS1 کار کردن با این دستگاه را بسیار راحت و آسان کرده‌ است. شما می‌توانید بدون هیچ‌ گونه نگرانی از منزل خارج شوید. چرا که از راه دور نیز می‌توانید این دستگاه را کنترل کنید. در واقع می‌توان گفت امکان اتصال یخچال نام‌ برده به وای‌ فای باعث می‌شود که شما حتی از دورترین مسیر نیز بتوانید به وسیله تلفن همراه خود یخچال خود را خاموش و روشن کنید یا تغییرات دلخواه را بر روی دما ایجاد نمایید. متخصصان بسیاری از این ویژگی به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های محبوب موجود در یخچال‌های نوین جنرال الکتریک یاد می‌کنند. بنابراین اگر برای شما بسیار مهم است که یخچال شما امکان مدیریت از راه دور را داشته باشد، تهیه یکی از یخچال‌های جدید جنرال الکتریک می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

تولید یخ در ابعاد بزرگ و کوچک

آخرین ویژگی که قصد داریم از یخچال CVE28DP2NS1 معرفی کنیم، توانایی آن در تولید یخ در قطعات کوچک و بزرگ با کیفیتی بی‌مثال است که به شما امکان دریافت یخ طبق قالب منتخب در کمترین زمان ممکن  را خواهد داد.

نتیجه‌گیری

در این مطلب به معرفی یخچال جنرال الکتریک مدل CVE28DP2NS1 پرداختیم و گفتیم که این محصول فوق‌العاده از چه ویژگی‌هایی برخوردار است که باعث شده مسیر موفقیت را بسیار سریع‌تر از سایر محصولات مشابه موجود در بازار طی کند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که ویژگی‌های گفته شده تنها چندین ویژگی محدود از این محصول بسیار مرغوب است. به عبارت دیگر می‌توان گفت ویژگی‌های مثبت این یخچال به‌ قدری بالا است که زبان از بیان تمامی این ویژگی‌ها ناتوان می‌ماند. اگر قصد خرید این وسیله را دارید ضروری است که حتما یک مجموعه معتبر را برای خرید انتخاب کنید. چرا که انتخاب یک مرکز معتبر نقش بسیار زیادی در رضایت شما از خرید صورت‌ گرفته خواهد داشت. شما می‌توانید با انتخاب ایران ویرپول به‌ عنوان خریدار محصول دلخواه خود را به صورت اینترنتی یا حضوری خریداری کنید و در قبال تهیه بهترین و اصیل‌ترین محصولات برقی برند جنرال الکتریک هزینه مناسبی بپردازید.

 

بررسی تخصصی

General Electric refrigerator model CVE28DP2NS1
قابلیت تولید آب داغ

دارد

تعداد قفسه

4

ابعاد یخچال

69.8*35.6 اینچ

نوع نورپردازی

ال ای دی

قابلیت زنگ هشدار

دارد

یخ ساز

دارد

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال جنرال الکتریک مدل CVE28DP2NS1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

تماس بگیرید

محصولات مرتبط