یخچال جنرال الکتریک مدل CVE28DM5NS5

General Electric refrigerator model CVE 28DM5NS5General Electric refrigerator model CVE 28DM5NS5
  • امکان مدیریت دستگاه از راه دور و اتصال به وای فای
  • امکان تنظیم دما و رطوبت
  • قفل کودک
  • زنگ هشدار
ویژگی های منحصر به فرد
  • نورپردازی با لامپ ال ای دی
  • سیستم فیلتراسیون هوشمند
  • آبسرد کن چشمی
  • یخ ساز هوشمند

تماس بگیرید

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

General Electric refrigerator model CVE 28DM5NS5

یخچال جنرال الکتریک مدل CVE28DM5NS5

یخچال جنرال الکتریک مدل CVE 28DM5NS5 به عنوان یکی از بهترین یخچال‌های فرانسوی موجود در بازار شناخته می‌شود که به دلیل کیفیت بسیار زیاد توانسته است در کمترین زمان ممکن نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

این یخچال را می‌توان یکی از بهترین یخچال‌های نوین در عصر حاضر دانست که به دلیل قابلیت‌های فراوانی که دارد می‌تواند بهترین گزینه برای هر خانه و آشپزخانه باشد.

اگر در حال برنامه‌ریزی برای خرید یک یخچال با کیفیت هستید اما نمی‌دانید که کدام یک از یخچال‌های موجود در بازار گزینه بهتری برای شما است، مطالعه این مطلب می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

ما در این مطلب قصد داریم به معرفی یکی از بهترین یخچال‌های بازار یعنی یخچال جنرال الکتریک مدل CVE 28DM5NS5 بپردازیم و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر برای شما مهم است که با این محصول بیشتر آشنا شوید، کمی از وقت خود را به مطالعه این مطلب اختصاص دهید.

 

مشخصات کلی یخچال جنرال الکتریک مدل CVE28DM5NS5

آشنا شدن با مشخصات کلی یخچال جنرال الکتریک مدل CVE 28DM5NS5 برای بسیار از افراد مهم و حائز اهمیت است. در رابطه با این دستگاه باید بگوییم که یک یخچال فوق‌العاده و در عین حال کم مصرف فرانسوی است که از 4 درب مجزا که از جنس استیل ضد زنگ است، ساخته شده و 417 پوند وزن، 69 اینچ ارتفاع و همچنین 35 اینچ عرض دارد.

از دیگر مشخصات کلی این دستگاه می‌توان به دارا بودن 2 کشو مخصوص غذای تازه، 3 سبد فریزر و 6 سطل درب غذای تازه اشاره کرد.

 

طراحی ظاهری یخچال جنرال الکتریک مدل CVE28DM5NS5

افراد بسیاری از طراحی ظاهری یخچال جنرال الکتریک مدل CVE28DM5NS5 در واقع می‌توان طراحی این دستگاه یک شاهکار بزرگ در هنر و زیبایی محسوب می‌شود. این دستگاه چهار درب استیل با دستگیره مخفی به دلیل طراحی ساده اما زیبا بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

استفاده از استیل زنگ نزن در طراحی و ساخت این دستگاه زیبایی آن را دوچندان کرده است. گفتنی است که این آلیاژ باعث می‌شود تا دستگاه نام برده علاوه بر زیبایی بسیار در برابر بسیاری از عوامل خارجی از خود مقاومت نشان دهد و بتواند بسیار مورد توجه قرار گیرد.

البته یک نکته را لازم است یادآور شویم که زیبایی‌های فوق‌العاده این دستگاه باعث می‌شود تا افراد بسیاری در سراسر جهان متقاضی خرید آن باشند.

متخصصان در هنگام طراحی و ساخت یخچال جنرال الکتریک مدل CVE28DM5NS5 نهایت دقت و توجه خود را به کار گرفته‌اند. به همین دلیل نیز این دستگاه به راحتی می‌تواند با هر نوع دکوراسیونی تطابق یابد و تقریبا در هر آشپزخانه‌ای بتوان از آن استفاده کرد.

 

قفل کودک

قفل کودک یخچال را می‌توان وسیله‌ای بسیار هوشمند دانست که در اکثر یخچال‌های جدید جنرال الکتریک دیده می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود تا خیال والدین از دسترسی فرزند دلبندشان به محتویات درون یخچال کاملا راحت باشد. چرا که با فعالسازی این قفل امکان دسترسی کودک به یخچال کاملا غیر ممکن شود.

والدین این امکان را خواهند داشت که پس از فعالسازی این قفل تقریبا هر نوع مواد غذایی را بدون نگرانی از دسترسی کودک به آن و آسیب دیدن او در یخچال قرار دهند.

 

زنگ هشدار در یخچال جنرال الکتریک مدل CVE28DM5NS5

متخصصان در هنگام طراحی یخچال جنرال الکتریک CVE28DM5NS5 به ایمنی آن نیز بسیار توجه کرده‌اند. همین موضوع نیز باعث شده است تا دستگاه شما از ایمنی بالایی برخوردار باشد و عمر طولانی‌تری را تجربه کند.

درون این یخچال از یک زنگ هشدار هوشمند استفاده شده است که در صورت باز ماندن درب یخچال با ایجاد سر و صدا شما را از این موضوع مطلع می‌کند تا هر چه سریع‌تر درب یخچال را ببندید و از آسیب دیدن مواد غذایی درون آن و همچنین خود دستگاه جلوگیری کنید.

 

فیلتراسیون آب پیشرفته

فیلتراسیون آب پیشرفته یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاهده شده در یخچال جنرال الکتریک CVE28DM5NS5 است که موجب افزایش محبوبیت این دستگاه شده است.

این فیلتراسیون باعث می‌شود تا کیفیت آب مصرفی به طور قابل توجهی افزایش یابد. شما می‌توانید آب شهری را با قرار دادن درون این یخچال فیلتر کنید و از کیفیت فوق‌العاده آن برخوردار شوید. این موضوع می‌تواند به سلامت شما نیز بسیار کمک کند.

 

تنظیم رطوبت در کشوها

جالب است بدانید که ماندگاری انواع مواد غذایی به خصوص گوشت و سبزیجات رابطه مستقیمی با کنترل رطوبت دارد. به گونه‌ای که بدون وجود رطوبت می‌توان ماندگاری این مواد غذایی را دو برابر کرد.

شما می‌توانید رطوبت کشوهای این دستگاه را به تنظیم کنترل کنید. اینگونه شانس بیشتری برای افزایش ماندگاری مواد غذایی خواهید داشت و می‌توانید به راحتی انواع مواد غذایی را سالم نگه دارید.

 

امکان اتصال به وای فای

از دیگر ویژگی‌های یخچال مدل CVE28DM5NS5 جنرال الکتریک می‌توان به امکان اتصال به وای فای اشاره کرد. این موضوع باعث می‌شود تا شما بدون هیچ گونه نگرانی بتوانید حتی از دورترین نقاط نیز با استفاده از تلفن همراه و سیستم اینترنت این دستگاه را مدیریت کنید.

اینگونه دیگر با خروج از منزل هیچ گونه نگرانی از بابت مدیریت دستگاه نخواهید داشت. چرا که به راحتی می‌توانید دستگاه خود را خاموش و روشن و دمای آن را تنظیم نمایید.

 

سیستم یخ‌ساز هوشمند و آبسردکن

سیستم هوشمند یخ‌ساز که در اکثر یخچال‌های جنرال الکتریک بازار دیده می‌شود باعث می‌توان تا شما بتوانید یخ را با کیفیت بالاتری دریافت کنید. اینگونه شما در کمترین زمان ممکن امکان دریافت یخ در قالب‌های کوچک و بزرگ  را خواهید داشت. یک آبسردکن فوق‌العاده درون درب این دستگاه قرار داده شده است که باعث می‌شود تا شما بتوانید به آب سرد در هر زمان دسترسی داشته باشید. برای استفاده از این آبسردکن چشمی تنها کافی است که لیوان خود را در جایگاه مشخص شده قرار دهید تا در کمترین زمان ممکن از آب پر شود.

 

امکان تنظیم ویژه دما

شما می‌توانید این دستگاه را به گونه‌ای تنظیم کنید تا دمای متفاوتی در قسمت‌های مختلف دستگاه برقرار باشد. اینگونه دیگر هیچ نگرانی از بابت خرابی مواد غذایی مختلف وجود ندارد. چرا که به راحتی می‌توانید از هر نوع مواد غذایی که می‌خواهید در این دستگاه بهره ببرید.

 

محفظه فریزر مخصوص نان

درون فریزر یخچال جنرال الکتریک مدل CVE28DM5NS5 یک محفظه مخصوص نان قرار داده شده است. شما می‌توانید نان خود را درون این محفظه قرار دهید و برای مدت زمانی طولانی‌تر سالم نگه دارید.

اگر علاقه بسیاری به نوش جان کردن نام داغ دارید، می‌توانید نان‌های تازه را تکه تکه کرده و درون کیسه فریزر قرار دهید و سپس داخل فریزر بگذارید. آنگاه می‌توانید در صورت نیاز نان‌ها را از فریزر خارج کنید، با ماکروویو گرم کنید و میل نمایید. اینگونه همیشه طعم خوش نان گرم را خواهید چشید.

 

نورپردازی ویژه با لامپ ال ای دی

داخل این دستگاه به وسیله لامپ‌های خاصی نورپردازی شده است. گفتنی است که در هنگام نورپردازی متخصصان نهایت دقت و توجه خود را به کار گرفته‌اند و با انتخاب بهترین مکان‌های داخلی یخچال برای نصب لامپ های ال ای دی توانسته‌اند یک جلوه ویژه به یخچال ببخشند.

نورپردازی خاص و ویژه این دستگاه باعث شده است تا شما به راحتی بتوانید تمامی مواد غذایی درون یخچال را مشاهده کنید. علاوه بر این نور کافی در تمامی قسمت‌های یخچال برقرار است تا عوامل بیماری زایی که در تاریکی رشد می‌کنند فرصت کافی برای رشد و تکثیر نداشته باشند.

 

نتیجه‌گیری

در این مطلب به بررسی یخچال جنرال الکتریک مدل CVE28DM5NS5 پرداختیم و هر آنچه را که نیاز بود در رابطه با این یخچال فوق‌العاده بدانید، بیان کردیم.

اگر شما نیز دوست دارید یک یخچال فوق‌العاده با کیفیت و در عین حال مرغوب و کم مصرف تهیه کنید، این یخچال می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. البته به شرطی که از یک مجموعه معتبر برای خرید کمک بگیرید. در غیر این صورت شانس موفقیت شما بسیار پایین خواهد آمد.

توصیه ما به شما این است که حتما نمایندگی‌های اصلی را برای خرید آنچه که می‌خواهید انتخاب کنید. شما می‌توانید با انتخاب ایران ویرپول برای خرید با پرداخت هزینه‌ای مناسب یکی از بهترین یخچال‌های جنرال الکتریک موجود در بازار را تهیه کنید.

 

 

بررسی تخصصی

General Electric refrigerator model CVE 28DM5NS5
تعداد درب یخچال

4 درب مجزا

جنس درب

استیل ضد زنگ

ابعاد یخچال

69*35 اینچ

امکان قفل کودک

دارد

قابلیت کنترل کردن رطوبت

دارد

قابلیت اتصال به وای فای

دارد

امکان تنظیم ویژه دما

دارد

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال جنرال الکتریک مدل CVE28DM5NS5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

تماس بگیرید

محصولات مرتبط