یخچال جنرال الکتریک مدل CQE28DM5NS5

General Electric refrigerator model CQE28DM5NS5General Electric refrigerator model CQE28DM5NS5
  • امکان کنترل دما و رطوبت
  • برخوردار زنگ هشدار باز بودن درب
  • برخوردار از قفل کودک
ویژگی های منحصر به فرد
  • آب سرد کن دارای فیلتراسیون تصفیه آب
  • یخ ساز هوشمند
  • امکان اتصال به وای فای

تماس بگیرید

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

General Electric refrigerator model CQE28DM5NS5

یخچال جنرال الکتریک مدل CQE28DM5NS5

یخچال جنرال الکتریک مدل CQE28DM5NS5 را می‌توان یکی از بهترین یخچال‌های بازار دانست که هر کس نیاز به خرید آن دارد. این وسیله فوق‌العاده به دلیل کیفیت بالا و قابلیت‌های بسیاری که دارد توانسته است نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد. به گونه‌ای که افراد بسیاری در سراسر جهان تصمیم به خرید این یخچال دارند و می‌خواهند که با تهیه این وسیله علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط از یک یخچال فوق‌العاده پیشرفته نیز برخوردار شوند.

در این مطلب تصمیم داریم به معرفی یخچال جنرال الکتریک مدل CQE28DM5NS5 بپردازیم و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر دوست دارید در این باره اطلاعات بیشتری به دست آورید، مطالعه این مطلب برای شما بسیار مفید خواهد بود.

مشخصات کلی یخچال جنرال الکتریک مدل CQE28DM5NS5

یخچال جنرال الکتریک CQE28DM5NS5 یک یخچال کم مصرف فوق‌العاده است که به دلیل ساخت هوشمندانه به انرژی کمی برای فعالیت نیاز دارند. گفتنی است که این یخچال دارای قفسه‌ها و کشوهای متنوعی است که انواع مواد غذایی را می‌توان در آن جای داد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به دارا بودن زنگ هشدار، قفل کودک و همچنین آبسردکن خاص و فوق‌العاده اشاره کرد. تمامی این ویژگی‌ها دست به دست هم قرار داده‌اند تا از این یخچال به عنوان یکی از بهترین یخچال‌های ساخت بشر یاد شود.

طراحی ظاهری یخچال جنرال الکتریک مدل CQE28DM5NS5

طراحی ظاهری یخچال جنرال الکتریک مدل CQE28DM5NS5 را می‌توان به عنوان یکی از ویژگی‌های مثبت این دستگاه دانست. در واقع می‌توان گفت این ویژگی‌های باعث می‌شود تا افراد بسیاری در سراسر جهان برای خرید این وسیله برنامه‌ریزی کنند.

یخچال جنرال الکتریک مدل CQE28DM5NS5 را می‌توان یک دستگاه ۴ درب استیل بدون دستگیره دانست که از طراحی مدرن و ساده‌ای برخوردار است.

متخصصان در هنگام طراحی داخلی و خارجی این دستگاه نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند به همین دلیل نیز این دستگاه به نوبه خود یک شاهکار هنری زیبا محسوب می‌شود و می‌تواند هر فرد را مجذوب خود کند.

قرارگیری یک آبسردکن زیبا و فوق‌العاده در این دستگاه باعث شده است تا زیبایی ظاهری آن دوچندان شود.

آبسردکن اختصاصی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یخچال جنرال الکتریک  CQE28DM5NS5 دارا بودن یک آبسردکن خاص و خارق‌العاده است. گفتنی است که در این آبسردکن از سیستم تصفیه آب استفاده شده است به همین دلیل نیز این دستگاه می‌تواند آب آشامیدنی را از آلودگی‌های مختلف پاک کند.

در واقع می‌توان گفت شما می‌توانید آب سرد و خنک دلخواه خود را هر وقت که می‌خواهید از این دستگاه دریافت کنید. کیفیت این آب به قدری زیاد است که قطعا شما شگفت زده خواهید شد.

توجه داشته باشید که نوش جان کردن آب تصفیه شده می‌تواند شما را از بیماری‌های بسیاری محفوظ نگه دارد.

امکان کنترل رطوبت

رطوبت یکی از مهم‌ترین دلایل خرابی انواع مواد غذایی است‌. به همین دلیل نیز متخصصان در یخچال‌های جدید امکان کنترل رطوبت را فراهم کرده‌اند تا شما بتوانید انواع گوشت و مواد غذایی را برای مدت زمانی طولانی‌تر سالم نگه دارید.

کشوهای یخچال جنرال الکتریک مدل CQE28DM5NS5  امکان کنترل رطوبت را فراهم می‌کنند تا شما بتوانید مواد غذایی دلخواه خود را برای مدت زمانی طولانی‌تر سالم تازه نگه دارید.

امکان تنظیم دما

مواد غذایی مختلف برای سالم ماندن به دمای مختلفی نیاز دارند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های متمایز کننده‌ای که در یخچال‌های جنرال الکتریک دیده می‌شود امکان تنظیم دما است. در واقع شما با انجام تنظیمات امکان برقراری دمای مختلف به بخش‌های متفاوت یخچال را خواهید داشت. این ویژگی باعث می‌شود تا برای مدت زمانی طولانی‌تر بتوانید انواع مواد غذایی را سالم نگه دارید.

نورپردازی با ال ای دی

یخچال CQE28DM5NS5 جنرال الکتریک از لامپ‌های ال ای دی مخصوصی برای نورپردازی استفاده کرده است. البته این نکته را در نظر داشته باشید که در هنگام نورپردازی این دستگاه دقت و توجه بسیاری به کار رفته است به همین دلیل نیز شما می‌توانید به بخش‌های مختلف دستگاه دید کامل داشته باشید. علاوه بر این باید بدانید که این نورپردازی زیبایی ظاهری دستگاه را نیز دوچندان کرده است.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که این نورپردازی نقش بسیار زیادی در ماندگاری انواع مواد غذایی هم خواهد داشت.

به عبارت دیگر می‌توان گفت استفاده از این نورپردازی باعث می‌شود تا عوامل باکتری زا شانس کمتری برای رشد و تکثیر داشته باشند.

امکان اتصال به وای فای

امکان اتصال به وای فای از دیگر ویژگی‌هایی است که در یخچال CQE28DM5NS5 جنرال الکتریک دیده می‌شود.

این ویژگی امکان مدیریت دستگاه از راه دور به وسیله یک اپلیکیشن ویژه را به شما خواهد داد. در واقع می‌توان گفت اتصال یخچال‌های جنرال الکتریک به وای‌ فای باعث شود تا شما بتوانید حتی از دورترین نقاط نیز به‌ وسیله‌ی تلفن همراه خود دستگاه را خاموش و روشن کرده و تغییرات دلخواه را در دمای آن ایجاد کنید. این‌ گونه دیگر هیچ نگرانی در هنگام خروج از خانه برای مدت زمانی طولانی باقی نخواهند ماند و شما می‌توانید هر نوع تغییری که می‌خواهید را تنها با لمس تلفن همراه خود در یخچال فوق‌العاده‌ای که خریداری کرده‌اید، ایجاد نمایید.

قفل کودک

استفاده از قفل کودک در یخچال جنرال الکتریک مدل CQE28DM5NS5 را می‌توان یک ویژگی مثبت دانست که به ایمنی بیشتر دستگاه کمک می‌کند.

گاهی به هر دلیلی والدین تمایلی ندارند که کودک‌شان به محتویات درون یخچال دسترسی پیدا کنند. در چنین شرایطی فعال‌سازی این قفل کودک می‌تواند یک ایده فوق‌العاده برای محدود کردن دسترسی کودک به مواد غذایی درون یخچال باشد.

فعال کردن قفل کودک باعث می‌شود تا شما بدون هیچ گونه نگرانی از بابت سلامت کودکتان و مشکلاتی که ممکن است دسترسی او به محتویات درون یخچال برایش ایجاد کند به انجام فعالیت‌های روزانه خود بپردازید.

جالب است بدانید که فعالسازی قفل کودک باعث می‌شود تا امکان دسترسی به محتویات درون یخچال تنها زمانی میسر باشد که شما قفل را غیر فعال کنید.

یخ‌ساز پیشرفته

برخورداری از یخ‌ساز پیشرفته در اکثر یخچال‌های جنرال الکتریک موجود در بازار دیده می‌شود. در واقع می‌توان گفت این ویژگی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است.

افراد مختلف با استفاده از این یخ‌ساز پیشرفته می‌توانند یخ دلخواه خود را در قالب‌های کوچک و بزرگ دریافت کنند. گفتنی است که کیفیت این یخ بسیار بالا است و برای تشکیل شدن به مدت زمان کوتاهی نیاز دارد. همین موضوع باعث می‌شود تا افراد هر زمان که بخواهند بتوانند یخ دلخواه را از این وسیله دریافت کنند.

زنگ هشدار

فساد مواد غذایی در پی باز بودن درب یخچال یکی از چالش‌هایی است که ممکن است هر فرد را به خود درگیر کند. خوشبختانه باید بگوییم که استفاده از رنگ هشدار درب باعث می‌شود تا در صورت باز ماندن درب آلارم شما را مطلع کنید.

این موضوع باعث می‌شود تا مواد غذایی شما شانس بیشتری برای سالم ماندن داشته باشند. علاوه بر این باید بدانید که باز ماندن درب یخچال می‌توانید به خود دستگاه نیز آسیب وارد کند.

همین موضوع باعث می‌شود تا دستگاه‌های برخوردار از زنگ هوشمند عمر بیشتری را تجربه کنند.

عمر طولانی یخچال جنرال الکتریک مدل CQE28DM5NS5 را می‌توان به همین دلیل دانست‌.

نتیجه‌گیری

در این مطلب به معرفی یخچال جنرال الکتریک مدل CQE28DM5NS5 پرداختیم و گفتیم که این یخچال یکی از بهترین یخچال‌های فرانسوی موجود در بازار است که هر کس می‌تواند برای خانه یا محیط کار خود تهیه کند.

اگر یک خانواده پرجمعیت هستید و می‌خواهید مواد غذایی مختلفی را برای مدت زمانی طولانی نگه دارید، تهیه این یخچال ایده بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که برای تجربه خرید موفقیت آمیز بسیار مهم است که یک مجموعه معتبر را انتخاب کنید. چرا که در غیر این صورت شانس موفقیت شما به طور قابل توجهی کاهش خواهد یافت. شما می‌توانید با خرید از ایران ویرپول بهترین و با کیفیت‌ترین یخچال‌ها را نیز با قیمتی مناسب می‌توانید بخرید.

 

 

بررسی تخصصی

General Electric refrigerator model CQE28DM5NS5
تعداد درب یخچال

4 درب

قابلیت آب سرد کن

به صورت کاملا اختصاصی

نورپردازی

ال ای دی

قابلیت اتصال به وای فای

دارد

قفل کودک

دارد

زنگ هشدار

دارد

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال جنرال الکتریک مدل CQE28DM5NS5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

تماس بگیرید

محصولات مرتبط