یخچال جنرال الکتریک مدل CFE28UP2MS1

General Electric CFE28UP2MS1 refrigeratorGeneral Electric CFE28UP2MS1 refrigerator
دسته‌بندی: شناسه محصول: CFE28UP2MS1
  • امکان آماده‌سازی قهوه و آب جوش
  • دارای درب و بدنه استیل ضد زنگ
  • امکان تنظیم و مدیریت دستگاه از راه دور
  • فیلتراسیون اختصاصی آب
  • این دستگاه امکان تنظیم دما طبق شرایط آب و هوایی محل را برای شما فراهم می‌کند.
  • این دستگاه قابلیت اتصال به وای فای و تنظیم از دور را دارد.
ویژگی‌های منحصر به فرد
  • دارای کشوهایی با قابلیت تنظیم دما و رطوبت
  • دارای یخ ساز حرفه‌ای
  • دارای قفل کودک
  • زنگ هشدار هوشمند

تماس بگیرید

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

General Electric CFE28UP2MS1 refrigerator

یخچال جنرال الکتریک مدل CFE28UP2MS1

یخچال جنرال الکتریک مدل CFE28UP2MS1 یکی از بهترین و در عین حال با کیفیت‌ترین یخچال‌های بزرگ و ایستاده فرانسوی است که از ۲ درب و ۱ کشو ساخته شده است.

این یخچال به دلیل برخورداری از فناوری‌های ویژه توانسته است مسیر پیشرفت را بسیار سریع‌تر از سایر رقبا طی کند و در مدت زمانی کوتاه به یکی از بهترین یخچال‌های بازار تبدیل شود. همین موضوع باعث شده است تا افراد زیادی در سراسر جهان تصمیم به خرید و استفاده از این دستگاه بگیرند.

اگر شما نیز یکی از طرفداران یخچال‌های جنرال الکتریک هستید و دوست دارید در رابطه با یخچال CFE28UP2MS1 اطلاعات بیشتری به دست آورید، مطالعه این مطلب می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

مشخصات کلی یخچال جنرال الکتریک CFE 28UP2MS1

هنگامی که سخن از یخچال جنرال الکتریک مدل CFE28UP2MS1 به میان می‌آید، معمولا این سوال مهم مطرح خواهد شد که این یخچال ۳ درب چه ویژگی‌هایی دارد و چرا مورد توجه قرار گرفته است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این یخچال فرانسوی ۳۵ سانتی متر عرض، ۶۹ سانتی متر طول و ۳۶ سانتی متر عمق دارد. این یخچال ۴۲۳ پوند وزن و ۹/۲ فوت مکعب ظرفیت فریزر دارد. همچنین ظرفیت غذای تازه آن ۱۸/۶ فوت مکعب است.

امکان اتصال به وای فای، امکان ساخت یخ در قطعات کوچک و بزرگ، مصرف کم انرژی، امکان آماده‌سازی قهوه و آب جوش از دیگر ویژگی‌های متمایز کننده این دستگاه فوق‌العاده است که نباید از آن غافل شد.

طراحی ظاهری یخچال جنرال الکتریک CFE28UP2MS1

طراحی ظاهری یخچال جنرال الکتریک مدل CFE28UP2MS1 به گونه‌ای است که از آن به عنوان یکی از نقاط مثبت این دستگاه یاد می‌شود. در واقع می‌توان گفت که درب‌های استیل این دستگاه با قرارگیری در کنار دستگیره‌هایی از همین جنس زیبایی ظاهری این دستگاه را چندین برابر می‌کند.

این یخچال در عین سادگی به قدری زیبا و فوق‌العاده است که می‌تواند با هر نوع دکوراسیونی تطابق یابد و زیبایی محیط را چندین برابر کند. همین موضوع باعث می‌شود تا شما بدون هیچ گونه نگرانی از بابت نوع دکوراسیون خود بتوانید این دستگاه را برای قرارگیری در گوشه‌ای از آشپزخانه خود خریداری کنید.

لازم به ذکر است که داخل این یخچال نیز زیبایی بسیاری دارد.

سیستم فیلتراسیون آب

تحقیقات گسترده انجام شده، نشان داده است که آب مصرفی ما از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست و به دلیل دارا بودن کلر و املاح سنگین می‌تواند در دراز مدت آسیب فراوانی به سلامت ما وارد کند. همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از افراد به دنبال دستگاه‌های تصفیه آب باشند و ترجیح دهند که آب را با کیفیتی بالاتر نوش جان کنند.

خوشبختانه باید بگوییم که یخچال جنرال الکتریک مدل CFE28UP2MS1 می‌تواند شما را از دستگاه‌های تصفیه آب بی‌نیاز کند.

استفاده از سیستم فیلتراسیون آب در این دستگاه باعث شده است که بتوانید به راحتی آب را درون یخچال قرار دهید و پس از گذشت چندین ساعت آبی خنک و با کیفیت دریافت کنید.

در واقع می‌توان گفت این یخچال فوق‌العاده به گونه‌ای ساخته شده است تا به شما کمک کند که مواد غذایی و نوشیدنی‌های خود را با کیفیتی بالاتر نوش جان کنید.

سیستم ساخت قهوه و آب جوش

نوشیدن قهوه و سایر نوشیدنی‌هایی که با استفاده از آب جوش آماده می‌شود، برای بسیاری از ما مهم است. همه ما دوست داریم هنگامی که پس از گذراندن یک روز سخت کاری وارد منزل می‌شویم یک نوشیدنی داغ میل کنیم تا خستگی کار از بدنمان خارج شود.

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما باید بدانید که یخچال جنرال الکتریک مدل CFE28UP2MS1 امکان تهیه قهوه و آب جوش را نیز برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت قهوه‌ و آب جوش مورد نیاز خود را از این دستگاه بخواهید و نوش جان کنید.

طراحی داخلی و تعداد کشوها

طراحی داخلی یخچال جنرال الکتریک CFE28UP2MS1 بسیار خاص و خارق العاده است. این یخچال دارای ۲ سبد تمام عرض و ۵ قفسه شیشه‌ای است که ۳ عدد از این قفسه‌ها ضد نشت است. ۱ قفسه تمام عرض و قفسه دیگر برای دسترسی سریع ساخته شده است.

این دستگاه همچنین ۳ کشو دارد که ۲ عدد از این کشوها توانایی تنظیم رطوبت را دارد و کشو دیگر با قابلیت تنظیم دما ساخته شده است.

۶ سطل درب غذای تازه در طراحی داخلی این دستگاه مشاهده می‌شوند که برای نگهداری از لبنیات و نوشیدنی‌ها مناسب‌سازی شده است.

سیستم مدیریت دما

یخچال جنرال الکتریک مدل CFE28UP2MS1 از یک سیستم پیشرفته مدیریت دما برخوردار است که باعث می‌شود تا کار کردن با دستگاه بسیار راحت و آسان باشد. امکان تنظیم دما از دور فراهم است. علاوه بر این شما می‌توانید دما را به گونه‌ای تنظیم کنید که در قسمت‌های مختلف دستگاه دما متنوعی برقرار باشد و مواد غذایی سالم باقی بمانند. علاوه بر این در صورت نیاز شما می‌توانید دما را به پایین‌ترین درجه ممکن برسانید.

زنگ هشدار و قفل کودک

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باعث تمایز این دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌های موجود در بازار می‌شود، وجود قفل کودک و زنگ هشدار است.

باز ماندن درب یخچال یکی از اتفاقاتی است که می‌تواند باعث صدمه دیدن یخچال و مواد غذایی در مورد زمان شود. همه ما حداقل یک بار این نگرانی را تجربه کرده‌ایم که آیا درب یخچال به درستی بسته شده است یا خیر؟

خوشبختانه باید بگوییم که در یخچال جنرال الکتریک مدل CFE28UP2MS1 این نگرانی به طور کامل رفع می‌شود چرا که این یخچال از یک زنگ هشدار برخوردار است که در صورت بسته نبودن درب این اتفاق را به شما اطلاع خواهند داد تا اقدامات لازم را در جهت بستن درب انجام دهید. علاوه بر این دستگاه نام برده دارای یک قفل کودک است که با تنظیم آن شما می‌توانید دسترسی کودکان و خردسالان را به یخچال و محتویات درون آن محدود کنید.

امکان مدیریت از دور و اتصال به وای فای

تا چندین سال پیش هنگامی که از منزل خارج می‌شدیم نگرانی زیادی از بابت دستگاه‌های برقی خود به خصوص یخچال داشتیم. گاهی نیز به دلیل نیاز به تنظیمات دستگاه مجبور می‌شدیم زودتر از موعد از سفر بازگردیم و برنامه‌هایشان را به گونه‌ای تنظیم کنیم که مواد غذایی قرار داده شده در یخچال هیچ آسیبی نبیند.

خوشبختانه متخصصان در هنگام ساخت یخچال CFE28UP2MS1 جنرال الکتریک این مشکل را کاملا حل کرده‌اند. شما با خرید این دستگاه و اتصال آن به وای فای امکان تنظیمات از راه دور را خواهید داشت. بنابراین بدون هیچ‌گونه نگرانی می‌توانید در طول سفر نیز به وسیله تلفن همراهتان تنظیمات لازم را بر روی این دستگاه اعمال کنید.

یخ‌ساز دستگاه

نیاز ما به یخ بر هیچکس پوشیده نیست. همه ما انتظار داریم که یخچالمان بتواند یخ‌های با کیفیتی را برای رفع نیازهایمان بسازد.

متاسفانه باید بگوییم که در بیشتر دستگاه‌های قدیمی امکان ساخت یخ‌های با کیفیت در قالب‌های مختلف وجود ندارد. به همین دلیل نیز اکثر افراد سعی می‌کنند سراغ دستگاه‌های جدید بروند و با خرید این دستگاه‌ها نیاز خود را به یخ رفع کنند.

یخچال جنرال الکتریک مدل CFE28UP2MS1 دارای یک سیستم یخ‌ساز حرفه‌ای است که می‌تواند یخ‌ها را در قالب‌های کوچک و بزرگ با کیفیتی وصف نشدنی تولید کند.

نتیجه‌گیری

در این مطلب به معرفی یخچال جنرال الکتریک CFE28UP2MS1 و فناوری‌های آن پرداختیم. همچنین سعی کردیم مهم‌ترین اطلاعات را در رابطه با این محصول در اختیار شما قرار دهیم.

اگر تصمیمتان برای خرید این یخچال با کیفیت جدی است، توصیه می‌کنیم با انتخاب مجموعه ما خرید موفقیت‌‌آمیزتری را تجربه کنید.

در واقع می‌توان گفت شما با انتخاب مجموعه ایران ویرپول برای خرید این شانس را خواهید داشت که با قیمتی مناسب یک یخچال با کیفیت و اورجینال فرانسوی تهیه کنید.

 

بررسی تخصصی

General Electric CFE28UP2MS1 refrigerator
تعداد درب یخچال

2 درب

تعداد کشو یخچال

1 کشو

ظرفیت غذای تازه

18.5 فوت مکعب

امکان ساخت یخ

دارد

امکان تنظیم از راه دور

دارد

اندازه یخچال

69*36*35

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال جنرال الکتریک مدل CFE28UP2MS1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

تماس بگیرید

محصولات مرتبط