یخچال جنرال الکتریک مدل CFE28TP4MW2

General Electric refrigerator model CFE28TP4MW2General Electric refrigerator model CFE28TP4MW2
دسته‌بندی: شناسه محصول: CFE28TP4MW2
  • برخورداری از فیلتراسیون آب
  • امکان تنظیم دمای بخش‌های مختلف
  • امکان اتصال به وای فای
  • امکان برخورداری از یخ در ابعاد مختلف و آب سرد

 

ویژگی های منحصر به فرد
  • امکان تولید آب داغ
  • دارا بودن زنگ هشدار قفل کودک
  • برخورداری از اپراتور Twinchill

تماس بگیرید

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

General Electric refrigerator model CFE28TP4MW2

یخچال جنرال الکتریک مدل CFE28TP4MW2

خرید یخچال با کیفیت برای بسیاری از ما حائز اهمیت است به همین دلیل نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین یخچال‌های بازار را یافته و خریداری کنیم.

یخچال جنرال الکتریک مدل CFE28TP4MW2 یکی از این یخچال‌های مرغوب و با کیفیت ساخت فرانسه است که به دلیل داشتن متقاضیان بسیار زیاد در سراسر جهان توانسته است نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

کیفیت بالا، طراحی خاص و ویژگی‌های این یخچال باعث شده تا تصمیم بگیریم در این مطلب به معرفی آن بپردازیم. بنابراین اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول به دست بیاورید، بهتر است مطالعه این مطلب را از دست ندهید. قصد داریم تمامی اطلاعاتی را که لازم است در رابطه با این محصول بدانید، بیان کنیم.

مشخصات کلی یخچال جنرال الکتریک مدل CFE28TP4MW2

یخچال جنرال الکتریک مدل CFE28TP4MW2 یکی از بهترین یخچال‌های فرانسوی موجود در بازار است که به رنگ سفید دیده می‌شود و دارای ۳ درب مجزا است.

این یخچال از ارتفاع ۶۹ سانتی متر، عرض ۳۵ سانتی متر و همچنین عمق ۳۶ سانتی متر برخوردار است که امکان ذخیره انواع مواد مغذی را در دستگاه فراهم می‌کند. این دستگاه به دلیل مصرف بسیار کمی که دارد توانسته است توجه بسیاری از افراد را در سراسر جهان به خود جلب کند.

طراحی ظاهری یخچال CFE28TP4MW2 جنرال الکتریک

ظاهر یخچال CFE28TP4MW2 جنرال الکتریک طراحی زیبا و مدرنی دارد. این یخچال از ۳ درب بزرگ و ساده برخوردار است که جذابیت بسیار بالایی دارد و موجب محبوبیت بیشتر دستگاه می‌شود.

جالب است بدانید که یخچال دارای رنگ سفید با جزئیات نقره‌ای است که به آن یک ظاهر مینیمالیستی و ساده می‌بخشد.

یخچال CFE28TP4MW2 دارای نمایشگر الکترونیکی برای نشان دادن درجه حرارت داخلی، تنظیمات و سایر اطلاعات مورد نیاز است.

طراحی داخلی یخچال نیز دارای قفسه‌های قابل تنظیم، سبد‌های مختلف و فضاهای مناسب برای دسته‌بندی و نگهداری مواد غذایی مختلف است. این طراحی به شما امکان می‌دهد تا محتویات یخچال خود را به طور منظم سازماندهی کنید و انواع مواد غذایی را سالم نگه‌ دارید.

نورپردازی با LED

یخچال CFE28TP4MW2 جنرال الکتریک از نورپردازی LED برخوردار است که به شما نور مطلوبی ارائه می‌دهد. این نور موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.

جالب است بدانید که این مدل از سیستم نورپردازی LED در بخش‌های مختلفی از داخل یخچال استفاده می‌کند.

در بخش‌های اصلی یخچال، نورپردازی LED به صورت صفحه‌ای یکنواخت به کار رفته و روشنی لازم فراهم می‌کنند تا کاربر بتواند محتویات را به طور دقیق و واضح مشاهده کند. همچنین در درب یخچال نورپردازی LED به صورت چراغ‌های کوچک یا نوارهای نوری روشن دیده می‌شود که بهترین نور ممکن را برای دیدن محتویات درون درب فراهم می‌کند.

توجه داشته باشید که نورپردازی LED در این یخچال معمولا مصرف انرژی کمتری نسبت به نورپردازی‌های قدیمی‌تر دارد.

امکان کنترل دمای کشوها

امکان کنترل دمای کشوها یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های موجود در یخچال یخچال جنرال الکتریک مدل CFE28TP4MW2 است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا دمای هر کشو را به طور جداگانه تنظیم کنید و برای محتوای خاص تنظیم کنید.

با کنترل دما در کشوها، می‌توانید برای محافظت بهتر از مواد غذایی و نگهداری بهینه آنها، دمای مناسب را ایجاد کنید. برای مثال جهت نگهداری سبزیجات تازه یا مواد غذایی دیگر، ممکن است بخواهید دمای پایین‌تری در یخچال برقرار باشد. همچنین، برای برخی از محتویات دیگر ممکن است بخواهید دمای بالاتری برقرار باشد. در چنین شرایطی می‌توانید با کنترل دمای کشوها بدون آسیب رساندن به سایر مواد غذایی، دمای دلخواه را برقرار کنید.

اپراتور TwinChill

برخورداری از اپراتور TwinChill یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در یخچال CFE28TP4MW2 جنرال الکتریک دیده می‌شود و به سالم‌تر ماندن مواد غذایی کمک می‌کند.

این اپراتور باعث می‌شود تا در قسمت‌های مختلف دستگاه شما دمای متفاوتی برقرار باشد و مواد غذایی مختلف در شرایطی بهینه نگهداری شوند.

امکان اتصال به Wi-Fi

یخچال CFE28TP4MW2 با اتصال به وای فای خانگی امکان تنظیمات پیشرفته مانند تنظیم دما، تنظیم هشدار، مدیریت مواد غذایی و کنترل صدا از راه دور را فراهم می‌کند. بنابراین شما بدون هیچ گونه نگرانی از فاصله مکانی می‌توانید به وسیله تلفن همراهتان از دورترین نقاط نیز تنظیمات لازم را در یخچال خود اعمال کنید.

آب سردکن و یخ‌ساز

درب یخچال نامبرده دارای یک صندوق یخ‌ساز است که باعث تولید و ذخیره یخ در ابعاد مختلف برای استفاده شما می‌شود. این صندوق یخ‌ساز دارای قابلیت تنظیم حجم یخ تولیدی است و با فشار دادن یک دکمه و یا استفاده از کنترل‌های داخلی، می‌توانید یخ را به آسانی و به تعداد دلخواه خود برداشت کنید. همچنین، یخچال دارای یک منبع آب سردکن داخلی است که باعث تولید آب سرد می‌شود. این آب سرد می‌تواند برای آبمیوه‌ها، نوشیدنی‌ها و سایر موارد استفاده شود. منبع آب سردکن در داخل یخچال قرار دارد و با فشار دکمه‌ای روی صندوق آب، آب سرد را منتقل خواهید کرد.

سیستم آب جوش

سیستم آب جوش در یخچال CFE28TP4MW2 جنرال الکتریک عبارت است از یک منبع آب داخلی که آب را گرم می‌کند تا شما بتوانید آب جوش یا آب گرم را به طور مستقیم از یخچال دریافت کنید.

اینگونه شما می‌توانید نوشیدنی‌های گرم دلخواه خود را در کمترین زمان ممکن و بدون دخالت دستگاه‌های گرم کننده آب آماده و نوش جان کنید.

سیستم فیلتراسیون آب

سیستم فیلتراسیون آب در یخچال یک سیستم است که آب تازه را از شبکه آب شهری یا منبع آب دیگری فیلتر می‌کند تا آبی تمیز و بهداشتی را برای مصرف در دسترس شما قرار دهد. این سیستم گاهی در بخش درب یخچال قرار دارد و می‌توانید آب خنک، گرم یا یخ‌زده را از آن جوشانید. علاوه بر این، فیلتراسیون آب در یخچال معمولاً به کاهش میزان کلر و عناصر آلوده دیگر در آب کمک می‌کند، که برای بهبود طعم و بوی آب کاربرد دارد. همچنین، این سیستم می‌تواند سایر آلودگی‌ها و ذرات معلق را از آب حذف کند، که به بهبود کیفیت آب و کاهش احتمال هوازیون‌ها در آب کمک می‌کند.

وجود این ویژگی در یخچال CFE28TP4MW2 جنرال الکتریک باعث شده است تا شما بتوانید آب را با کیفیت بیشتری نوش جان کنید.

قفل کودک

قفل یخچال کودک یا Childproof معمولاً به مجموعه اقدامات و دستگاه‌هایی اطلاق می‌شود که به والدین کمک می‌کند تا از دسترسی کودکان به مواد غذایی و محتویات داخل یخچال جلوگیری کنند. این قفل‌ها معمولاً شامل قفل درب‌های یخچال یا قفل درب فریزر و گاهی هم قفل بر روی دکمه‌های کنترل دما و تنظیمات یخچال هستند.

خوشبختانه باید بدانید که یخچال جنرال الکتریک   CFE28TP4MW2 به این قفل مجهز است به همین دلیل نیز والدین خیالشان از بابت عدم دسترسی کودکان به محتویات درون یخچال راحت خواهد بود.

زنگ هشدار درب یخچال

زنگ هشدار درب یخچال یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یخچال CFE28TP4MW2 است. این ویژگی هدفش اطلاع‌رسانی به کاربر در مورد باز بودن درب یخچال است. زمانی که درب یخچال برای مدت طولانی باز باشد و یا بسته نشود، زنگ هشدار به طور خودکار فعال می‌شود و به شما اطلاع می‌دهد که باید درب را ببندید.

این ویژگی دارای کاربرد امنیتی است و می‌تواند به صرفه‌جویی در مصرف انرژی یا حفظ درجه حرارت مناسب داخل یخچال کمک کند. جالب است بدانید با اطمینان از مسدود کردن درب یخچال، احتمال خرابی مواد غذایی کاهش می‌یابد.

نتیجه‌گیری

در این مطلب به معرفی یخچال جنرال الکتریک مدل CFE28TP4MW2 به عنوان یکی از بهترین یخچال‌های فرانسوی موجود در بازار پرداختیم و گفتیم که این یخچال فوق‌العاده چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه توانسته است مسیر موفقیت را سریع‌تر از سایر دستگاه‌های مشابه موجود در بازار طی کند.

حالا که با ویژگی‌ها و فناوری‌های به کار رفته در این دستگاه آشنا شدید، ممکن است این سوال مهم در ذهن شما شکل بگیرد که چگونه می‌توان نسبت به خرید این یخچال اقدام کرد؟

برای تجربه یک خرید ایمن و موفقیت‌آمیز بسیار مهم است که یک مجموعه معتبر را برای خرید انتخاب کنید تا بتوانید کالای دلخواه خود را اطمینان خاطر تهیه کنید.

توصیه ما به شما این است که برای تجربه خرید بهتر و موفقیت‌آمیزتر ایران ویرپول را جهت خرید انتخاب کنید. ما به شما تضمین خواهیم داد که کالایی اصیل را با قیمتی مناسب تهیه می‌کنید.

 

بررسی تخصصی

General Electric refrigerator model CFE28TP4MW2
قابلیت تولید آب داغ

دارد

تعداد درب یخچال

3 درب

نوع نمایشگر

الکترونیکی

نورپردازی یخچال

LED

یخ ساز

دارد

زنگ هشدار

دارد

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال جنرال الکتریک مدل CFE28TP4MW2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

تماس بگیرید

محصولات مرتبط