گاز صفحه ای ویرپول مدل GOWL 928 NB

Whirlpool gas hob: 5 gas burners - GOWL 928/NBWhirlpool gas hob: 5 gas burners - GOWL 928/NB
دسته‌بندی: شناسه محصول: GOWL 928/NB
  • ساخته شده از شیشه‌ی سرامیکی مشکی رنگ
  • دارای 5 شعله‌ در اندازه‌های مختلف
  • 5 پایه‌ی چدنی با کیفیت برای هر یک از شعله‌ها
  • وجود 5 ولوم چرخشی برای مدیریت شعله‌ها
  • شعله DCC با حداکثر توان 4000 وات مناسب آشپزی سریع
  • سیستم کنترل ایمنی گاز
  • مجهز به قابلیت جرقه زنی اختصاصی برای هر یک از شعله‌ها
ویژگی های منحصر به فرد
  • 5 شعله در اندازه های مختلف
  • شیشه سرامیکی مشکی
  • پایه های چدنی با کیفیت

۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

Whirlpool gas hob: 5 gas burners - GOWL 928/NB

گاز صفحه ای ویرپول مدل GOWL 928 NB

گاز صفحه ای ویرپول مدل GOWL 928 NB یک گاز صفحه ای پر فروش محبوب است. این گاز شیشه‌ای ساخته شده و شیشه‌ی استفاده شده از نوع سرامیکی می‌باشد و در برابر گرما مقاوم است. همچنین شیشه‌ی استفاده شده برای این گاز ضد خش می‌باشد و توانایی تحمل وزن زیادی دارد. 5 شعله مستقل و با توان بالا برای این محصول در نظر گرفته شده که توان‌های متفاوتی دارند مثلا یکی از آن‌ها با توان 4000 وات کار می‌کند و قدرت بسیار زیادی دارد، 2 شعله‌ی دیگر 1650 وات توان دارند، یک شعله دیگر 3000 وات و شعله کمکی کوچک 1000 وات توان دارد. در طراحی این محصول 5 پایه‎ی چدنی مستقل برای هر یک از شعله‌های شیشه‌ای طراحی شده که به خوبی می‌توانید ظروف را روی آن‌ها قرار بدهید.

خیالتان از بابت انتخاب و خرید گاز صفحه ای ویرپول مدل GOWL 928 NB راحت باشد زیرا کوره‌ی استفاده شده برای هر شعله و سری شعله چدنی هستند که کیفیت بالایی دارند و در برابر گرما کاملا مقاوم هستند. سیستم جرقه زنی طراحی شده برای این هاب توکار کار شما را راحت می‌کند و می‌توانید هر شعله را به راحتی و بدون نیاز به فندک یا کبریت در کمترین زمان ممکن روشن کنید. سیستم ایمنی گاز صفحه‌ای شیشه‌ای ویرپول را هم دست کم نگیرید زیرا به راحتی می‌تواند جلوی نشتی احتمالی گاز را بگیرد و از اتفاقات بزرگتری که ممکن است پیش بیاید جلوگیری می‌کند. در ادامه می‌توانید اطلاعات کاربردی در مورد این گاز صفحه‌ای و امکاناتی که دارد به دست آورید یا این که در مورد آن با کارشناسان فروش ما در ایران ویرپول تماس بگیرید.

 

 

گاز صفحه ای ویرپول مدل GOWL 928/NB

 

سیستم جرقه زنی

یکی از سوالاتی که معمولا خریداران از فروشندها می‌پرسند در مورد سیستم جرقه زنی است و این نشان می‌دهد اکثر خریداران به دنبال اجاق گازهایی هستند که به سیستم جرقه زنی مجهز شده‌اند. خوشبختانه گاز صفحه ای GOWL 928 NB ویرپول به این سیستم مجهز شده و از این بابت خیلی از افراد به خرید این محصول رضایت می‌دهند. سیستم جرقه زنی در این محصول به صورت اختصاصی برای هر یک از شعله‌ها طراحی شده و به همین منظور فندک زمانی عمل می‌کند که سوئیچ مربوط به شعله مورد نظرتان را کمی به سمت داخل فشار دهید. زمانی که سوئیچ مربوط به شعله را به سمت داخل فشار می‌دهید جریان برق باعث جرقه زدن شده و شعله بعد از آن به راحتی روشن می‌شود. سیستم جرقه زنی طراحی شده برای این گاز صفحه ای 5 شعله، نیاز شما به فندک یا کبریت را کاملا رفع می‌کند و می‌توانید سریع‌تر آشپزی کنید.

شعله‌های گاز صفحه ای ویرپول مدل GOWL 928 NB

قبل از این که به سراغ سایر ویژگی‌ها برویم بعد نیست از شعله‌های این محصول بگوییم و ببینیم هر شعله با چه میزان توانی در نظر گرفته شده و برای پخت چه غذاهایی مناسب‌تر است. در ابتدا و همان طور که بارها گفتیم گاز صفحه ای ویرپول مدل GOWL 928 NB دارای 5 شعله است که اندازه‌های مختلفی دارند، البته دو شعله مانند هم هستند. از این 5 شعله، یک شعله بزرگترین است، یک شعله از آن کوچکتر، دو شعله استاندارد و یک شعله کمکی و کوچک هم وجود دارد که هر یک از آن‌ها سطح توان متفاوتی دارند و تا حداکثر توان خاصی را پشتیبانی می‌کنند. یکی از دلایلی که باعث شده کیفیت ساخت شعله‌های این محصول افزایش پیدا کند، استفاده از چدن بسیار مرغوب در ساخت کوره و سری شعله‌هاست که هم مقاومت خوبی در برابر گرما دارند و هم کارایی آن‌ها در طول زمان تغییری نمی‌کند.

یکی از شعله‌ها که به آن DCC گفته می‌شود پر قدرت‌ترین شعله‌ی این گاز است و حداکثر توان 4000 وات را ساپورت می‌کند. با توجه به توان و این که شعله‌ی دو تاجی است، غذاهایی که قصد دارید سریع‌تر پخته شوند و یا اگر قصد دارید سریع‌تر حجم زیادی از آب را به نقطه جوش برسانید می‌توانید از این شعله کمک بگیرید. شعله دیگر که کمی کوچکتر است به اسم شعله Rapid شناخته می‌شود از توان 3000 وات پشتیبانی می‌کند. از آن جایی که این شعله سریع است می‌توانید برای پخت کامل و سرعتی به آن اعتماد کنید. 2 شعله‌ی نیمه سریع هم وجود دارند که حداکثر توان 1650 وات را می‌توانند پشتیبانی کنند و برای زمان‌هایی که نیازی به پخت سریع ندارید و ظروف کوچک، مناسبند. کوچکترین شعله که به آن شعله کمکی می‌گویند 1000 وات توان دارد و اگر قصد دارید غذایی آرام و در بازه زمانی طولانی پخته شود می‌توانید به این شعله بسپارید.

 

 

گاز صفحه ای ویرپول مدل GOWL 928/NB

 

پایه‌های چدنی

بر خلاف گازهای استیل، در گازهای شیشه‌ای برند ویرپول پایه‌های چدنی می‌بینیم که به صورت اختصاصی برای هر شعله طراحی شده‌اند و روی آن قرار می‌گیرند. از آن جایی گاز رومیزی ویرپول GOWL 928 NB 5 شعله دارد، 5 پایه هم برای آن در نظر گرفته شده که از چدن ساخته شده‌اند و مشکی رنگ هستند. این پایه‌ها ارتفاع خوبی دارند و به شما کمک می‌کنند ظروف غذا را راحتتر روی حرارت قرار بدهید. از طرفی به خوبی قابل شست و شو هستند و نیازی نیست برای شستن این پایه‌های کمکی به مشکل بخورید.

سیستم ایمنی کنترل گاز و ترموکوپل الکترومغناطیسی

به منظور ایمنی بیشتر خریداران به گاز صفحه ای ویرپول مدل GOWL 928 NB سیستم کنترل گاز اضافه شده و این یعنی قرار نیست خطری در مورد نشتی گاز، شما را تهدید کند. سیستم ایمنی کنترل گاز در این محصول خیلی سریع عمل می‌کند و زمانی که شعله خاموش شود جلوی نشتی گاز را می‌گیرد و به همین دلیل مشکلی مثل گاز گرفتگی یا آتش سوزی پیش نمی‌آید. ترموکوپل الکترومغناطیسی که برای ایمنی گاز صفحه ای 5 شعله ویرپول در نظر گرفته شده برای هر شعله به صورت اختصاصی است به همین سبب می‌توانید راحتتر به آن و ایمنی که به وجود می‌آورد، اطمینان بیاورید.

طراحی ظاهری گاز صفحه‌ای 5 شعله ویرپول GOWL 928 NB

نوبت می‌رسد به بررسی ظاهر و امکاناتی که در آن استفاده شده تا ببینیم این گاز به دکوراسیون خانه شما هماهنگی دارد و کیفیت آن بالاست یا نه. گاز صفحه ای ویرپول GOWL 928 NB به دلیل شیشه‌ای بودن خیلی پرفروش تر از گازهای استیل است زیرا خیلی از خریداران ظاهر شیک این محصول را ترجیح می‌دهند. جنس شیشه‌ی استفاده شده در ساخت این محصول، سرامیکی است و همین موضوع باعث شده تحمل وزن بالایی داشته باشد، در برابر خش مقاومت خوبی داشته باشد و این که وزن زیادی را تحمل کند. رنگ این گاز هم مشکی است و این موضوع به شیک بودن آن، بیشتر افزوده و زیبایی آن را تضمین می‌کند. پنل تنظیمات این گاز 5 شعله شامل 5 ولوم می‌شوند که آن‌ها هم مشکی رنگ هستند و کاملا مشخص شده هر یک از آن‌ها به کدام شعله اختصاص دارد. پایه‌های کمکی چدنی هم ظاهر این هاب توکار را تکمیل می‌کنند.

ابعاد گاز صفحه ای ویرپول مدل GOWL 928 NB در جدول زیر آمده اما به طور کلی این گاز فضای کمی نیاز دارد و به خوبی در صرفه جویی فضا به شما کمک می‌کند.

ارتفاع 4.9 سانتی‌متر
عرض 59 سانتی‌متر
عمق 51 سانتی‌متر

 

جمع بندی

در این متن از سیستم جرقه زنی گفتیم، از ترموکوپل الکترومغناطیسی گفتیم و به خوبی شعله‌ها و ظاهر این گاز را هم بررسی کردیم تا تصمیم گیری در مورد خرید آن، آسان‌تر باشد. می‌توانید برای اطلاع از قیمت گاز صفحه ای ویرپول مدل GOWL 928 NB در بانه با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

بررسی تخصصی

Whirlpool gas hob: 5 gas burners - GOWL 928/NB
شناسه کالا

2800003076778

EAN code

8003437605215

کشور تولید کننده

ساخت آمریکا، مونتاژ ایتالیا

ابعاد

51 × 59 × 4.9 سانتی‌متر

وزن

12.5 کیلوگرم

تعداد شعله ها

5 شعله

جنس صفحه

شیشه سرامیکی

شعله پرقدرت

دارد

سیستم جرقه اتوماتیک

دارد

سیستم کنترل گاز شعله

دارد

سایر مشخصات

یک شعله‌ی قوی 4000 واتی
دو شعله‌ی متوسط 1650 واتی
یک شعله‌ی کوچک و کمکی 1000 واتی
یک شعله‌ی سریع 3000 واتی

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گاز صفحه ای ویرپول مدل GOWL 928 NB”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات مرتبط