گاز صفحه ای ویرپول مدل AKR 353 IX

Whirlpool gas hob: 4 gas burners - AKR 353 IXWhirlpool gas hob: 4 gas burners - AKR 353 IX
دسته‌بندی: شناسه محصول: AKR 353/IX
  • گازی توکار با کیفیت بالا، ابعاد مناسب و 4 شعله‌ی قدرتمند
  • حداکثر توان 8000 وات برای شعله‌های این محصول
  • گازی مجهز به سیستم جرقه زن الکتریکی برای هر یک از 4 شعله
  • ساخته شده از فولاد و استیل بسیار با کیفیت
  • استفاده از مرغوب‌ترین چدن برای سری شعله‌ها
  • مجهز به 2 شبکه چدنی مشکی رنگ که تمیزی آسانی دارند
  • مجهز به فناوری Boiling Extra Fast مناسب با افزایش سرعت کار شما
  • مجهز به سیستم کنترل گاز و جلوگیری از نشتی آن
ویژگی های منحصر به فرد
  • 4 شعله قدرتمند
  • حداکثر توان 8000 وات
  • فولاد و استیل ضدزنگ با کیفیت
  • مجهز به فناوری Boiling Extra Fast

۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

Whirlpool gas hob: 4 gas burners - AKR 353 IX

گاز صفحه ای ویرپول مدل AKR 353 IX

گاز صفحه ای ویرپول مدل AKR 353 IX محصولی با 4 شعله بسیار قوی است. این هاب توکار در بین گازهای 4 شعله یکی از جدیدترین‌ها و پرفروش ترین‌ها به شمار می‌رود زیرا طراحی زیبایی و فاکتورهای لازم برای خرید را دارد. رنگ این اجاق گاز توکار سیلور است و در دسته گازهای استیل قرار می‌گیرد به همین دلیل خیلی از افراد برای تکمیل دکوراسیون خود، آن را انتخاب می‌کنند. 4 شعله‌ی انتخاب شده برای این محصول سر پوش چدنی مشکی رنگ دارند و خود شعله‌ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند که کیفیت بسیار بالایی دارد. 4 سوئیچ یا ولوم برای هر یک از این شعله‌ها در قسمت پایینی طراحی شده که تنظیم حرارت را برای شما آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این از این ولوم‌ها می‌توانید برای روشن کردن شعله‌ها استفاده کنید زیرا به سیستم جرقه زن مجهز هستند و کار را برای شما آسان‌تر می‌کنند.

شبکه‌های چدنی انتخاب شده برای گاز صفحه ای ویرپول مدل AKR 353 IX کیفیت کار را افزایش داده و باعث شده بتوانید قابلمه‌ها و تابه‌های سنگین‌تر را هم به راحتی روی شعله قرار بدهید. یکی از فناوری‌های مهمی که برای این گاز در نظر گرفته شده فناوری Boiling Extra Fast است که سرعت کار شما را افزایش می‌دهد و روشن شدن گاز را به تاخیر نمی‌اندازد. منبع گاز کلاسیک و همین طور سیستم کنترل گاز باعث شده‌اند ایمنی این محصول افزایش چشمگیری پیدا کند و از نشتی گاز جلوگیری می‌شود. ادامه این متن را به بررسی تخصصی‌تر گاز صفحه‌ای 4 شعله ویرپول اختصاص می‌دهیم و در مورد ابعاد آن نیز حرف می‌زنیم.

با خرید گاز صفحه ای ویرپول مدل AKR 353 IX از بانه و از فروشگاه ایران ویرپول چه عایدتان می‌شود؟

 

 

گاز صفحه ای ویرپول مدل AKR 353/IX

 

 

سیستم کنترل گاز صفحه ای ویرپول مدل AKR 353 IX

احتمالا در جدول مشخصات گاز صفحه ای ویرپول مدل AKR 353 IX توجه‌اتان به سیستم کنترل گاز جلب شده باشد از این رو تصمیم داریم بیشتر در مورد این سیستم و فایده‌ی آن حرف بزنیم و تاثیر آن در خرید را روشن کنیم. سیستم کنترل گاز همان طور که پیداست یک سیستم برای امنیت بیشتر می‌باشد و ابداع شده تا از خطرات احتمالی مثل نشتی گاز و به دنبال آن آتش سوزی جلوگیری کند. این سیستم می‌تواند جلوی نشت گاز را با قطع کردن جریان گاز به صورت خودکار بگیرد و نگذارد فضا از گاز پر شود. این که چه موقع سیستم کنترل گاز به کارمان می‌آید را بهتر است با یک مثال ساده توضیح دهیم:

گاز برای پخت غذایی مثل برنج روشن است و آب آن سر می‌رود و روی شعله می‌ریزد و حرارت آن، خاموش می‌شود. در این حالت اگر سیستم کنترل گاز وجود نداشته باشد تا زمانی که شما متوجه شوید گاز در فضا پخش می‌شود اما حالا که این گاز توکار 4 شعله از سیستم کنترل گاز برخوردار شده، پس از خاموش شدن تصادفی شعله جریان گاز هم به طور خود به خودی قطع می‌شود و نشتی گازی صورت نمی‌گیرد.

فناوری Boiling Extra Fast

یکی از نقاط قوتی که ویرپول برای گاز صفحه ای ویرپول مدل AKR 353 IX در نظر گرفته سرعت بالای روشن شدن شعله‌ها است که این موضوع باعث می‌شود سرعت کار شما افزایش پیدا کند. فناوری Boiling Extra Fast را بیشتر می‌توانید در شعله‌ی توربو ببینید که دو سر شعله دارد و به خوبی می‌تواند از پس به جوش آوردن یک قابلمه پر از آب بر بیاید و این کار را در زمان کمتری نسبت به سایر شعله‌ها انجام می‌دهد. البته در شعله‌های استاندارد و شعله‌ی کوچک هم این قدرت نسبت به سایر محصولات بیشتر دیده می‌شود و گاز 4 شعله‌ی ویرپول توان 8000 وات دارد و این یعنی قدرتمند است.

 

 

گاز صفحه ای ویرپول مدل AKR 353/IX

 

سیستم جرقه زن برای گاز صفحه‌ای ویرپول مدل AKR 353 IX

سیستم جرقه زن که آن را به صورت فندک سر خود می‌شناسید، یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های گاز صفحه ای ویرپول مدل AKR 353 IX به شمار می‌آید. خوشبختانه بر خلاف گازهایی که سیستم جرقه زنی آن‌ها برای هر شعله به صورت اختصاصی طراحی نشده، جرقه زن الکترونیکی این گاز برای هر شعله اختصاصی در نظر گرفته شده و در ولوم یا سوئیچ آن تنظیم شده است.

طرز استفاده از سیستم جرقه زنی هر شعله به این صورت است که شما ابتدا ولوم یا سوئیچ هر یک از شعله‌هایی که مد نظر دارید را به سمت داخل فشار می‌دهید تا جریان برق به سیم متصل شده به رکولاتور می‌رسد و بر اثر فشار، شعله روشن می‌شود. البته بعد از فشار دادن به سمت داخل باید سوئیچ را به چپ بچرخانید تا گاز روشن باقی بماند. خوبی سیستم جرقه زن این است که دیگر نیازی به تهیه کبریت و فندک‌های مختلف ندارید و کار شما راحت است.

شعله‌های گاز صفحه‌ای ویرپول مدل AKR 353 IX

حالا که در مورد ویژگی خاص اجاق گاز صفحه ای ویرپول مدل AKR 353 IX حرف زدیم بهتر است به دیگر فاکتورها بپردازیم مثلا فاکتوری مثل شعله‌ها و ویژگی‌هایی که دارند تا اطمینان به کارایی این محصول افزایش پیدا کند. شعله‌های گازی که برای این هاب توکار طراحی شده از ویژگی‌های زیر برخوردار شده‌اند:

  • 4 شعله بودن این گاز صفحه‌ای باعث شده در دسته گازهای 4 شعله‌ پرفروش قرار بگیرد به ویژه که شعله‌هایی با حداکثر قدرت، حرارت مناسب و توربو برای این محصول در نظر گرفته شده است.
  • از این 4 شعله یکی از شعله‌ها تفاوت دارد که به آن Triple Crown گفته می‌شود یعنی شعله‌ای که تاج دوگانه دارد و 2 سری روی آن قرار می‌گیرند. این مدل شعله‌ها قدرت بسیار بالاتری نسبت به شعله‌های استاندارد دارند و از آن‌ها برای پخت سریع و سرعت بخشیدن به جوش آمدن آب، استفاده می‌کنند. 3 شعله‌ی دیگر هم هر کدام نسبت به دیگری کوچکتر و با قدرت کمتری هستند که از آن‌ها برای پخت آرامتر غذا و یا برای قابلمه و ماهی تابه‌های کوچکتر استفاده می‌کنند.
  • اگر در مورد جنس شعله‌ها کنجکاو هستید باید گفت یکی از دلایل بالا بودن قیمت گاز صفحه ای ویرپول AKR 353 IX در مقایسه با سایر برندها، متریال استفاده شده در شعله‌هاست که بدنه‌ی اصلی آن‌ها استیل و روی هر شعله چدن قرار گرفته که سری چدنی محصولی از شرکت دیفیندی است.
  • 2 شبکه چدنی هم روی این گاز به چشم می‌خورد که کاربرد آن قرار گرفتن بهتر ظروف روی شعله‌ها و همچنین عدم تماس مستقیم شعله و ظروف است.

طراحی و ظاهر

حالا که اجاق گاز رومیزی ویرپول AKR 353 IX را بر اساس فاکتورهای مختلف بررسی کردیم وقت آن رسیده کمی هم به ظاهر و طراحی بپردازیم و ببینیم متریال اصلی این محصول چیست یا ابعاد آن چقدر است. این هاب توکار ویرپول از فولاد ضد زنگ ساخته شده در نتیجه می‌توان حدس زد که چه میزان کیفیت بالایی دارد. رنگ سیلور انتخاب شده برای این گاز باعث شده محبوبیت بیشتری پیدا کند و زیبایی آن را دو چندان کرده است. ولوم‌هایی پیچی برای تنظیم شعله در زیر شبکه‌های چدنی و قسمت پایین تعبیه شده‌اند که مشخص شده هر یک از آن‌ها برای کدام شعله هستند.

از آن جایی که ابعاد گاز صفحه ای ویرپول مدل AKR 353 IX در خرید آن، تاثیرگذار هستند نگاهی به جدول زیر بیندازید و اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

ارتفاع 4 سانتی‌متر
عمق 51 سانتی‌متر
عرض 73 سانتی‌متر

 

جمع بندی

این متن را به عنوان راهنمای خرید یکی از بهترین گازهای رومیزی 4 شعله برند ویرپول نوشته‌ایم و سعی داشتیم در هر بخش فاکتورهای مهمی مثل تکنولوژی‌ها، شعله‌ها، متریال استفاده شده و سایر ویژگی‌ها را مورد بررسی بیشتر قرار بدهیم. افرادی که با توجه به ویژگی‌های ذکر شده تصمیم به خرید دارند می‌توانند اطلاعات بیشتر در مورد قیمت گاز صفحه ای ویرپول مدل AKR 353 IX در بانه را از کارشناسان فروش بشنوند.

 

 

بررسی تخصصی

Whirlpool gas hob: 4 gas burners - AKR 353 IX
EAN code

8003437933165

کشور تولید کننده

ساخت آمریکا، مونتاژ ایتالیا

ابعاد

560x 480 میلی‌متر

ابعاد تعبیه

41x 590 x 510 میلی‌متر

وزن

11.1 کیلوگرم

تعداد شعله ها

4 شعله

شعله پرقدرت

دارد

سیستم جرقه اتوماتیک

دارد

سیستم کنترل گاز شعله

دارد

حداکثر قدرت

8000 وات

سایر مشخصات

قدرت مشعل گاز 1: 1000 وات
قدرت مشعل گاز 2: 1750 وات
قدرت مشعل گاز 3: 1700 وات
قدرت مشعل گاز 4: 3500 وات

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گاز صفحه ای ویرپول مدل AKR 353 IX”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات مرتبط