ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WBC 3C34 PF X

Masini de spalat vase semi-incorporate Whirlpool: culoare inox, Standard - WBC 3C34 PF XMasini de spalat vase semi-incorporate Whirlpool: culoare inox, Standard - WBC 3C34 PF X
دسته‌بندی: شناسه محصول: WBC 3C34 PF X
  • ظاهری شیک و مدرن به رنگ سیلور
  • ظرفیت 14 نفره و 3 سبد شست و شو با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • مجهر به 8 برنامه شست و شو برای انواع ظروف و با شرایط مختلف
  • مجهر به سنسورهای شست و شو و سنسور محافظ سرریز آب لوله‌ی ورودی
  • مجهز به قابلیت Start Delay برای 24 ساعت
  • دارای نمایشگر LCD برای نمایش ساعت معکوس شست و شو و گزینه‌های مختلف
  • فناوری حس ششم و صرفه جویی در مصرف آب و برق
  • مجهز به فناوری PowerClean برای شست و شوی بهتر و تمیزی کامل
ویژگی های منحصر به فرد
  • مجهز تکنولوژی حس ششم
  • شستشو با تاخیر
  • شستشوی نیم بار
  • فناوری PowerClean Pro
  • ظرفیت: 14 نفره

تماس بگیرید

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

Masini de spalat vase semi-incorporate Whirlpool: culoare inox, Standard - WBC 3C34 PF X

ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WBC 3C34 PF X

ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WBC 3C34 PF X محصولی با ظرفیت 14 نفره است. پایه‌های قابل تنظیم برای این محصول طراحی شده‌اند تا بهتر بتواند در سطح کف قرار بگیرد و لرزشی نداشته باشد. از فولاد ضد زنگ برای بدنه‌ی بیرونی این ظرفشویی نیمه توکار استفاده شده و دیواره‌ها، سقف و کف مخزن شست و شو آن از استیل بسیار با کیفیت ساخته شده است. 3 سبد انعطاف پذیر برای چیدن ظروف مختلف در این محصول جا گرفته و قابلیت تنظیم ارتفاع دارند تا با دست باز ظروف خود را در سبدها جا بدهید. وجود 8 برنامه شست و شو به شما اجازه می‌دهد از ظرف‌های روزانه تا ظروف خیلی کثیف را راحت بشویید. فناوری حس ششم می‌تواند نتیجه‌ی فوق العاده‌ای از شست و شو به شما ارائه بدهد و همچنین به مدیریت هزینه‌ها کمک می‌کند زیرا باعث کم مصرف شدن این ظرفشویی است.

به لطف وجود قابلیت PowerClean Pro در این دستگاه و شست و شو بسیار حرفه‌ای آن می‌توانید با خرید ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WBC 3C34 PF X کیفیت بالای شست و شو را تجربه کنید در حالی که تمامی لکه‌ها از بین رفته‌اند. خشک کردن کامل را به قابلیت Natural Dry بسپارید و بعد از آن می‌توانید ظرف‌ها را بدون نیاز به خشک کردن در کابینت‌ها بچینید. شست و شو هوشمند را با فعال کردن قابلیت MultiZone تجربه کنید که می‌تواند قدرت آب را فقط برای قسمتی از سبدها برنامه ریزی کند. برای این که به خوبی از ویژگی‌های این محصول با خبر شوید تا آخر همراه ما باشید یا از کارشناسان ما در این مورد سوال بپرسید.

 

 

ظرفشویی ویرپول نیمه توکار مدل WBC 3C34 PF X

 

 

طراحی ظاهر و بدنه

ماشین ظرفشویی 14 نفره ویرپول WBC 3C34 PF X یک محصول نیمه توکار به شمار می‌رود پس حتما به این موضوع دقت کنید تا انتخاب و خرید خوبی داشته باشید. بدنه‌ی این محصول از فولاد ضد زنگ ساخته شده و برای آن رنگ سیلور در نظر گرفته‌اند تا به این صورت با بسیاری از دکوراسیون‌ها سازگاری داشته باشد. از جزئیات نباید غافل شد، این محصول دسته‌ی خارجی ندارد و یک دستگیره‌ی توکار برای باز کردن درب آن طراحی شده و در نوار بالایی درب می‌توانید ال سی دی کوچکی را به همراه چند دکمه در اطرافش ببینید که عملکرد آن‌ها مشخص است. از آن جایی که قصد خرید یک ظرفشویی نیمه توکار 14 نفره را دارید می‌خواهیم با مشخص کردن ابعاد این محصول شما را در خرید بهتر راهنمایی کنیم:

  • ارتفاع 82 سانتی‌متر
  • عرض 59.8 سانتی‌متر
  • عمق 55 سانتی‌متر

ویژگی‌های محفظه‌ی شست و شو ماشین ظرفشویی WBC 3C34 PF X ویرپول

محفظه‌ی شست و شو یکی از مهم‌ترین قسمت‌های ظرفشویی 14 نفره ویرپول 3C34 به حساب می‌آیند به همین دلیل کسب اطلاعات کافی در مورد این بخش از دستگاه به شما کمک می‌کند تا انتخاب مطمئن‌تری داشته باشید.

  • بیایید ابتدا از پوشش استفاده شده برای دیواره‌ها، سقف و کف حرف بزنیم که کیفیت کار را مشخص می‌کنند؛ پوشش استفاده شده استیل خالص و ضد زنگ است و کیفیت بالایی دارد و فضایی به وجود آورده که به راحتی تمیز می‌شود.
  • 3 سبد برای چیدن ظروف در داخل محظفه قرار دارد که به کمک ریل‌های تلسکوپی حرکت می‌کنند و انطعاف پذیری خوبی برای قرار دادن ظروف دارند. 2 سبد اصلی هستند و یکی از سبدها که به سقف محفظه نزدیک است برای کارد و چنگال و ظروفی از این قبیل طراحی شده و به ایجاد فضای بیشتر، کمک می‌کند.
  • 2 ویژگی ExtraSpace و FlexiSpace برای سبدهای ظرفشویی ویرپول مدل WBC 3C34 PF X در نظر گرفته شده هر دو به انعطاف پذیری سبدها و این که می‌توانید ظروف را به راحتی در آن‌ها جای بدهید اشاره می‌کنند.

 

 

ظرفشویی ویرپول نیمه توکار مدل WBC 3C34 PF X

 

8 برنامه‌ی شست و شو

یکی از مواردی که ما را نسبت به خرید ماشین ظرفشویی ویرپول WBC 3C34 PF X مطمئن می‌سازد، وجود برنامه‌های شست و شو مختلف در این محصول است. تنوع برنامه‌ها یک امتیاز مهم به حساب می‌آید و به شما اجازه می‌دهد هر نوع ظرفی و هر میزان از کثیفی را با تنظیمات مختلف و مخصوص بشویید.

برنامه Silent

همان طور که مشخص است این برنامه قرار است کار خود را به صورت بی صدا انجام بدهد به همین دلیل جزو برنامه‌های پرطرفدار به حساب بیاید و اگر قرار باشد شب هنگام این ظرفشویی را روشن کنید بهترین گزینه است. این برنامه شست و شو را با حداکثر صدای 44 دسی‌بل انجام می‌دهد و برای شست و شو روزانه مناسب است.

برنامه Eco

اقتصادی‌ترین برنامه‌ای که می‌توانید ظرف‌های خود را با آن بشویید این برنامه است که به اقتصادی‌ترین روش ممکن می‌تواند نتیجه‌ی بسیار خوبی برای تمامی ظروف ارائه دهد.

برنامه Daily

ظرف‌هایی که به صورت روزانه کثیف می‌شوند را می‌توانید در نهایت با این برنامه بشویید. تنظیمات آب آن روی 50 درجه سانتی‌گراد است و به خوبی می‌توانید برای ظرف‌هایی که کثیفی متوسط دارند مناسب باشد.

برنامه 6th Sense

در مورد این برنامه بیشتر حرف می‌زنیم اما در همین حد بدانید که مدت زمان و دمای آب را با توجه به داده‌هایی که از حسگرها دریافت می‌کند، به صورت خودکار تنظیم می‌کند و یکی از برنامه‌هایی است که باعث صرفه جویی در آب و انرژی می‌شود.

برنامه Glass

جام‌ها، لیوان‌های شربت خوری و ظروف پذیرایی کریستال را حتما با این برنامه بشویید تا همیشه بدرخشند. این برنامه برای شست و شو ظروف دمای آب را به 45 درجه می‌رساند.

برنامه Intensive

این برنامه به شما نوید از بین رفتن هر نوع چربی و آلودگی را می‌دهد و می‌تواند با آب 65 درجه سانتی‌گراد هر لکه‌ی چربی را از بین ببرد.

برنامه Rapid

سرعت شست و شو در این برنامه بسیار سریع است و به همین دلیل ظروفی با اندک کثیفی را با این برنامه می‌شویند.

 

 

ظرفشویی ویرپول نیمه توکار مدل WBC 3C34 PF X

 

فناوری حس ششم در ظرفشویی ویرپول 14 نفره مدل WBC 3C34 PF X

یکی از دلایلی که بالا بودن قیمت ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WBC 3C34 PF X در بانه و دیگر بازارها را می‌تواند تا حدود زیادی توجیح کند برخوردار شدن از فناوری‌های خاص مثل فناوری حس ششم است. فناوری حس ششم مخصوص محصولات ویرپول ابداع شده تا بتواند برای هواداران این برند بهترین نتیجه شست و شو را به همراه داشته باشد. البته به غیر از شست و شو کاملا حرفه‌ای و فوق العاده ویژگی که باعث شده فناوری حس ششم خیلی مورد اهمیت قرار بگیرد میزان صرفه جویی در مصرف آب و برق است طوری که ویرپول ادعا دارد می‌تواند تا 50 درصد صرفه جویی داشته باشد.

کاری که فناوری 6Th Sense انجام می‌دهد به این صورت است که حسگرهای آن می‌توانند حجم ظروف را در ابتدا تشخیص بدهند و این که ظروف در کدام قسمت سبد تمرکز دارند تا خروج آب از جت‌ها را در همان نواحی تنظیم کند و بیهوده آب هدر نرود. اما به غیر از این، حسگرها در تمامی مراحل چرخه شست و شو میزان تمیزی ظروف را بررسی می‌کنند و پارامترهای شست و شو را متناسب با داده‌هایی که دریافت می‌کنند تغییر می‌دهند، به همین دلیل ممکن است زمان شست و شو را کوتاه کنند.

 

ظرفشویی ویرپول نیمه توکار مدل WBC 3C34 PF X

 

فناوری نوآورانه‌ی PowerClean در ماشین ظرفشویی ویرپول مدل 3C34 PF X

برای این که تمیزی ظروف شما 100 درصدی باشد کمپانی ویرپول یک فناوری نوآورانه هم به این محصول اضافه کرده که به آن Power Clean می‌گویند و همین طور که از اسمش مشخص است می‌تواند شست و شو قوی را برایتان به ارمغان بیاورد. این فناوری طوری است که اصلا نیازی نیست از پیش شست و شو کمک بگیرید تا حتما ظروف تمیز شوند زیرا می‌تواند قدرت جت‌های خروجی آب را طوری تنظیم کند که هیچ آلودگی روی ظروف باقی نماند. فناوری PowerClean بیشترین تاثیر را روی قدرت اسپری شدت آب دارد و از آن جایی که ظروفی مثل قابلمه و ماهی تابه را در طبقه‌ی آخر می‌چینیم آب با فشار به داخل آن‌ها برخورد می‌کند و هر کثیفی مثل سوخته‌های غذا را با خود می‌برد و چیزی باقی نمی‌گذارد.

سیستم خشک کن طبیعی

به عنوان فروشنده وقتی با خریداران ماشین های ظرفشویی حرف می‌زنم یکی از انتظارات آن‌ها داشتن ظرفشویی با سیستم خشک کردن ظروف است تا دیگر نیازی نباشد ظروف را خشک کنند و بعد آن‌ها را در کابینت‌ها بگذارند. خوشبختانه برای ماشین ظرفشویی 14 نفره WBC 3C34 PF X ویرپول سیستم خشک کن به نام Natural Dry طراحی شده که نتیجه‌ی رضایت بخشی به همراه دارد. این سیستم پس از این که مرحله آبکشی به پایان می‌رسد به صورت خودکار و کاملا اتوماتیک، درب را کمی باز می‌کند تا هوای بیرون وارد شود و با جریان پیدا کردن بین ظروف منجر به خشک شدن آن‌ها شود و دیگر نیازی نباشد با دستمال این مرحله صورت بگیرد. با وجود این سیستم خشک کردن می‌توانید شستن ظرف‌ها را به آخر شب‌ها موکول کرده و صبح ظروف خشک شده را از سبدها خارج کنید.

جمع بندی

یکی از بهترین ظرفشویی‌ های 14 نفره و نیمه توکار را در این متن مورد بررسی قرار داده‌ایم تا شما بر اساس فاکتورهایی که دارید تصمیم به خرید بگیرید. این محصول ظرفیت 14 نفره دارد پس برای عیال‌وارها مناسب است و همچنین 8 برنامه شست و شو دارد که می‌توانید هر نوع ظرفی را با آن بشویید اما مهم‌تر از همه یک محصول اقتصادی به شمار می‌رود. با خرید ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WBC 3C34 PF X از بانه شما هم می‌توانید از ویژگی‌های این محصول بهره ببرید و به خوبی ظروفتان را به آن بسپارید. در مورد خرید و نحوه ثبت سفارش سوالی داشتید، کارشناسان ما در فروشگاه ایران ویرپول خدمت شما هستند.

 

بررسی تخصصی

Masini de spalat vase semi-incorporate Whirlpool: culoare inox, Standard - WBC 3C34 PF X
EAN code

8003437615214

کشور تولید کننده

ساخت آمریکا، مونتاژ ایتالیا

ابعاد

59.8 × 82 × 55 سانتی‌متر

وزن

35.5 کیلوگرم

ظرفیت

14 نفره

تعداد برنامه‌ها

8 برنامه

شروع با تاخیر

1- 24 ساعت

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WBC 3C34 PF X”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

تماس بگیرید

محصولات مرتبط