لباسشویی ویرپول مدل FSCR 10421

Whirlpool freestanding front loading washing machine: 10kg - FSCR 10421Whirlpool freestanding front loading washing machine: 10kg - FSCR 10421
دسته‌بندی: شناسه محصول: FSCR 10421
  • فناوری حس ششم موجب 20 درصد صرفه جویی
  • موتور دایرکت درایو و بدون تسمه
  • لباسشویی با کمترین میزان صدا به لطف فناوری ZEN
  • حرکات آرام درام و بخارشویی در قابلیت FreshCare
  • 14 برنامه‌ی شست و شو از جمله شست و شو سریع، جین، تیشرت، دستی و ...
  • مجهز به سیستم دوز مواد شوینده برای مدیریت مصرف آن‌ها
  • ظرفیت 10 کیلویی و 1400 دور در دقیقه
  • سفید رنگ و با پنل تنظیمات لمسی و نمایشگر LCD
ویژگی های منحصر به فرد
  • ظرفیت 10 کیلوگرم
  • مجهز به فناوری حس ششم
  • مجهز به تکنولوژی ZEN
  • سیستم دوز مواد شوینده
  • 14 برنامه شستشو

تماس بگیرید

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

Whirlpool freestanding front loading washing machine: 10kg - FSCR 10421

لباسشویی ویرپول مدل FSCR 10421

ماشین لباسشویی ویرپول مدل FSCR 10421 یکی از بهترین لباسشویی های 10 کیلویی است که ارزش خرید بسیار بالایی دارد. درام 10 کیلویی این ماشین از فولاد ضد زنگ ساخته شده و برای این که بتواند از الیاف لباس‌ها شما به خوبی محافظت کند قابلیت SoftMove برای آن در نظر گرفته شده است. از آن جایی که تکنولوژی ZEN برای موتور این ماشین انتخاب شده بدون نگرانی از ایجاد سر و صدا می‌توانید هر وقت که خواستید آن را روشن کنید و لباس‌ها را بشویید. موتور این محصول همچنین خیلی کم مصرف است و توانسته طبق استاندارها رتبه انرژی A+++ را به دست بیاورد و تا 50 درصد امکان صرفه جویی در انرژی و آب را دارد. 14 برنامه شست و شو بسیار متنوع با تنظیمات پیش فرض بسیار حرفه‌ای و فکر شده هم وجود دارند به همین دلیل با خرید ماشین لباسشویی ویرپول مدل FSCR 10421 از بانه می‌توانید انواع البسه را بشویید.

خوبی این ماشین 10 کیلویی این است که تمامی لکه‌ها را با کمترین میزان شوینده و دمای مناسب از بین می‌برد و تضمین می‌دهد که از رنگ و الیاف آن‌ها محافظت می‌کند. فناوری حس ششم ابداع شده تا لباسشویی لباس‌ها را بر اساس حجمی که دارند بشوید و مقدار آب و انرژی کافی برای آن‌ها صرف شود. قابلیت FreshCare+ را هم دست کم نگیرید زیرا به لطف این قابلیت لباس‌های شما حتی پس از چند ساعت باقی ماندن در دیگ خوش بو و بدون چروک هستند. سیستم تنظیم دوز مواد شوینده هم به خوبی در مدیریت مصرف به شما کمک می‌کند. اطلاعات بیشتر در مورد این محصول را می‌توانید در ادامه راهنمای خرید لباسشویی ویرپول مدل FSCR 10421 دنبال کنید و ببینید قیمت آن با ارزش خریدی که دارد مطابقت می‌کند یا نه.

 

 

 

لباسشویی ویرپول مدل FSCR 10421

 

موتور دایرکت درایو و بی صدا

بیایید قبل از هر موضوعی به موتور لباسشویی ویرپول 10 کیلو FSCR 10421 بپردازیم و خیالتان را راحت کنیم که قرار است سال‌ها به این جز اعتماد کنید. موتوری که برای این ماشین انتخاب شده برعکس موتورهای قدیمی تسمه‌ای ندارد و اتصال آن به دیگ شست و شو به صورت مستقیم است و همین موضوع باعث شده به آن موتور دایرکت درایو می‌گویند. متصل شدن مستقیم این موتور به دیگ 10 کیلویی موجب کاهش یافتن اصطکاک شده در نتیجه مصرف انرژی آن کم‌تر از قبل است و همین موضوع دلیلی است که توانسته رده انرژی A+++ را به دست بیاورد.
اگر از خریداران این محصول بپرسید چه ویژگی‌های برجسته‌ای دارد بدون شک به بی صدا بودن آن اشاره می‌کنند و علت این موضوع تکنولوژی ZEN است. ویرپول برای این که ماشین لباسشویی های بی صدا و با کمترین میزان لرزشی داشته باشد تکنولوژی ZEN را ابداع کرده و نتیجه‌ را می‌توانید در این محصول ببینید. این تکنولوژی به قدری تاثیر گذار است که صدای لباسشویی در چرخه شست و شو نهایتا به 49 دسی‌بل می‌رسد ولی ممکن است در زمان خشک کردن لباس‌ها و افزایش دور موتور صدای آن به 68 دسی‌بل افزایش پیدا کند که بازهم در مقایسه با سایر محصولات، کم‌تر به حساب می‌آید.

 

 

 

 

لباسشویی ویرپول مدل FSCR 10421

 

فناوری حس ششم یا 6th Sense

شاید یکی از دلایلی که بالا بودن قیمت لباسشویی ویرپول مدل FSCR 10421 را توجیح می‌کند وجود فناوری‌های خاصی مثل حس ششم 6th Sense است. فناوری حس ششم جزو جدیدترین و به روزترین فناوری‌هایی به شمار می‌رود که در لباسشویی ها وجود دارد و اساس کار خود را با توجه به حجم و مقدار البسه انجام می‌دهد. حس ششمی که در این محصول وجود دارد می‌تواند بر اساس بررسی‌هایی که انجام می‌دهد در نحوه شست و شو دخالت داشته باشد و این دخالت را به صورت خودکار انجام می‌دهد.

در واقع فناوری حس ششم حسگرهایی را با خود به این ماشین آورده که تمرکز آن‌ها روی حجم البسه است. کم‌تر پیش می‌آید که ظرفیت 10 کیلویی این محصول کاملا تکمیل شود به همین دلیل فناوری حس ششم می‌تواند با تشخیص دادن حجم لباس‌ها و پارچه‌ها بفهمد چه مقدار از دیگ پر شده تا با توجه به آن مقدار آب را تنظیم کند و حتی زمان شست و شو هم ممکن است تغییراتی داشته باشد. ویرپول ادعا دارد که وجود فناوری حس ششم و تنظیمات خودکاری که بر روی مصرف انرژی و آب دارد باعث شده تا ماشین لباسشویی 10 کیلو FSCR 10421 نسبت به دیگر محصولات 20 درصد کم مصرف‌تر کار خود را انجام دهد.

 

 

سیستم دوز مواد شوینده در ماشین لباسشویی FSCR 10421 ویرپول

به سیستم دوز مواد شوینده لباسشویی 10 کیلویی ویرپول FSCR 10421 اعتماد کنید و مدیریت مواد شوینده را به آن بسپارید. تنظیم کردن مقدار مواد شوینده به موارد مختلفی از جمله حجم لباس‌ها، جنس آن‌ها و مقدار کثیفی که دارند بر می‌گردد به همین دلیل خیلی از ما نمی‌دانیم برای این که نتیجه شست و شو مطلوب باشد، باید چه مقدار مواد شوینده استفاده کنیم. ویرپول با قرار دادن سیستم تنظیم دوز مواد شوینده کار را برای ما راحتتر کرده و مسئولیت مدیریت شوینده را از روی دوش ما برداشته است. با وجود این سیستم دیگر نیازی نیست نگران باشیم که پودر یا مایع لباسشویی کم یا بیش از اندازه ریخته باشیم، لباسشویی به صورت خودکار مقدار متناسبی را استفاده می‌کند و اگر اضافی باشد آن را برای شست و شو بعدی نگه می‌دارد.

این که سیستم دوز مواد شوینده چگونه میزان ماده را مدیریت می‌کند با توجه به حجم لباس‌ها و برنامه‌ی شست و شویی که توسط شما انتخاب شده است. مثلا حجم بیشتر مواد بیشتر نیاز دارد پس سیستم تنظیم دوز مواد بیشتری را در مراحل شست و شو در دسترس قرار می‌دهد یا وقتی برنامه‌ای انتخاب شود که مخصوص شست و شو سریع است، مقدار مواد کم‌تر می‌شود.

 

 

لباسشویی ویرپول مدل FSCR 10421

قابلیت FreshCare در لباسشویی ویرپول FSCR 10421

ماشین لباسشویی 10KG ویرپول FSCR 10421 در کنار ویژگی‌هایی که تا به حال گفتیم، از قابلیت Fresh Care هم برخوردار شده است. این قابلیت هم جزو قابلیت‌های کاربردی شناخته می‌شود زیرا به شما کمک می‌کنند دیگر زمان خود را با زمان پایان شست و شو تطبیق ندهید مثلا می‌توانید حتی تا 6 ساعت لباس‌ها را در دیگ و با درب بسته نگه دارید و حتی نگران نباشید که بو بگیرند یا چروک شوند. قابلیت Fresh Care همان طور که مشخص است می‌تواند حس تازگی و طراوت ابتدای شست و شو را تا 6 ساعت نگه دارد و شرایطی را به وجود می‌آورد که لباس‌ها بو نگیرند.

اگر برای شست و شو این قابلیت را فعال کنید حرکات درام نسبت به حالت عادی ملایم‌تر شده و الگوهای شست و شو ملایمی انتخاب می‌شوند به همین دلیل چروک‌ها به حداقل می‌رسند طوری که اگر مدتی هم روی هم بمانند، چروک زیادی به وجود نمی‌آید. همچنین کمی بخار وارد دیگ می‌شود که نمی‌گذارد بوی نامطبوع به وجود بیاید و لباس‌های بوی نم و ماندگی نمی‌گیرند.

 

لباسشویی ویرپول مدل FSCR 10421

 

ویژگی‌های دیگ شست و شو

  • ظرفیت لباسشویی ها کاملا به دیگ آن‌ها بستگی دارد و از آن جایی که این دیگ 10 کیلو ظرفیت دارد، ماشین لباسشویی ویرپول مدل FSCR 10421 هم یک محصول 10 کیلویی است.
  • این دیگ از فولاد ضد زنگ ساخته شده اما برای این که زیبایی و مقاومت بیشتری به آن هدیه داده شود روکش استیل برای آن استفاده کرده‌اند. منافذ ورودی آب و برآمدگی‌های داخلی درام این محصول هم طراحی فوق العاده‌ای دارند که هم می‌توانند به خوبی الگوهای شست و شو را پشتیبانی کنند و هم این که به بافت لباس‌ها آسیبی وارد نمی‌کنند.
  • به غیر از موتور که از تکنولوژی ZEN برخوردار شده یکی از دلایل دیگر کم صدا بودن این لباسشویی به ویژگی SoftMove برمی‌گردد که ویژگی مرتبط با درام است. درام شست و شو این محصول حرکات بسیار آرام و ملایمی دارد این به معنی آن نیست که نمی‌تواند از پس شستن لباس‌ها بر بیاید یا باعث افزایش زمان می‌شود بلکه فقط برای محافظت بیشتر از الیاف البسه و همچنین کم صدا بودن به وجود آمده است.

 

 

لباسشویی ویرپول مدل FSCR 10421

 

ظاهر ماشین لباسشویی ویرپول FSCR 10421

برای این که خیالتان را از بابت لباسشویی 10 کیلویی ویرپول 10421 راحت کنیم ترجیح دادیم قسمتی از این راهنمای خرید را به ظاهر آن اختصاص بدهیم. این لباسشویی مانند سایر محصولات شبیه به خود بدنه‌ای فولادی دارد و روکش سفید رنگی برای آن انتخاب کرده‌اند پس اگر به دکوراسیون روشن علاقه دارید می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. درب طراحی شده برای این محصول قاب سفید رنگی دارد که زیبایی آن را دو چندان کرده و اندازه‌ی آن کاملا به شما امکان دسترسی راحت به دارم را می‌دهد. در مورد جزئیات باید به نمایشگر LCD و پنل تنظیمات لمسی مشکی رنگی اشاره کرد که برنامه‌های شست و شو انواع عملکردها و همچنین دمای انتخاب شده را با نور نقره‌ای رنگی روشن می‌کند و برای شما مشخص می‌کند.

برای این که فضای مناسبی در آشپزخانه یا اتاق رخت شویی به این محصول اختصاص بدهید ابعاد لباسشویی ویرپول مدل FSCR 10421 را در ادامه آورده‌ایم:

  • ارتفاع 85 سانتی‌متر
  • عرض 59.5 سانتی‌متر
  • عمق 64 سانتی‌متر

جمع بندی

برای خانواده‌های عیال وار که عادت به شست و شو یکباره دارند و علاقمند به شست و شو پتو یا روتختی در خانه دارند، این محصول یک گزینه فوق العاده است که از فناوری‌های حرفه‌ای مثل حس ششم یا سیستم کنترل دوز مواد شوینده برخوردار شده و 14 برنامه شست و شو هم برای آن در نظر گرفته‌اند. اگر ویژگی‌های این محصول ارزش خرید آن را تایید می‌کنند می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر در مورد آن و همچنین برای این که در مورد قیمت ماشین لباسشویی ویرپول مدل FSCR 10421 در بانه بدانید با کارشناسان ما در ایران ویرپول در تماس باشید.

 

بررسی تخصصی

Whirlpool freestanding front loading washing machine: 10kg - FSCR 10421
ابعاد

ارتفاع
850 میلی متر
طول 640 میلیمتر
عرض
595 میلیمتر

ظرفیت

10 کیلوگرم

دور در دقیقه

1400 دور

نمایشگر

LCD

برچسب انرژی

A+++

موتور

دایرکت درایو سری zen

قابلیت تنظیم دما

دارد

سیستم عیب یاب هوشمند

دارد

تعداد برنامه های شست و شو

18 برنامه

برنامه های شست و شو

ECO COTTON ،COTTON، MIXED ،SYNTHETICS، DELICATES ،WOOL، RAPID 30 ،COLOURS ،RINS AND SPIN ،SPIN, SHIRTS ،DUVET ،BED LINEN،CASHMERE، SPORT ،JEANS، BABY ITEMS، MINI LOAD

شستشو سریع

دارد

EAN code

8003437261930

کشور تولید کننده

ساخت آمریکا، مونتاژ ایتالیا

دیدگاه کاربران

1 دیدگاه برای لباسشویی ویرپول مدل FSCR 10421

  1. Ali

    اگه بعد از خرید معلوم بشه مونتاژ ایتالیا نیست چه کار میشه کرد؟

    • یونس رحیمی

      این کد مدل رو توی سایت های اصلی چک بفرمایید اگر و امای نمیمونه براتون

    • یونس رحیمی

      همین الان میتونید به سایت اصلی شرکت ویرپول سر بزنید و مطمئن شوید .

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

تماس بگیرید

محصولات مرتبط