ماشین لباسشویی ویرپول مدل FFD 11469 BV EE

Whirlpool Front Load Washer 11 KG – FFD 11449 BV EEWhirlpool Front Load Washer 11 KG – FFD 11449 BV EE
دسته‌بندی: شناسه محصول: FFD 11469 BV EE
  • ظرفیت ۱۱ کیلو، مناسب برای شست‌و‌شوی انواع لباس و پارچه‌های دارای متراژ بالا مانند پتو و حوله
  • طراحی ظاهری خاص و فوق‌العاده
  • برخورداری از موتور قوی اینورتر و دیگ فوق‌العاده برای فعالیت کم صدا و کم مصرف
  • قابلیت Steam Refresh برای رفع چین و چروک‌ها
  • ویژگی Fresh Care+ برای رفع چین و چروک و بوی بد
  • قابلیت Steam Hygene برای رفع آلودگی‌های میکروسکوپی باکتریایی و بیماری زا
  • امکان تنظیم ۱۶ برنامه مختلف برای شست‌و‌شوی لباس‌ها
ویژگی های منحصر به فرد
  • ظرفیت 11 کیلو
  • مناسب انواع پارچه سبک و سنگین
  • تکنولوژی Steam Hygene
  • قابلیت Fresh Care+
  • فناوری Steam Refresh

۵۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

Whirlpool Front Load Washer 11 KG – FFD 11449 BV EE

ماشین لباسشویی ویرپول مدل FFD 11469 BV EE

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که کیفیت شست‌و‌شوی لباس‌ها به وسیله ماشین لباسشویی برایتان بسیار مهم است و می‌خواهید که لباس‌هایتان با هر نوع جنسی به راحتی از آلودگی‌ها رهایی یابند، ما تهیه لباسشویی ۱۱ کیلویی ویرپول FFD 11469 BV EE را به شما توصیه خواهیم کرد.  لباسشویی ۱۱ کیلویی ویرپول FFD 11469 BV EE یکی از بهترین لباسشویی‌های آمریکایی موجود در بازار است که بیشتر به دلیل کیفیت بالا و قابلیت‌های فراوان مورد توجه قرار گرفته است.  متخصصان در طراحی و ساخت این لباسشویی به قدری خلاقیت به کار برده‌اند که می‌توان این دستگاه را یکی از دستگاه‌های بسیار فوق‌العاده بازار با قابلیت شست‌و‌شوی انواع لباس‌ها حتی لباس‌های حساس دانست‌.  پیشنهاد ما به تمامی کسانی که به دنبال خرید یک لباسشویی خارجی اورجینال و با کیفیت هستند، این است که به هیچ عنوان مطالعه این مطلب را به زمان دیگری موکول نکنند. چرا که خرید این دستگاه می‌توان آغازگر اتفاقاتی خوشایند برای هر فرد باشد.

طراحی ظاهری لباسشویی ۱۱ کیلویی ویرپول

لباسشویی ویرپول مدل FFD 11469 BV EE یکی از زیباترین لباسشویی‌های بازار محسوب می‌شود که به راحتی می‌تواند با هر نوع دکوراسیونی تطبیق یابد. در واقع می‌توان گفت طراحی این دستگاه به گونه‌ای انجام شده است که قرارگیری آن در گوشه‌ای از محیط نه تنها زیبایی آن محیط را کاهش ندهد، بلکه باعث افزایش زیبایی‌ها نیز شود.  گفتنی است که این محصول از یک درب تیره رو جلو برخوردار است که ظاهری متمایز به آن بخشیده و زیبایی‌های آن را دوچندان کرده است. لازم به ذکر است که این درب تیره به گونه‌ای طراحی شده که شما بتوانید به راحتی محیط داخل را مشاهده کنید.

کارایی لباسشویی ویرپول 11469

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ممکن است برای هر فرد پیش آید این است که آیا لباسشویی ویرپول مدل FFD 11469 BV EE تنها برای شست‌و‌شوی لباس‌های معمولی طراحی شده است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر. این لباسشویی فوق‌العاده به گونه‌ای طراحی شده است که با استفاده از آن می‌توان به راحتی انواع لباس‌های معمولی و حساس را بدون هیچ گونه نگرانی شست. علاوه بر این باید بدانید که با استفاده از این ماشین شما امکان شست‌و‌شوی پتو را نیز حتی خواهید داشت.  در واقع می‌توان گفت این لباسشویی یک وسیله برقی با کیفیت است که کمک می‌کند تا به بهترین نحو ممکن هر آنچه را که می‌خواهید بشویید و از آلودگی‌ها پاک کنید.  کیفیت بالای شست‌و‌شوی این ماشین لباسشویی باعث شده است تا افرادی زیادی در سراسر جهان تصمیم بگیرند یا خرید این دستگاه کم مصرف و قوی خود را از مراجعه به خشکشویی‌ها بی‌نیاز کنند.

مشخصات کلی

ماشین لباسشویی ویرپول مدل FFD 11469 BV EE برای شست‌و‌شوی انواع لباس و پتو تا وزن ۱۱ کیلوگرم مناسب شده است. این لباسشویی کم مصرف که از موتور قدرتمند اینورتر برخوردار است که می‌تواند برای ساعت‌ها بدون مصرف زیاد انرژی مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه که دارای ۱۶ برنامه مختلف برای شست‌و‌شو است در هر بار فعالیت ۵۴ لیتر آب مصرف می‌کند.  صدای تولید شده توسط این دستگاه در هنگام فعالیت 76 دسی بل است‌. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا از این دستگاه همچنین به عنوان یکی از کم سر و صداترین دستگاه‌های بازار نیز یاد شود. شما در هنگام استفاده از این دستگاه می‌توانید مدت زمان باقی مانده تا به انتها رسیدن فرایند شست‌وشو را مشاهده کنید.  این دستگاه سفید رنگ از وزن ۷۵/۹ کیلوگرم، عمق ۶۰/۵ سانتی متر، عرض ۵۹/۵ سانتی متر و ارتفاع ۸۵ سانتی متر برخوردار است.

موتور ماشین لباسشویی 11469 ویرپول

موتور لباسشویی ۱۱ کیلویی FFD 11469 BV EE ویرپول را می‌توان یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این دستگاه دانست. موتور این دستگاه با برخورداری از فناوری اینورتر SENSE به یکی از قدرتمندترین موتورهای بازار تبدیل شده است که می‌تواند برای سالیان طولانی بدون نیاز به تعمیر و تعویض به فعالیت خود ادامه دهد‌.  آن دسته از دوستانی که در رابطه با موتور این لباسشویی کاربردی ابهامات زیادی در ذهن دارند باید بدانند که این موتور باعث می‌شود تا لباسشویی ویرپول به یکی از کم مصرف‌ترین ماشین لباسشویی‌های بازار تبدیل شود.  رتبه A مصرف انرژی این دستگاه باعث شده است تا شما بدون هیچ نگرانی از بابت افزایش هزینه برق بتوانید از این ماشین لباسشویی استفاده کنید و نهایت بهره را ببرید.

قابلیت Steam Refresh

تنظیم قابلیت Steam Refresh در ماشین لباسشویی ویرپول برای آن دسته از دوستانی که به ظاهر و استایل خود بسیار اهمیت می‌دهند و دوست دارند هیچ ردی از چین و چروک بر روی لباس‌هایشان دیده نشود، بسیار مهم است. در واقع می‌توان گفت این قابلیت باعث می‌شود تا دستگاه شما در هنگام شست‌و‌شوی لباس‌ها پر از بخار شود و به فعالیت خود ادامه دهد.  در اثر نفوذ بخار در تار و پود لباس‌های شما با به پایان رسیدن فرایند شست‌وشو میزان چین و چروکی که بر روی لباس‌ها دیده می‌شود، بسیار کم و ناچیز است.

قابلیت Steam Hygene

لباسشویی ۱۱ کیلویی ویرپول FFD 11469 BV EE یکی از متفاوت‌ترین لباسشویی‌های بازار است که به دلیل ویژگی‌های خاص خود توانسته مسیر پیشرفت را بسیار سریع‌تر بپیماید. این لباسشویی به دلیل برخورداری از قابلیت Steam Hygene نقش بسیاری در سلامت شما و سایر اعضا خانواده‌تان ایفا می‌کند.  در واقع می‌توان گفت این ویژگی باعث می‌شود تا دستگاه شما بتواند عوامل باکتریایی و آلرژی زا را نیز از بین ببرد. خوشبختانه قدرت شست‌و‌شوی این دستگاه به قدری بالا است که حتی می‌تواند آلودگی‌های میکروسکوپی را نیز از بین ببرد.

ویژگی Fresh Care+

ویژگی Fresh Care+ را می‌توان از دیگر ویژگی‌های متمایز‌کننده این ماشین لباسشویی دانست‌. این ویژگی باعث می‌شود تا لباس‌ها پس از شست‌و‌شوی توسط این ماشین عاری از هر گونه چین و چروک باشند. علاوه بر این قرار گرفته آن‌ها برای ساعت طولانی در لباسشویی باعث بو گرفتنشان نشود.  در واقع می‌توان گفت بخارشویی این دستگاه باعث افزایش کارایی آن می‌شود.  احتمالا برای شما نیز پیش آمده باشد که عجله داشته باشید و نتوانید زمان کافی را صرف اتو کردن لباس‌های خود کنید. با استفاده از این لباسشویی، لباس‌های شما در چنین شرایطی صاف و بدون نیاز به اتو خواهد بود.

ویژگی‌های خاص لباسشویی ویرپول مدل FFD 11469 BV EE

لباسشویی ویرپول ۱۱ کیلویی از یک سری برنامه‌های اختصاصی برخوردار است که موجب تمایز این دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این سیستم می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

  • با انتخاب گزینه Steps Color 15 شما می‌توانید به راحتی از این دستگاه استفاده کنید و هیچ نگرانی بابت تغییر رنگ لباس‌های خود نداشته باشید. در واقع می‌توان گفت این دستگاه به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند لباس‌هایتان را بدون تداخل و تغییر رنگ به بهترین نحو ممکن بشوید‌.
  • حرکات نرم Soft Move دیگ لباسشویی ویرپول مدل FFD 11469 BV EE باعث شده است تا دستگاه در هنگام فعالیت صدای کمی از خود تولید کند و هیچ آسیبی به لباس‌ها وارد نشود.
  • با فعال کردن آیتم شست‌و‌شوی لباس‌های سنگین مانند روفرشی، پتو، حوله و حوله می‌توانید به راحتی این وسایل را نیز بشویید.

نتیجه‌گیری

در این مطلب به بررسی ماشین لباسشویی ویرپول مدل FFD 11469 BV EE پرداختیم و گفتیم که این لباسشویی یکی از بهترین لباسشویی‌های موجود در بازار برای شست‌و‌شوی انواع لباس با هر نوع پارچه و تار و پود است که می‌تواند به شما کمک کند بدون آسیب رساندن به بافت پارچه به راحتی و با مصرف انرژی کم آن را بشویید.  خرید این لباسشویی از یک مجموعه معتبر مانند ایران ویرپول می‌تواند به شما کمک کند تا محصولی اورجینال را با قیمت مناسب تهیه کند‌. بنابراین اگر به دنبال خرید این محصول هستید، همین حالا اقدام کنید و با مراجعه به ایران ویرپول در کمترین زمان ممکن ماشین لباسشویی دلخواه خود را بخرید.

 

 

بررسی تخصصی

Whirlpool Front Load Washer 11 KG – FFD 11449 BV EE
کشور تولید کننده

محصول آمریکا، مونتاژ ایتالیا

ابعاد

‎60.5 x 59.5 x 85 سانتی‌متر

ظرفیت

11 کیلوگرم

برچسب انرژی

A+++

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین لباسشویی ویرپول مدل FFD 11469 BV EE”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

۵۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات مرتبط