ماشین لباسشویی ویرپول مدل FFD 10449 SBCV GCC

Whirlpool Front Load Washer 10 KG – FFD 10449 SBCV GCCWhirlpool Front Load Washer 10 KG – FFD 10449 SBCV GCC
دسته‌بندی: شناسه محصول: FFD 10449 SBCV GCC
  • ظرفیت 10 کیلویی مناسب برای شست و شو پارچه‌های متراژ بالا، پتو و رو تختی
  • موتور کم مصرف با برچسب انرژی A+++ و بی صدا به لطف فناوری SENSE
  • 16 برنامه شست و شو برای انواع الیاف و پارچه‌ها
  • ظاهری شیک با طراحی زیبا
  • لباسشویی بخارشوی دار
  • دارای دیگی با ویژگی Soft Move
  • مجهز به فناوری 6the Sense برای برنامه ریزی خودکار و حرفه‌ای شست و شو
  • قابلیت Fresh Care+ جلوگیری از بو گرفتن و چروک شدن لباس‌ها حتی بعد از تمام شدن چرخه شست و شو
ویژگی های منحصر به فرد
  • ظرفیت 10 کیلوگرم
  • مجهز به فناوری حس ششم
  • موتور اینورتر SENSE
  • فناوری FRESHCARE+
  • قابلیت Soft Move

۵۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

Whirlpool Front Load Washer 10 KG – FFD 10449 SBCV GCC

ماشین لباسشویی ویرپول مدل FFD 10449 SBCV GCC

ماشین لباسشویی ویرپول مدل FFD 10449 SBCV GCC یک لباسشویی بخارشوی دار است که می‌تواند از الیاف پارچه و لباس‌های شما بیشتر محافظت کند. این محصول به واسطه برخوردار شدن از بخارشوی از امکاناتی مثل SteamHygene و SteamRefresh بهره برده و می‌تواند باعث تمیزی 100 درصد لباس‌های شما شود و از چروک شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. یکی از تکنولوژی‌های خاص این لباسشویی 10 کیلویی ویرپول، تکنولوژی The 6the Sense است که می‌تواند به کمک حسگرهای بسیار حساس خود وزن لباس‌ها را تشخیص بدهد و زمان را به خوبی تنظیم کند تا نتیجه بهترین باشد. با وجود قابلیت Fresh Care+ دیگر نیازی نیست فورا لباس‌ها را از دیگ خارج کنید تا بو نگیرند و چروک نشوند.

دیگ طراحی شده برای این ماشین از ویژگی Soft Move برخوردار شده و همین موضوع هم باعث شده دستگاه صدای کمی داشته باشد و هم لباس‌ها ملایم‌تر و بهتر شسته شوند. با خرید لباسشویی 10 کیلویی ویرپول مدل FFD 10449 SBCV GCC می‌توانید بدون این که درجه آب را بالا ببرید 100 لکه روی لباس و پارچه را از بین ببرید. این محصول 16 برنامه شست و شو مختلف برای انواع لباس‌ها و پارچه‌ها دارد که تنظیمات منحصر به فرد آن‌ها می‌توانند بهترین نتیجه را برای شما داشته باشند. موتور به کار رفته در این ماشین هم یکی دیگر از نقاط قوت آن است که هم بی صداست و هم بسیار کم مصرف می‌باشد و به صرفه جویی در هزینه‌ها کمک می‌کند. در ادامه اطلاعات مختلفی در مورد این محصول آورده‌ایم تا بتوانید با اطمینان بیشتری آن را برای خود خریداری کنید.

 

لباسشویی ویرپول مدل FFD 10449 SBCV GCC

 

طراحی ظاهری

ویرپول لباسشویی 10 کیلویی بخارشوی دار FFD 10449 SBCV GCC مخصوص افراد خوش سلیقه طراحی و تولید کرده و این موضوع تنها با نگاه انداختن به ظاهر این محصول، مشخص است. ویژگی‌های ظاهری این ماشین شامل موارد زیر می‌شوند:

  • این لباسشویی مناسب افرادی است که دکوراسیون آشپزخانه اسپورتی دارند.
  • درب شیشه‌ای این لباسشویی دودی رنگ طراحی شده اما به شما دید کافی نسبت به داخل دیگ را می‌دهد.
  • جزئیات به کار رفته برای این دستگاه شامل ولومی که مربوط به انتخاب برنامه‌های شست و شو، دکمه‌های تنظیمات و انتخاب امکانات مختلف و همچنین نمایشگر LCD می‌شود.

ویژگی‌های موتور ماشین لباسشویی ویرپول FFD 10449 SBCV GCC

به دلیل اهمیت بالای موتور، خیلی از خریداران زمانی که قصد انتخاب محصولی را دارند موتور آن را به خوبی بررسی می‌کنند و می‌توان گفت محصولات ویرپول همیشه در این مورد قوی عمل می‌کنند و موتورشان نقطه‌ی قوت آن‌هاست. برای لباسشویی ویرپول FFD 10449 SBCV GCC موتوری انتخاب شده که هم کم صداست و هم اینکه مصرف پایینی دارد.

  • در واقع ویرپول با استفاده از موتور اینورتر SENSE که موتوری انحصاری برای این شرکت ایتالیایی به شمار می‌رود باعث شده که صدای این محصول خیلی کم باشد. علاوه بر کم صدا بودن، موتور اینورتر SENSE جزو موتورهایی است که می‌توانید سال‌ها به آن اطمینان کنید بدون آن که نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد.
  • کم مصرف بودن موتور این محصول را از آن جایی می‌توان فهمید که رتبه انرژی آن A+++ تعیین شده و این یعنی حداقل 10 درصد نسبت به سایر لباسشویی‌های ده کیلویی کم مصرف‌تر است.

 

 

لباسشویی ویرپول مدل FFD 10449 SBCV GCC

 

 

فناوری حس ششم

یکی از فناوری‌هایی که باعث شده ماشین لباسشویی ویرپول مدل FFD 10449 SBCV GCC محصولی خاص جلوه کند، فناوری حس ششم است. حس ششم فناوری مشترکی در تمامی محصولات این برند ایتالیایی می‌باشد که می‌تواند به کمک حسگرهای فعال، برنامه‌های شست و شو را متناسب با لباس‌های شما تنظیم کند. فناوری حس ششم به کمک حسگرهایی که دارد می‌تواند میزان بار داخل دیگ را بررسی کرده و برای آن‌ها برنامه شست و شو را مناسب تنظیم کند تا در زمان مناسب و با میزان آب کافی شسته شوند.

می‌توانید در زمان‌هایی که نمی‌دانید کدام برنامه برای حجم لباس‌هایتان مناسب‌تر است، از فناوری حس ششم کمک بگیرید تا نتیجه بهتری در نهایت به دست بیاید. حسگرهایی که به لطف این فناوری در لباسشویی قرار دارند می‌توانند در طول چرخه شست و شو، سطح آب و میزان کثیفی آن را بررسی کند تا با توجه به آن زمان شست و شو را افزایش یا کاهش بدهد. وجود فناوری 6The Sense به کم مصرف بودن این محصول در زمینه آب و انرژی هم کمک زیادی کرده و نمی‌گذارد زمان یا مقدار آب اضافی هدر برود.

لباسشویی ویرپول FFD 10449 SBCV GCC با قابلیت بخارشوی

با توجه به نظر سنجی که از خریداران داشتیم، قابلیت بخارشوی جزو امتیازهای لباسشویی ها به شمار می‌رود و خیلی از افراد به دنبال محصولی هستند که در کنار برنامه‌های شست و شو معمول، برنامه‌ی بخارشوی هم داشته باشند. ماشین لباسشویی 10 کیلویی   10449 SBCV GCCاز جمله محصولاتی است که قابلیت بخارشوی هم برای آن در نظر گرفته شده و از این بابت خیال خریداران را راحت می‌کند. اضافه شدن قابلیت بخارشوی باعث می‌شود برنامه‌های شست و شو مثل Baby Care هم به لباسشویی اضافه شود زیرا بخار خاصیت از بین بردن میکروب‌ها را دارد و بهتر است لباس بچه‌ها با این قابلیت شسته شود. همچنین با وجود قابلیت بخارشوی می‌توانید لباس‌های رسمی را هم راحتتر بشورید زیرا چروک کمتری روی آن‌ها باقی می‌ماند و در نتیجه اتو کردن راحتتری دارند.

قابلیت Steam Hygene

همان طور که پیش‌تر هم گفتیم ماشین لباسشویی 10 کیلو ویرپول FFD 10449 SBCV GCC قابلیت بخارشوی هم دارد و از این رو بیراه نیست که در قابلیت‌های آن، قابلیت Steam Hygene را ببینیم. در واقع یکی از اصلی‌ترین کارایی‌های بخار و بخارشوی، از بین بردن باکتری‌ها و مواد آلرژی زا است به همین دلیل زمانی که قرار باشد از تمیزی رضایت 100 درصد داشته باشیم، حتما به بخارشویی نیاز داریم. قابلیت Steam Hygene یکی از اصلی‌ترین و کاربردی‌ترین ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود و شما می‌توانید هر زمان که نیاز به شست و شو صد در صدی دارید از آن کمک بگیرید.

بهترین حالت استفاده از قابلیت Steam Hygene در زمان شست و شوی ملحفه، پتو، روتختی و حوله است تا بتوانیم از بهداشت خود و خانواده، اطمینان داشته باشیم. همچنین اگر یکی از اعضای خانواده در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت مشغول باشند، استفاده از این قابلیت کاربرد بیشتری پیدا می‌کند و تمامی باکتری‌ها و میکروب‌های احتمالی را از بین می‌برد.

لباسشویی ویرپول مدل FFD 10449 SBCV GCC

 

قابلیت SteamRefresh

دومین کاربردی که به همراه امکان بخارشوی به ماشین لباسشویی ویرپول FFD 10449 SBCV GCC اضافه شده، قابلیت SteamRefresh نام دارد و این قابلیت به آن بخش از خاصیت بخار اختصاص دارد که چروک‌ها را از بین می‌برد. در واقع بسیاری از افرادی که روی ظاهر و استایل حساسیت دارند و از چروک بودن لباس‌ها فراری هستند می‌توانند به قابلیت Steam Refresh اعتماد کنند تا از این به بعد لباس‌هایی با کمترین میزان چروک داشته باشند.

در صورت فعال کردن قابلیت Steam Refresh در کنار برنامه‌ی شست و شو، به چرخه‌ی شستن لباس‌هایتان زمان کمی اضافه می‌شود و در این مدت تمامی فضای دیگ از بخار پر می‌شود. ذرات بخار بین الیاف پارچه نفوذ می‌کنند و سپس به آرامی چروک‌ها را به حداقل می‌رسانند و به این صورت وقتی چرخه به پایان برسد، لباس‌های شما کمترین میزان چروک را دارند.

لباسشویی FFD 10449 SBCV GCC ویرپول با ویژگی Fresh Care+

احتمالا برایتان شرایطی پیش آماده که نتوانید زمان کارهای خود را با اتمام کار لباسشویی هماهنگ کنید و لباس‌ها بعد از مدتی بو بگیرند و چروک شوند اما با خرید لباسشویی ویرپول FFD 10449 SBCV GCC دیگر قرار نیست با این شرایط رو به رو شوید. شرکت ایتالیایی – آمریکایی ویرپول قابلیت‌های زیادی برای این محصول خود در نظر گرفته که یکی از کاربردی‌ترین آن‌ها قابلیت Fresh Care+ است و ویژگی‌های این قابلیت به شرح زیر می‌باشد:

  • این قابلیت به همراه خود بخاردهی و بخارشویی را فعال می‌کند در نتیجه حتی اگر به مدت 6 ساعت لباس‌های شما در دیگ شست و شو باقی بماند، بو نمی‌گیرند. بخاردهی همچنین باعث می‌شود چروک‌هایی که ممکن است بر اثر باقی ماندن و فشرده شدن در مخزن به وجود بیایند از بین بروند.
  • همچنین از آن جایی که با انتخاب قابلیت Fresh Care+ حرکات دیگ ملایم‌تر و آرامتر می‌شود، چروک‌های کمی روی لباس ایجاد می‌شوند و حتی با وجود چند ساعت یک جا ماندن، چروک‌های آن‌ها بیشتر نمی‌شود.

ویژگی‌های خاص لباسشویی 10 کیلویی ویرپول FFD 10449 SBCV GCC

  • این محصول به یک برنامه‌ی شست و شو برای ایتم‌های سنگین و بزرگ مثل روتختی، پتو، حوله‌های لباسی، روفرشی و از این قبیل موارد مجهز شده است.
  • دیگ این محصول از قابلیت حرکات نرم Soft Move برخوردار شده و در نتیجه هم صدای بسیار کمی دارد و هم این که حرکات ملایم باعث می‌شوند پارچه‌ی لباس دیرتر خراب شوند.
  • می‌توانید از بین گزینه‌های مختلف شست و شو در لباسشویی 10 کیلو ویرپول از Stepse Color 15 استفاده کنید تا از رنگ‌های پارچه هم محافظت شود.

جمع بندی

همان طور که در مقدمه هم گفتیم شما را با ویژگی‌های مختلف این محصول از جمله بخارشوی و قابلیت‌های دیگر شست و شو آشنا کردیم. در صورتی که با توجه به ظرفیت و ویژگی‌ها به این محصول علاقه دارید می‌توانید برای اطلاع از قیمت ماشین لباسشویی ویرپول مدل FFD 10449 SBCV GCC در بانه با کارشناسان ما در ایران ویرپول در تماس باشید.

 

بررسی تخصصی

Whirlpool Front Load Washer 10 KG – FFD 10449 SBCV GCC
کشور تولید کننده

محصول آمریکا، مونتاژ ایتالیا

ابعاد

‎60.5 x 59.5 x 85 سانتی‌متر

ظرفیت

10 کیلوگرم

نمایشگر

LCD

برچسب انرژی

A+++

موتور

اینورتر SENSE

سیستم عیب یاب هوشمند

دارد

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین لباسشویی ویرپول مدل FFD 10449 SBCV GCC”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

۵۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات مرتبط