فر توکار ویرپول مدل W7 OM4 4BS1 H

Whirlpool built-in electric oven - W7 OM4 4BS1 HWhirlpool built-in electric oven - W7 OM4 4BS1 H
دسته‌بندی: برچسب‌ها: شناسه محصول: W7 OM4 4BS1 H
  • ظاهر شیک و مدرن به لطف ترکیب شدن رنگ سیلور و مشکی
  • مجهز به پنل تنظیمات کاملا لمسی و نمایشگری بزرگ
  • مجهز به انواع تنظیمات پخت و پز مثل انواع گریل، کانوکشن و یخ زدایی
  • تمیزی آسان با قابلیت StarClean تنها در 35 دقیقه
  • قابلیت Cook4 و پخت 4 غذا به صورت همزمان بدون ذره‌ای مخلوط شدن بو
  • مجهز به درب شیشه‌ای 4 جداره و Soft Close
  • دارای هالوژن‌های پر نور برای بررسی کردن غذاها در هنگام پخت
  • مجهز به حس ششم آشپزی با تنظیمات خودکار بر اساس نوع غذا و وزن گوشت
  • سینی برای انواع غذاها
  • مجهز به ظرفیت 73 لیتری
ویژگی های منحصر به فرد
  • عملکرد پخت همزمان Cook4
  • فناروی پیشرفته 6th SENSE
  • 4 طبقه و سینی مجزا
  • نمایشگر بزرگ و لمسی
  • ظرفیت 73 لیتری

۵۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

Whirlpool built-in electric oven - W7 OM4 4BS1 H

فر توکار ویرپول مدل W7 OM4 4BS1 H

فر توکار ویرپول مدل W7 OM4 4BS1 H  محصولی بسیار حرفه‌ای است که از قابلیت حس ششم The 6 Sense برخوردار می‌باشد. برای پخت انواع غذاها می‌توانید از تنوع برنامه‌های پخت این محصول کمک بگیرید و خودتان را به بهترین غذاها مهمان کنید. یکی از مهم‌ترین نقاط قوتی که ویرپول برای این فر در نظر گرفته، تکنولوژی Cook4 است و به دلیل وجود این تکنولوژی شما می‌توانید پخت همزمان 4 غذا را در این فر امتحان کنید. 4 سینی فر برای این محصول در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها ریل تلسکوپی دارد و باقی آن‌ها می‌توانند به راحتی از محفظه خارج شوند. درب شیشه‌ای 4 جداره‌ای که برای فر برقی توکار ویرپول در نظر گرفته شده از ویژگی Soft Close برخوردار است از این رو به راحتی و نرمی بسته می‌شود.

73 لیتری بودن محفظه‌ی فر توکار ویرپول مدل W7 در کنار اندازه‌های استانداردی که دارد باعث شده علاوه بر تازه عروس و دامادها، محبوبیت زیادی برای زوج‌های قدیمی و خانواده‌های بزرگتر داشته باشد. با برخوردار شدن از قابلیت غذای مورد علاقه می‌توانید تنظیمات شخصی خود را ذخیره کنید تا هر بار از نتیجه‌ی کار راضی باشید. دیگر مشخصه‌ای که ویژگی‌های حرفه‌ای این فر را تکمیل می‌کند برخوردار شدن از منوی تنظیمات کاملا لمسی و نمایشگری با تنوع نمایشی انواع المان‌ها است که شما را از تنظیمات متنوع و شرایط غذا با خبر می‌سازد. ویژگی‌های این محصول را می‌توانید در ادامه بیشتر مطالعه کنید و اگر سوالی باقی ماند از کارشناسان فروش ایران ویرپول بپرسید.

 

 

فر برقی ویرپول توکار مدل W7 OM4 4BS1 H

طراحی ظاهری فر توکار ویرپول مدل W7 OM4 4BS1 H

به عنوان کارشناس فروش لوازم خانگی فراموش نکنید هر زمانی که قصد خرید محصولات بالا رده برند ویرپول را دارید از ظاهر شیک و مدرن و متریال ساخت اطمینان داشته باشید و خوشبختانه فر توکار ویرپول مدل W7 OM4 4BS1 H یکی از همان فرهای بالا رده و زیباست. این فر ظاهری بسیار شیک و امروزی دارد طوری که خیلی از خریداران حتی به واسطه‌ی ظاهر، آن را انتخاب کرده‌اند. متریال بدنه‌ی این محصول استیل بسیار با کیفیت می‌باشد و درب آن نیز شیشه‌ای انتخاب شده است. رنگ سقف و دیواره‌ها نقره‌ای رنگ یا استیل در نظر گرفته شده در حالی که قسمت‌های شیشه‌ای که در جلو قرار دارند، مشکی رنگ هستند. از آن جایی که برای این محصول پنل کاملا لمسی در نظر گرفته‌اند، هیچ دکمه و ولوم فیزیکی ندارد و همین موضوع باعث شده فر برقی ویرپول ظاهری مینیمال داشته باشد. نمایشگر آن در میان دو پنل لمسی قرار گرفته و می‌تواند دما، زمان باقی مانده از پخت، روش پخت انتخاب شده و شرایط پخت را به شما نمایش بدهد.
قبل از خرید فر برقی ویرپول مدل W7 OM4 4BS1 H از بانه بهتر است در مورد ابعاد آن اطلاعاتی داشته باشید زیرا در خرید محصولات توکار ابعاد خیلی اهمیت دارند و حتما باید به دقت مورد توجه قرار بگیرند.

ارتفاع 59.5 سانتی‌متر
عرض 59.5 سانتی‌متر
عمق 56.4 سانتی‌متر

 

 

فر برقی ویرپول توکار W7 OM4 4BS1 H

 

ویژگی‌های درب فر توکار ویرپول مدل W7 OM4 4BS1 H

طراحان شرکت ویرپول دقت زیادی صرف طراحی و تولید محصولاتشان می‌کنند و نتیجه‌ی آن این است که حتی درب طراحی شده برای فر توکار ویرپول مدل W7 OM4 4BS1 H ویژگی‌های خاص و کاربردی دارد. این درب به سمت پایین باز می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود خروج سینی‌ها راحتتر باشد اما ویژگی‌های مهم آن به موارد زیر مربوط می‌شود:

  • این درب 4 جداره است تا گرمای کمی به محیط آشپزخانه و خارج از محفظه منتقل شود. همچنین چند لایه بودن آن باعث شده درب گرمای کمی به لایه‌ی خارجی منتقل کند و در نتیجه اگر به درب و دستگیره دست بزنید، دستتان آسیبی نمی‌بیند.
  • لولاهای استفاده شده برای درب شیشه‌ای این فر از نوع Soft Close هستند به همین دلیل درب آن به نرمی بسته می‌شود. نرم بسته شدن درب‌های شیشه‌ای مانع آسیب دیدن آن‌ها مثل ترک خوردن و شکستن می‌باشد.

پخت 4 غذا به صورت همزمان در فر برقی 73 لیتری ویرپول

به لطف ابداع تکنولوژی Cook4 و استفاده از آن در محصولات بالا رده ویرپول با خرید فر برقی 73 لیتری ویرپول W7 OM4 4BS1 H می‌توانید 4 غذای متفاوت را در این فر بپزید. تا پیش از این در محصولات نسل پیش ویرپول، شاهد تکنولوژی Cook3 بودیم یعنی در آن‌ها می‌توانستیم پخت 3 غذا به صورت همزمان را داشته باشیم اما حالا در این فر جدید و بالا رده می‌توانیم پخت 4 غذا را امتحان کنیم بدون این که بوی آن‌ها تاثیری روی مزه‌ها داشته باشد و مزه‌ی اصلی را تغییر بدهد. برای این که بتوانید 4 غذا را به صورت همزمان در این فر بپزید، 4 سینی فر در محفظه‌ی آن قرار داده‌اند.

زمانی که حالت پخت Cook4 را انتخاب می‌کنید می‌توانید برای هر یک از سینی‌ها بسته به غذایی که در آن سینی و یا روی آن قرار گرفته حالت پخت و پز و زمان و دمای پخت را انتخاب کنید تا هر یک با شرایط مناسبی طبخ شوند. مثلا می‌توانید برای پخت شیرینی‌های شب عید از این روش استفاده کنید و هر یک از شیرینی‌ها را در طبقه‌ای جدا بچینید و دما و زمان مخصوص به آن‌ها را تنظیم کرده تا بهترین نتیجه را ببرید. تکنولوژی Cook4 به شدت در مصرف انرژی فر برقی ویرپول توکار مدل W7 OM4 4BS1 تاثیر گذاشته و باعث شده جزو اولین فرهایی باشد که رتبه انرژی A+++ را دریافت می‌کند. همچنین در زمان و وقت شما عزیزان هم صرفه جویی می‌شود زیرا به جای این که 4 غذا را به صورت جداگانه و در زمان‌های مختلف درست کنید هر 4 نوع را به صورت همزمان آماده کرده‌اید.

تمیزی آسان فر توکار ویرپول مدل W7 OM4 4BS1 H با تکنولوژی  StarClean

وقتی در مورد ویژگی‌ها و مشخصات فر توکار ویرپول مدل W7 OM4 4BS1 H حرف می‌زنیم یکی از مواردی که بسیار جلب توجه می‌کند بر خوردار شدن از تکنولوژی Star Clean است. ویرپول در چند سال اخیر توانسته با استفاده از همین تکنولوژی جایگاه ویژه‌ای در بین فرهای توکار پیدا کند و خیلی از سرآشپزان آن را انتخاب می‌کنند. از لحاظ بهداشتی تمیز کردن محفظه‌ی فر بعد از هر بار استفاده از آن، ضروری است و این مسئله به صورت عادی و معمول برای خیلی از افراد وقت گیر می‌باشد اما ویرپول تکنولوژی Star Clean را به فرهای برقی اضافه کرده تا تمیز کردن، راحت و بدون وقت تلف شدن صورت بگیرد.

در واقع زمانی که قابلیت تمیزی آسان را انتخاب می‌کنید دیگر نیازی نیست خودتان به صورت مستقیم با شوینده‌ها و انواع اسفنج‌ها به جان محفظه بیفتید بلکه از پنل لمسی این فر گزینه مرتبط را انتخاب می‌کنید. البته قبل از آن مقدار کمی آب را باید در محفظه بگذارید زیرا در این چرخه‌ی تمیزی، آب و بخار آن مسئله‌ی مهمی هستند. برخلاف تمیز کردن معمولی که حتی چند ساعت هم به طول می انجامد تکمیل شدن چرخه تمیزی محفظه در 35 دقیقه تکمیل می‌شود و زمان و انرژی زیادی نمی‌برد.

 

بهترین غذاها با حس ششم The 6 Sense

تکنولوژی حس ششم هم از آن دسته مواردی است که باعث شده خیلی از افراد زمانی که برای خرید فر برقی تماس می‌گیرند، خرید فر برقی ویرپول از بانه را به آن‌ها پیشنهاد کنیم و خوشبختانه فر توکار برقی W7 OM4 4BS1 ویرپول هم از این قابلیت برخوردار شده است. حس ششم یا قابلیت The 6 Sense طوری طراحی شده که حتی اگر آشپز مبتدی هم باشید می‌توانید بهترین غذاها را بپزید زیرا بر اساس حس گرها و به صورت خودکار تنظیماتی را برای پخت و پز اعمال می‌کند.

هر وقت قصد پخت غذایی را دارید اما نسبت به پخت آن اطلاعات کافی ندارید می‌توانید از منوی تنظیمات قابلیت The 6 Sense را انتخاب کرده و در کنار آن بسته به نوع غذایی یکی از 30 غذای پیش فرض را انتخاب کنید. سپس قابلیت حس ششم وزن و حجم غذا را بررسی می‌کند و زمان و دما و نوع پخت را کنترل و مدیریت می‌کند. همچنین در حین پخت غذا هم به کمک حسگرهای بسیار فعال، روی آن‌ها نظارت دارد و اگر در مرحله‌ای باشد که کمی از پخت آن مانده باشد، زمان را کم‌تر می‌کند و یا در مواردی به صورت خودکار زمان را بیشتر می‌کند یا دما را تغییر می‌دهد و حتی ممکن است حالت پخت را هم در هر مرحله از پخت، تغییر بدهد. پیشنهاد می‌کنیم در زمان پخت استیک در فر توکار ویرپول مدل W7 OM4 4BS1 H حتما از حس ششم استفاده کنید زیرا بهترین نتیجه را دارد.

 

جمع بندی

متن فوق را می‌توان به عنوان راهنمای خرید یکی از بهترین فرهای برقی ویرپول در نظر گرفت، سعی داشتیم در این متن به ظرفیت، ویژگی‌ها و امکانات و همین طور ظاهر و ابعاد که از مهم‌ترین فاکتورها هستند توجه کنیم. حالا با توجه به این اطلاعات می‌دانیم که این فر 73 لیتری برای افرادی که به آشپزی اهمیت زیادی می‌دهند و دوست دارند بهترین غذاها را آماده کنند، بهترین گزینه است. در صورت تمایل می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همینطور اطلاع از قیمت فر توکار ویرپول مدل W7 OM4 4BS1 H در بانه با ما تماس بگیرید.

بررسی تخصصی

Whirlpool built-in electric oven - W7 OM4 4BS1 H
EAN code

8003437834547

کشور تولید کننده

ساخت آمریکا مونتاژ ایتالیا

ابعاد

60x56x55 سانتی‌متر

وزن

40.5 کیلوگرم

ظرفیت

73 لیتر

نمایشگر

لمسی

تایمر

دارد

برنامه های آشپزی خودکار

40 برنامه

نگهداری دما (گرمایش)

دارد

گرم شدن سریع فر

دارد

فناوری ها

Ready2Cook، Cook4

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فر توکار ویرپول مدل W7 OM4 4BS1 H”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

۵۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات مرتبط