فر توکار ویرپول مدل AKZ9 6230 NB

Whirlpool built in electric oven: in Black - AKZ9 6230 NBWhirlpool built in electric oven: in Black - AKZ9 6230 NB
دسته‌بندی: برچسب‌ها: شناسه محصول: AKZ9 6230 NB
  • فر برقی با ظرفیت 65 لیتری و 63 لیتر قابل استفاده
  • دارای عمق و ارتفاع 60 سانتی‌متری
  • برخوردار شدن از قابلیت Smart Clean برای تمیزی آسان و سریع
  • برخوردار شدن از تکنولوژی حس ششم برای بهترین طعم و مزه
  • پخت 3 غذا به صورت همزمان به لطف فناوری Cook3 و Forced Air
  • مجهز به فناوری Ready2Cook و پخت غذا بدون پیش گرم
  • طراحی درب 4 جداره با قابلیت‌های Soft Closing و Cooling Door
  • مجهز به توان مصرفی 3650 وات و حداکثر دمای 250 درجه
ویژگی های منحصر به فرد
  • طراحی مدرن به رنگ سفید
  • فناروی پیشرفته 6th SENSE
  • ظرفیت 65 لیتر
  • پخت 3 غذا به صورت همزمان
  • دارای قابلیت تمیزی خودکار و راحت
  • مجهز به 16 روش پخت

۵۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

Whirlpool built in electric oven: in Black - AKZ9 6230 NB

فر توکار ویرپول مدل AKZ9 6230 NB

فر ویرپول توکار AKZ9 6230 NB مشکی رنگ است و طراحی مدرن و شیکی برای آن در نظر گرفته شده تا بتواند مناسب سلیقه زوج‌های جوان باشد. بدنه‌ی این فر برقی استیل است اما در قسمت جلویی که مربوط به درب و نوار تنظیمات می‌شود، شیشه‌ای طراحی شده تا زیبایی چشمگیرتری داشته باشد. درب شیشه‌ای این محصول 4 جداره است و خوشبختانه با بهره بردن از قابلیت Cooling Door گرمای درب کاملا کنترل شده‌ می‌باشد و به راحتی می‌توانید در هنگام طبخ غذا به آن دست بزنید و داخل فر را بررسی کنید. از جمله ویژگی‌های مثبت فر توکار ویرپول باید به فناوری 6th Sense اشاره کرد که می‌تواند یکی از 30 برنامه غذایی را به صورت هوشمند و برای مواد غذایی شما انتخاب کند تا به بهترین شکل طبخ شود.

فر توکار ویرپول AKZ9 6230 NB از ظرفیت 65 لیتر برخوردار شده در نتیجه برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط مثلا 3 الی 5 نفره مناسب است و می‌توانید یک پیتزا خوری یا مرغ خوری را در طبقات آن قرار دهید. 3 طبقه یا 3 سینی برای این فر توکار طراحی شده و در کنار آن تکنولوژی Cook3 وجود دارد که می‌توانید 3 غذا را به صورت هم زمان آماده کنید بدون این که بوی آن‌ها روی هم تاثیری داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به پشتیبانی از 50 الی 250 درجه سانتی‌گراد و توان 3650 وات اشاره کرد که با توجه به نوع پخت غذایی که انتخاب می‌کنید متفاوت است؛ در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد این محصول آورده شده تا راهنمای شما در خرید فر توکار ویرپول و حتی استفاده از آن باشد.

 

 

فر برقی ویرپول توکار مدل AKZ9 6230 NB(5)

 

مشخصات فر توکار ویرپول مدل AKZ9 6230 NB

  • فر برقی با ظرفیت 65 لیتری و 63 لیتر قابل استفاده
  • دارای عمق و ارتفاع 60 سانتی‌متری
  • برخوردار شدن از قابلیت Smart Clean برای تمیزی آسان و سریع
  • برخوردار شدن از تکنولوژی حس ششم برای بهترین طعم و مزه
  • پخت 3 غذا به صورت همزمان به لطف فناوری Cook3 و Forced Air
  • مجهز به فناوری Ready2Cook و پخت غذا بدون پیش گرم
  • طراحی درب 4 جداره با قابلیت‌های Soft Closing و Cooling Door
  • مجهز به توان مصرفی 3650 وات و حداکثر دمای 250 درجه

 

 

فر برقی ویرپول توکار مدل AKZ9 6230 NB(4)

 

طراحی و ظاهر

وقتی قصد اضافه کردن محصولی به خانه و آشپزخانه را داریم معمولا ابتدا از زیبایی ظاهر آن و امروزی بودن آن اطمینان حاصل می‌کنیم که خوشبختانه طراحان برند ویرپول، برای این محصول ظاهری شیک و مدرن در نظر گرفته‌اند. با خرید فر برقی توکار ویرپول AKZ9 6230 از بانه می‌توانید زیبایی خاصی را به آشپزخانه خود هدیه کنید زیرا این محصول ظاهری مدرن و امروزی دارد که ویژگی‌های زیر مربوط به ظاهر است:
نمایشگری با اندازه متناسب در بالای درب شیشه‌ای که زمان باقی مانده از پخت غذا، نوع پخت انتخاب شده و دما را نمایش می‌دهد.
درب شیشه‌ای که در قسمت مرکزی بی رنگ است و دستگیره‌ای فلزی هم در بالای آن قرار دارد. درب شیشه‌ای این محصول 4 جداره است و برای آن 2 قابلیت Cooling Door و Self Closing در نظر گرفته‌اند. قابلیت soft closing باعث بسته شدن نرم و راحت‌تر درب می‌شود و کولینگ دور هم اجازه نمی‌دهد گرمای داخل فر، دستگیره و درب شیشه‌ای را داغ کند.
برخوردار شدن از ابعادی متناسب با ظرفیت که شامل ارتفاع و عمق 59.5 سانتی‌متر و پهنای 56.4 سانتی‌متر می‌شود.

نکته: از آن جایی که قصد خرید فر توکار دارید باید به اندازه‌های آن و راهنمایی نصب بیشتر دقت کنید و ببینید چه مقدار فضایی به صورت استاندارد نیاز دارد؛ در این مورد می‌توانید از کارشناسان فروش ایران ویرپول کمک بگیرید.

 

فر برقی ویرپول توکار مدل AKZ9 6230 NB(12)

ظرفیت فر توکار ویرپول مدل 6230

معمولا یکی از فاکتورهای مهم در خرید فرها، ظرفیت این محصولات است که بازار فروش را مشخص می‌کند؛ اگر قصد خرید محصولی با ظرفیت متوسط را دارید که برای جهزیه مناسب باشد یا این که برای یک خانواده 3 الی 5 نفره، فر برقی ویرپول توکار 6230 را از دست ندهید. این فر توکار از ظرفیت 65 لیتری برخوردار شده که از این ظرفیت 63 لیتر واقعی و قابل استفاده است و در اختیار شما قرار می‌گیرد. این ظرفیت 65 لیتر مربوط به مخزنی با 3 سینی یا 3 طبقه می‌شود و با توجه به پهنای 55 سانتی‌متری شما می‌توانید ظروف مرغ خوری یا پیتزا خوری را به راحتی در طبقات این فر قرار دهید.

 

تکنولوژی حس ششم در فر برقی توکار AKZ9 6230 ویرپول

یکی از نوآوری‌هایی که ویرپول در ساخت و تولید فر برقی توکار AKZ9 6230 داشته استفاده از حس ششم برای پخت و پز است. تکنولوژی 6th Sense یا همان حس ششم برای پخت چند نوع غذا طراحی شده تا شرایطی برای پخت بهتر آن غذاها فراهم شود. یعنی این تکنولوژی بعد از تعیین شدن غذا با توجه به تنظیمات پیشفرضی که دارد زمان، دما و توان برنامه ریزی شده را پیشنهاد می‌دهد و وقتی مورد تایید قرار بگیرد به صورت خودکار و بدون دخالت شما غذا پخته می‌شود. تکنولوژی 6th Sense به شدت برای کسانی که در آشپزی مهارت کافی ندارند یا این که برای اولین بار پخت غذایی را امتحان می‌کنند، به صورت ویژه پیشنهاد می‌شود زیرا در این صورت می‌توانند به نتیجه‌ی کار اعتماد کنند و غذایی با بهترین میزان پخت را داشته باشند.
تکنولوژی 6th Sense بیشتر برای پخت غذاهایی مثل پیتزا، انواع نان، انواع شیرینی، پاستا و گوشت مناسب است و زمان و دمای خوبی را پیشنهاد می‌دهد. البته اگر بخواهید استیک طبخ کنید استفاده از این قابلیت کاملا حرکت هوشمندانه‌ای به حساب می‌آید زیرا حسگر وزن دارد و با توجه به وزن گوشت، زمان و دمای پخت مناسبی را پیشنهاد می‌دهد.

فر برقی ویرپول توکار مدل AKZ9 6230 NB(10)

 

قابلیت Ready2Cook

یکی از نوآوری‌هایی که در فر برقی ویرپول توکار AKZ9 6230 دیده می‌شود قابلیت Ready2Cook است. این قابلیت به زبان ساده، قابلیت پیش گرم سریع به شمار می‌رود و اگر آن را از عملکردهای فر برقی فعال کنید دیگر نیازی نیست که از قبل زمانی را به گرم شدن محفظه‌ی فر اختصاص بدهید. معمولا در دستور پخت غذاهایی که به فر نیاز دارند گفته می‌شود ده دقیقه یا یک ربع قبل، فر را گرم کرده و به همین عمل پیش گرم می‌گویند اما از آن جایی که در این فر توکار قابلیت Ready2cook وجود دارد نیازی به پیش گرم کردن نیست و می‌توانید این مرحله را حذف کنید.

عملکرد پیش گرم ویژه و سریع این فر دو فایده مهم دارد:
اول این که شما دیگر قرار نیست زمانی را به گرم کردن اختصاص بدهید و حتی اگر این مرحله را فراموش کنید اختلالی در پخت ایجاد نمی‌شود و قابلیت Ready2Cook کاملا سریع فر را گرم و آماده می‌کند.
پیش گرم کردن باعث می‌شود مقدار از انرژی و گرما هدر رود اما با استفاده از این قابلیت مصرف برق بیهوده انجام نمی‌شود.

 

 

فناوری Cook3 و مزایای آن

معمولا وقتی برای خرید از کارشناسان فروش یا فروشنده‌های فرهای برقی راهنمایی می‌خواهید؛ فر برقی ویرپول 65 لیتر مدل AKZ9 6230 را به خاطر بهره بردن از فناوری Cook3 به طور ویژه پیشنهاد می‌کنند. فناوری Cook3 به شما اجازه می‌دهد به صورت همزمان 3 نوع غذا را در داخل فر برقی ویرپول بپزید و از طعم واقعی غذا لذت ببرید بدون آن که این غذاها ذره‌ای روی طعم هم تاثیر بگذارند.
در واقع فناوری Cook3 یکی از کاربردی‌ترین فناوری‌های این فر به شمار می‌آید زیرا سرعت کارها را افزایش می‌دهد و دیگر نیاز نیست برای پخت 3 مدل غذا، 3 مرتبه فر را روشن کنید. مثلا زمانی را در نظر بگیرید که برای مهمانی آماده می‌شوید و نیاز دارید چند نوع غذا تهیه کنید، حالا اگر قرار باشد فر را 3 بار در طول روز روشن کنید باید از صبح یا ظهر در تدارک باشید. اما به لطف وجود قابلیت Cook 3 در فر توکار ویرپول 6230 می‌توانید با خیال راحت غذاها را چند ساعت مانده به مهمانی آماده کنید. از آن گذاشته زمانی که یک بار فر را برای پخت 3 غذا روشن می‌کنید مصرف برق و انرژی خیلی کم‌تر از زمانی است که فر را 3 بار در طول روز روشن کنید پس به نوعی صرفه جویی هم انجام می‌دهید.
خیلی از خریدارن فکر می‌کنند اگر 3 غذای متفاوت را به صورت همزمان در فر بپزند، بوی آن‌ها روی هم تاثیر می‌گذارد و حتی ممکن است طعم اصلی غذا خراب شود اما ویرپول فکر این را هم کرده و فناوری Forced Air را به خدمت گرفته است. با وجود این فناوری طعم غذاها با هم مخلوط نمی‌شوند و به خوبی طعم خود را حفظ می‌کنند.

 

فر برقی ویرپول توکار مدل AKZ9 6230 NB(7)

 

16 روش پخت در فر توکار ویرپول مدل AKZ9 6230 NB

محبوبیت فرها بیشتر به داشتن روش‌های پخت پیش فرض بر می‌گردد زیرا این روش‌های پخت بدون داشتن مهارت آشپزی نتیجه‌ی بسیار مناسبی را در نهایت ارائه می‌کنند و هر چه روش‌های پخت و عملکردهای فن متنوع باشد، فر امتیاز بالاتری دریافت می‌کند. خوشبختانه فر توکار ویرپول مدل AKZ9 6230 NB از 16 روش پخت و چند عملکرد مختلف برای پخت برخوردار شده که هر یک از این روش‌ها و عملکرد‌ها در زمان خودشان بسیار کارایی دارند.

عملکردهای این فر معمولا شامل موارد زیر می‌شوند:

  • پخت سنتی و با تنظیمات دما و زمان دستی
  • گریل که به 3 صورت است؛ گریل از بالا، گریل از پایین و گریل همزمان.
  • پخت کانوکشن یکی از بهترین روش‌های پخت به ویژه برای شیرینی و کیک و یا نان است زیرا دما و حرارت را به صورت یکسان در فضای فر توزیع می‌کند.
  • تربو گریل یا گریل سریع را می‌توانید برای گریل شدن در مرحله‌ی آخر استفاده کنید مثلا زمانی که قرار است روی کیک طلایی شود.
  • گرم نگهدارنده هم یکی از عملکردهای خیلی کاربردی است برای زمانی که غذایی را زودتر آماده کرده‌اید و می‌خواهید تا زمان سرو گرم بماند.

علاوه بر این عملکردهای 16 روش پخت برای انواع غذاها وجود دارد که این غذاها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • کیک اسفنجی و کیک میوه‌ای، انواع بیسکویت، انواع پای مغزدار، انواع نان‌های پفی مثل نان ساندویچی و نان تست
  • لازانیا، انواع پیتزا و حتی پیتزا منجمد و آماده، پاستا پخته، انواع گراتن، پخت سوسیس، سیب زمینی تنوری
  • پخت گوشت بره، استیک، ماهی شکم پر، انواع پرنده‌ها مثل مرغ، اردک و بوقلمون، گوشت بریانی و شکم پر.

 

قابلیت Self Clean برای فر توکار ویرپول مدل AKZ9 6230 NB

تمیز کردن دیواره‌ها و سقف یکی از معضلاتی است که خریدارن فرها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند اما اگر انتخاب شما خرید فر برقی ویرپول توکار مدل AKZ 6230 باشد، اصلا نیازی نیست خودتان را درگیر روش‌های سخت و طاقت فرسا کنید. قابلیتی که تمیزی را برای شما آسان می‌کند قابلیت Self Clean یا Smart Clean است زیرا با فعال کردن این عملکرد، کثیفی‌های داخل فر به دوده تبدیل می‌شوند و تمیز کردن دوده‌ها فقط نیاز به دستمال دارد. این روش اصلا نیاز به اسپری یا شوینده‌های خاص ندارند و فر با استفاده از آب، چربی‌های چسبیده شده را از بین می‌برد و تمیزی آن‌ها را برای شما آسان می‌کند.

 

جمع بندی

همان طور که بررسی کردیم قابلیت‌ها، تکنولوژی‌ها و عملکردهای این محصول باعث شده‌اند یک فر برقی کاربردی و با کیفیت به وجود بیاید. این فر با توجه به ظرفیت 65 لیتری که دارد برای تازه عروس و دامادها یا خانواده‌های 3 الی 5 نفره مناسب است و گزینه‌ی خوبی به شمار می‌اید برای شاغلان یا افرادی که به آشپزی علاقه چندانی ندارند. در صورت تمایل به خرید می‌توانید برای اطلاع از قیمت فر برقی ویرپول توکار AKZ 6230 در بانه با کارشناسان ایران ویرپول تماس بگیرید.

بررسی تخصصی

Whirlpool built in electric oven: in Black - AKZ9 6230 NB
شناسه کالا

2800003045590

EAN code

8003437833793

کشور تولید کننده

ساخت آمریکا مونتاژ ایتالیا

ابعاد

595x 564 x 595 میلی‌متر

وزن

35 کیلوگرم

ظرفیت

65 لیتر

نمایشگر

لمسی

برنامه های آشپزی خودکار

16 برنامه پخت و پز

نگهداری دما (گرمایش)

دارد

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فر توکار ویرپول مدل AKZ9 6230 NB”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

۵۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات مرتبط