فر توکار ویرپول مدل AKP 738 NB

Whirlpool AKP 738 NB Built-In Electric Single OvenWhirlpool AKP 738 NB Built-In Electric Single Oven
دسته‌بندی: شناسه محصول: AKP 738/NB
  • ظرفیت 65 لیتری مناسب برای خرید جهزیه
  • طراحی مدرن و مشکی رنگ با استفاده از استیل و شیشه
  • دارای تنظیمات دستی دما، زمان و نوع پخت
  • مجهز به برنامه پخت انواع گریل
  • توان مصرفی 2600 وات و فر برقی قدرتمند
  • کم مصرف و کم هزینه
  • دارای 2 سینی پخت
  • مجهز به قابلیت تمیزی آسان و بدون شوینده
  • پخت 3 غذا به صورت همزمان به لطف تکنولوژی Cook 3
ویژگی های منحصر به فرد
  • ظرفیت 65 لیتر
  • طراحی مدرن و مشکی رنگ
  • پخت 3 غذا به صورت همزمان
  • دارای قابلیت تمیزی خودکار و راحت

۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

  • ارسال ویژه

  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

Whirlpool AKP 738 NB Built-In Electric Single Oven

فر توکار ویرپول مدل AKP 738 NB

فر توکار ویرپول مدل AKP 738 NB از ظرفیت 65 لیتر برخوردار است و جزو فرهای مناسب برای تازه عروس دامادها و خانواده‌های 3 یا 4 نفره است. این فر توکار ویرپول توان مصرفی 2600 وات دارد و همین موضوع مشخص می‌کند توانایی بالایی در زمینه پخت غذا ارائه می‌کند. 3 ولوم طراحی شده روی بدنه‌ی این فر هر کدام برای تنظیمات خاصی طراحی شده‌اند مثلا یکی از آن‌ها برای تنظیم کردن دما از 50 تا 250 درجه سانتی گراد است و دیگری محدودیت زمانی را تظیم می‌کند و سومین ولوم برای انواع روش‌ها پخت غذاست.

تنوع درجه حرارت و روش‌های پخت در فر توکار ویرپول مدل AKP 738 NB دست شما را برای پخت انواع غذا از جمله استیک، ماهی، مرغ، سبزیجات، انواع کیک و شیرینی و نان باز کرده و نتیجه‌ی خوبی در انتظارتان است. یکی از ویژگی‌های مثبتی که با خرید فر برقی ویرپول مدل AKP 738 NB از بانه نسیبتان می‌شود مصرف پایین برق و انرژی است زیرا رتبه انرژی A دارد. تکنولوژی Smart Clean جزو پر رنگ‌ترین ویژگی‌های این فر 65 لیتری به حساب می‌آید و باعث تمایز و برتری آن نیز شده و چرخه‌ی کاملی از تمیزی را در زمان کمی تکمیل می‌کند. اگر معمولا بیش از یک غذا را به صورت همزمان آماده می‌کنید حتما به فکر خرید این فر برقی باشید زیرا از فناوری پخت همزمان 3 غذا یا Cook3 برخوردار است. در ادامه این متن قصد داریم به انواع فناوری‌ها، قابلیت‌ها، روش‌های پخت و همچنین طراحی ظاهری و داخلی این محصول بپردازیم تا بتوانید برای خرید فر برقی ویرپول توکار AKP 738 NB تصمیم آگاهانه‌ای بگیرید.

 

 

فر گازی ویرپول مدل AKP 738/NB1

 

پخت 3 غذا به صورت همزمان

یکی از مواردی که خریداران را به خرید فر توکار ویرپول مدل AKP 738 NB ترغیب می‌کند، برخوردار بودن از تکنولوژی Cook3 یا پخت 3 غذا به صورت همزمان است زیرا این خیلی از خریداران به دنبال این هستند که با صرف کمترین زمان، غذاهای بیشتری بپزند. احتمالا اگر شاغل باشید معمولا وقت کافی برای پخت 3 نوع غذا در روز را ندارید از این رو انتخاب فر برقی که می‌تواند 3 نوع غذا را به صورت همزمان آماده کند، یک نقطه قوت پررنگی به شمار می‌رود.

البته وقتی صحبت از پخت 3 نوع غذا به صورت همزمان می‌شود خیلی از افراد در مورد تاثیر بوی غذاها روی هم دیگر، نگرانی دارند اما خوشبختانه مهندسان ویرپول فناوری Cook3 رو به شکلی طراحی کرده‌اند که غذاها روی هم تاثیر نمی‌گذارند. یعنی اگر تصمیم دارید 3 نوع غذای مختلف را در این فر آماده کنید، نیازی نیست بابت تاثیر بوی آن‌ها روی هم نگران باشید زیرا فن طوری عمل می‌کند که بوی آن‌ها تاثیری روی طعم منحصر به فردشان نمی‌گذارد. با این اوصاف می‌توانید به راحتی یک نوع شیرینی، پیتزا و ماهی را در فر بپزید بدون آن که بوی آن‌ها با هم مخلوط شود و طعم متفاوتی پیدا کنند و به این شکل سرعت کار خود را افزایش دهید.

 

 

فر گازی ویرپول مدل AKP 738/NB5

 

ظرفیت 65 لیتر فر توکار ویرپول مدل AKP 738 NB

همیشه وقتی صحبت از خرید فرها می‌شود، ظرفیت جزو اولین فاکتورهایی است که دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرد و مشخص می‌کند آیا این محصول برای خرید توصیه می‌شود یا خیر؟ ظرفیتی که برای ففر توکار ویرپول مدل AKP 738 NB در نظر گرفته‌اند 65 لیتری است. فرهای 65 لیتری و این حدودی ظرفیت تنوع زیادی دارند زیرا معمولا به دلیل اندازه‌ی مناسبی که دارند انتخاب می‌شوند و برای بسیاری از خانواده‌های ایرانی مناسب است. امروزه بیشتر خریداران ما در ایران ویرپول تازه عروس و دامادها یا خانواده‌هایی با یک یا دو فرزند هستند به همین دلیل کارشناسان فروش ما، فر برقی 65 لیتری ویرپول را به ایشان پیشنهاد می‌دهند.

ظرفیت 65 لیتری باعث شده فر برقی با عرض 60 سانتی‌متر به وجود بیایید که می‌تواند 2 الی 3 سینی را در خود جای بدهد و هر طبقه‌ی فضایی مناسب یک الی 2 ماهی بزرگ یا 2 جوجه را به شما سرآشپزان می‌دهد.

 

روش تمیز کردن فر توکار ویرپول مدل AKP 738 NB

از جمله مزایایی که فرهای برقی توکار ویرپول را از سایر فرها متمایز می‌کند، قابلیت تمیزی آسان یا StarClean است. همیشه بعد از پخت غذاهای چرب، لایه‌ای از چربی دیواره‌ها و سقف محفظه‌ی فر را در بر می‌گیرد که اگر به آن توجه نشود، تمیز کردن آن سخت است و حتی با قوی‌ترین شوینده‌ها به راحتی از بین نمی‌رود اما اگر فرهایی با قابلیت تمیزی آسان را خریداری کنید، این مشکلات متوجه شما نمی‌شود. فر توکار ویرپول مدل AKP 738 NB از آن دسته فرهایی است که تمیزی آسان جزو ویژگی‌های آن به شمار می‌رود به همین دلیل نیازی به تهیه شوینده نیست.

تمیز کردن فر با روش ویرپول خیلی آسان است تنها نیاز به مقداری آب دارد که داخل محفظه قرار بدهید و دستگاه را روی تنظیمات تمیزی خودکار قرار بدهید، پس از آن تنها در کم‌تر از 40 دقیقه دیواره و سقف محفظه از چربی غذا پاک می‌شوند. این قابلیت باعث صرفه جویی در زمان و انرژی خریداران می‌شود و نتیجه‌ای که از تمیزی آن می‌گیرید بسیار رضایت بخش است. از آن جایی که بهداشت تاثیر زیادی در سلامت شما و خانواده دارد بهتر است بعد از هر بار پخت غذاها چرب مثل مرغ، ماهی، پیتزا و غیره حتما از تمیزی خودکار استفاده کنید.

 

انواع برنامه‌های پخت و پز

از آن جایی که در بین فرهای برقی ویرپول، فر توکار ویرپول مدل AKP 738 NB از محصولات اقتصادی به شمار می‌رود، نسبت به سایر مدل‌ها تعداد برنامه‌های کمتری برای آن در نظر گرفته شده است. اما اصلا این موضوع به عنوان نقص به حساب نمی‌آید زیرا با وجود کم بودن تعداد، کاربردی‌ترین آن‌ها به صورت پیش فرض انتخاب شده‌اند و می‌توانند انواع غذاها را برای شما آماده کنند. در ادامه 5 نوع حالت پختی که برای این فر توکار برقی در نظر گرفته شده را بررسی می‌کنیم تا برای استفاده از آن‌ها بتوانید از این راهنما بهره ببرید.

  • حالت ” Defrost ” یا یخ زدایی یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌هایی است که برای این محصول در نظر گرفته شده و همان طور که مشخص می‌باشد برای از بین بردن یخ مواد غذایی منجمد می‌توانید از این حالت کمک بگیرید. از خوبی‌های برنامه یخ زدایی این است که یخ را در کمترین زمان و به صورت یک نواخت از بین می‌برد.
  • حالت ” Fan Forced Grill ” حالتی است که فن و گریل به صورت همزمان با هم فعال می‌شوند. در این حالت گریل متمرکز نیست و فن باعث می‌شود گرمای آن پخش شود و به صورت ملایم‌تر گریل صورت بگیرد.
  • حالت ” Grill ” را می‌توانید برای زمانی که فقط به برشته شدن و گریل شدن نیاز دارید استفاده کنید مثل پخت جوجه‌ی طلایی و یا برشته شدن پنیر روی پیتزا یا لازانیا.
  • حالت ” Fan Forced Upper & Lower Convection ” یکی از پر کاربردترین و بهترین حالت‌های پخت پز در فر توکار ویرپول مدل AKP 738 NB به شمار می‌آید. در حالت فن فانکشن که حالا با گرمایش از بالا و پایین همراه شده، غذا کاملا به صورت یکنواخت پخته می‌شود. این حالت پخت را می‌توانید برای پخت انواع نان و شیرینی و انواع غذاها استفاده کنید و از پخت یکنواخت تمامی قسمت‌های نان و غذا و پخت تمامی شیرینی‌ها موجود در سینی لذت ببرید.
  • حالت ” Upper & Lower ” باعث می‌شود المنت‌های بالا و پایین در حین پخت روشن شود و یکی از حالت‌هایی است که در تمامی فرها وجود دارد.
  • حالت ” Oven Light ” را می‌توانید برای زمانی که می‌خواهید مرحله‌ی پخته شدن غذا را بررسی کنید، کاربرد دارد و ال ای دی‌های به کار رفته در محفظه به لطف آن روشن می‌شوند.

 

طراحی و ظاهر فر 738 ویرپول

در آخرین بخش از این راهنمای خرید فر توکار ویرپول مدل AKP 738 NB بهتر است نگاهمان را به ظاهر و ویژگی‌های بصری ببریم تا خریداران با خیال راحت‌تری این محصول را انتخاب کنید.

  • جنس بدنه‌ی این محصول در سقف و دیواره‌ها استیل ضد زنگ و قسمت درب آن شیشه‌ای در نظر گرفته شده است تا هم زیبایی و هم کیفیت را به صورت همزمان به شما عرضه کند.
  • رنگ فر برقی ویرپول مشکی است از این رو برای افرادی که خانه‌ای با دکوراسیون مدرن دارند یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود.
  • از جمله جزئیات به کار رفته در این محصول، دستگیره‌ی درب شیشه‌ای است که استیل و نقره‌ای رنگ می‌باشد و 3 ولوم برای تنظیمات دما، زمان و حالت‌های پخت که هر کدام راهنماهایی مثل عدد یا نشانه‌، در کنار خود دارند.

ابعاد فر توکار ویرپول مدل 738

یکی از نکاتی که در هنگام خرید فر توکار ویرپول مدل 738 از بانه باید در نظر بگیرید، بررسی ابعاد است به ویژه برای کسانی که خرید اینترنتی و غیر حضوری را مد نظر دارند. قبل از خرید فرهای توکار حتما باید به ابعاد دقیق آن‌ها توجه کنید و هم این که از راهنمایی که سایت رسمی ویرپول طراحی کرده استفاده ببرید تا نتیجه‌ی خوبی از انتخاب این محصول داشته باشید.

  • ارتفاع 59.5 سانتی‌متر
  • عرض 5 سانتی‌متر
  • عمق 56.4 سانتی‌متر

جمع بندی

یکی دیگر از بهترین فرهای برقی ویرپول را در این متن معرفی کردیم و سعی داشتیم نتیجه، راهنمای خرید کاربردی باشد. بعد از مطالعه‌ی این متن با 2 مزیت مهم پخت 3 غذا به صورت همزمان و تمیزی آسان آشنایی پیدا می‌کنید و تاثیر آن در زندگی خود را متوجه می‌شود. در کنار آن با معرفی 5 حالت پخت غذای پیش فرض سعی داشتیم شما را از بابت تنوع طبخ غذاها مطمئن سازیم. در صورتی که سوال‌های دیگری درمورد این محصول دارید و همچنین برای اطلاع از قیمت فر توکار ویرپول مدل AKP 738 NB در بانه می‌توانید با کارشناسان ما در ایران ویرپول تماس باشید.

 

بررسی تخصصی

Whirlpool AKP 738 NB Built-In Electric Single Oven
EAN code

8003437937736

کشور تولید کننده

ساخت آمریکا مونتاژ ایتالیا

ابعاد

59.5x 59.5 x 56.4 سانتی‌متر

وزن

34 کیلوگرم

ظرفیت

60 لیتر

کنترل پنل

فیزیکی چرخشی

عملکرد پخت

5 عملکرد

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فر توکار ویرپول مدل AKP 738 NB”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات مرتبط