ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3T133 PF X

Whirlpool Dishwasher - WFO 3T133 PF XWhirlpool Dishwasher - WFO 3T133 PF X
دسته‌بندی: شناسه محصول: WFO 3T133 PF X
  • ظرفشویی با امکان تنظیمات ده برنامه متنوع
  • موتور قوی و کم سر و صدا
  • طراحی ظاهری زیبا و بدنه سیلور
  • قابلیت شست‌و‌شوی ظروف متنوع با برنامه های مختلف
  • قابلیت شست‌و‌شوی ظروف بدون نیاز به پیش شست‌و‌شو
  • بهره گیری از فناوری حس ششم ویرپول
  • دارای ۴ آبفشان بزرگ و کوچک برای شستشو
ویژگی های منحصر به فرد
  • تکنولوژی حس ششم
  • دارای ده برنامه شستشو
  • موتور قوی و کم سر و صدا
  • فناوری PowerClean

۵۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

  • ارسال رایگان
  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

Whirlpool Dishwasher - WFO 3T133 PF X

ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3T133 PF X

ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3T133 PF X یکی از بهترین ظرفشویی‌های آمریکایی موجود در بازار است که بیشتر به دلیل کیفیت و همچنین فناوری‌های به کار رفته در ساخت آن مورد توجه قرار گرفته است.‌

افراد بسیاری در سراسر جهان به دنبال خرید یک ماشین ظرفشویی با کیفیت هستند، اما تنوع برندهای فعال در زمینه طراحی و ساخت این دستگاه باعث شده است تا همواره این سوال مهم مطرح شود که کدام یک از ظرفشویی‌های موجود در بازار گزینه بهتری برای خرید است.

توصیه ما به تمامی کسانی که به دنبال یافتن یک ظرفشویی با کارایی بالا هستند این است که خرید ماشین ظرفشویی ویرپول WFO 3T133 PF X در لیست گزینه‌های پیش‌روی خود قرار دهند.‌

اگر دوست دارید در رابطه با این محصول بیشتر بدانید، مطالعه این مطلب می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

طراحی ظاهری ظرفشویی ویرپول WFO 3T133

هنگامی که افراد تصمیم به خرید یک ماشین ظرفشویی می‌گیرند معمولا با این سوال مهم روبه‌رو خواهند شد که آیا دستگاه مورد نظر با دکوراسیون منزل و محیط آشپزخانه تطابق دارد یا خیر؟

خوشبختانه باید بگوییم طراحی ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3T133 PF X در هنگام ساخت این وسیله خلاقیت بسیار زیادی به کار گرفته‌اند. به همین دلیل نیز استفاده از این دستگاه می‌تواند زیبایی‌های محیط را دوچندان کند. این دستگاه سیلور رنگ دارای دکمه‌هایی به رنگ سیلورتیره است.

بدنه این ظرفشویی از استیل زنگ نزن و کمی شیشه‌ ساخته شده و با قرارگیری دکمه‌هایی برای تنظیمات امکان کار کرد را بسیار آسان خواهد کرد.

جالب است بدانید که این دستگاه به گونه‌ای ساخته شده که شما بتوانید به راحتی از فعال و انفعالات انجام شده درون دستگاه اطلاع یابید.

مشخصات ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3T133 PF X

ظرفشویی ده برنامه ویرپول 3T133 یک دستگاه فوق‌العاده برای شست‌و‌شوی سریع است که ۱۰ برنامه مختلف برای شست‌و‌شوی ظروف دارد و به دلیل تولید صدای تنها ۴۳ دسی بل به عنوان یکی از بهترین ظرفشویی‌ها با قابلیت فعالیت آرام شناخته می‌شود.

این دستگاه که از عرض ۵۹۴ میلی‌‌متر، عمق ۵۵۵ میلی‌متر و همچنین ارتفاع ۸۲۰ میلی‌متر در هر چرخه ۹/۵ لیتر آب مصرف می‌کند و برای فعالیت به انرژی و آب کمی نیاز دارد. حداکثر دما برای این دستگاه ۶۰ درجه سانتی گراد و زمان هر چرخه آن ۹۰ دقیقه است. قابلیت تنظیم سبدها، شیلنگ خروجی ۰/۱۵ متر، طول شیلنگ ورودی ۰/۱۵۵ متر و طول سیم ۰/۱۳ متر باعث محبوبیت بیشتر این دستگاه شده است.

رتبه انرژی

میانگین رتبه انرژی یک دستگاه نشان می‌دهد که آن دسته در هنگام فعالیت چقدر انرژی مصرف می‌کند. قطعا هر که یک دستگاه انرژی کمتری مصرف کند، محبوب‌تر است و افراد بیشتری متقاضی خرید آن هستند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا همه ما به دنبال خرید ظرفشویی‌هایی باشیم که کم مصرف هستند و در هنگام فعالیت انرژی کمی مصرف کنند.

خوشبختانه باید بگوییم که ظرفشویی ده برنامه ویرپول WFO 3T133 PF X رتبه انرژی ویرپول A+++  که نشانگر کم مصرف‌ترین دستگاه است، برخوردار می‌باشد.

شما با خرید این ماشین ظرفشویی می‌توانید خیال خود را از بابت مصرف کم انرژی راحت کنید. جالب است بدانید که این دستگاه رتبه A در کیفیت را نیز توانسته است کسب کند. به همین دلیل نیز جزو یکی از بهترین دستگاه‌های بازار از نظر کیفیت شست‌و‌شوی محسوب می‌شود.

بهره گیری از فناوری حس ششم ویرپول

حس ششم به کار رفته در محصولات ویرپول را می‌توان یکی از بهترین فناوری‌های نوین این دستگاه دانست‌. جالب است بدانید که این ویژگی تنها مختص ظرفشویی‌های این برند نیست و در دیگر دستگاه‌های ساخته توسط متخصصان این مجموعه نیز دیده می‌شود.

در واقع می‌توان گفت فناوری حس ششم باعث می‌شود تا عملکرد این دستگاه بسیار هوشمند باشد، بار سبد و میزان آلودگی ظروف مشخص شود. در واقع به دلیل وجود این فناوری امکان کنترل این ظرفشویی از دور فراهم است و دستگاه می‌تواند آلودگی‌ها را بر روی ظروف به راحتی تشخیص دهد و فرایند شست‌وشو را آسان‌تر و بهتر کند.

تکنولوژی POWER DRY

برخورداری ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3T133 PF X از تکنولوژی POWER DRY باعث شده است تا خیال شما از قدرت خشک کنندگی دستگاه نیز راحت باشد. در واقع این ویژگی باعث می‌شود تا دستگاه شما در کمترین زمان ممکن بتواند فرایند شست‌وشو و خشک کردن ظروف را به اتمام رساند.

اینگونه دیگر هیچ نگرانی از بابت محدودیت‌های زمانی وجود نخواهد داشت. چرا که می‌توان با صرف ۹۰ دقیقه هم ظروف را به بهترین نحو ممکن شست و هم آن‌ها را خشک کرد.

دستگاهی SUPER SILENT

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های افراد در هنگام خرید ظرفشویی این است که دستگاه خریداری شده چقدر از خود صدا تولید می‌کند؟ آیا صدای تولید شده توسط دستگاه باعث آلودگی صوتی و رنجش خود فرد و اطرافیان می‌شود؟

اگر چه دستگاه‌های ظرفشویی قدیمی صدای زیادی در هنگام فعالیت تولید می‌کردند، اما خوشبختانه باید بگوییم که دستگاه‌های جدید کم سر و صدا هستند.

ظرفشویی ده برنامه ویرپول WFO 3T133 PF X با تولید صدای ۴۳ دسی بل به عنوان یکی از آرام‌ترین دستگاه‌های ظرفشویی جهان شناخته می‌شود. به گونه‌ای که از آن به عنوان SUPER SILENT یاد می‌شود.

کم سر و صدا بودن این دستگاه باعث می‌شود تا شما در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید بتوانید به راحتی از این وسیله استفاده کنید و هیچ نگرانی از بابت ایجاد مزاحمت برای دیگران نداشته باشید.

حالت POWER CLEAN

برخورداری از حالت POWER CLEAN می‌تواند سرعت شست‌و‌شوی ظروف شما را افزایش دهد. در واقع شما این فرصت را خواهید داشت تا زمانی که عجله دارید ظروف خود را بدون نیاز به پیش خیساندن و پیش شست‌و‌شو در کمترین زمان ممکن از آلودگی‌ها پاک کنید و بشویید.

لازم به ذکر است که در این حالت، کیفیت شست‌و‌شوی نیز حفظ می‌شود، بنابراین نیازی نیست از بابت تمیز شسته شدن ظرف‌ها نگران باشید.

تعداد آبفشان

وجود ۴ آبفشان افقی در این دستگاه باعث شده است تا کیفیت شست‌و‌شوی این ظرفشویی بسیار افزایش یابد. در واقع می‌توان گفت این آبفشان‌ها آب را با قدرتی بسیار بالا در تمامی جهات مختلف افشانه می‌کنند تا تمامی قسمت‌های ظروف به خوبی با آب تماس داشته باشند.

قدرت بالای آب افشانه شده خود یکی از عواملی است که باعث می‌شود تا این دستگاه بتوانند تمامی آلودگی‌ها و ذرات چربی و سخت را از بین ببرد.

در واقع می‌توان گفت این ویژگی در کمتر ظرفشویی دیده می‌شود.

طبقات ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3T133 PF X

ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3T133 PF X همچنین دارای سه طبقه است که امکان شست‌و‌شوی ظروف مختلف را برای شما فراهم کرد. در واقع می‌توان گفت شما به راحتی می‌توانید هر نوع ظرفی را در این دستگاه قرار دهید و بشویید.

یک طبقه از این دستگاه به طور اختصاصی برای قاشق و چنگال و چاقو طراحی شده است.

تعدد طبقات این دستگاه باعث می‌شود تا ظروف شما به بهترین نحو ممکن فرایند شست‌وشو را پشت سر بگذارند. به همین دلیل است که ظروف شما بسیار تمیز و پاکیزه خواهند شد و هیچ ردی از آلودگی در آن‌ها دیده نمی‌شود.

نتیجه‌گیری نهایی

در این مطلب به معرفی ظرفشویی ده برنامه ویرپول WFO 3T133 PF X پرداختیم و گفتیم که این دستگاه یکی از با کیفیت‌ترین دستگاه‌های ظرفشویی ساخته شده توسط برند معروف و پرطرفدار ویرپول آمریکا است.

استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در طراحی و ساخت این ظرفشویی باعث شده است تا این دستگاه بتواند برای مدت زمانی طولانی با قدرتی باور نکردنی به فعالیت خود ادامه دهد یا به عبارت دیگر برای سالیان متمادی نیازی به تعمیر یا تعویض نداشته باشند.

در یک جمله می‌توان گفت اگر قصد خرید یک ظرفشویی فوق‌العاده را دارید که برای سالیان طولانی بتواند مورد استفاده قرار گیرد، ظرفشویی ده برنامه WFO 3T133 PF X ویرپول می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. ما در ایران ویرپول وارد کننده عمده لوازم خانگی ویرپول هستیم.

ممکن است پس از مطالعه این مطلب و آشنایی با ویژگی‌های این ظرفشویی آمریکایی تصمیم به خرید و استفاده از آن گرفته باشید، در چنین شرایطی توصیه می‌کنیم که حتما از مجموعه‌های معتبری مانند ایران ویرپول که در زمینه فروش این محصول فعالیت دارند کمک بگیرید تا امکان خرید این دستگاه اورجینال با پرداخت هزینه‌ای مناسب داشته باشید.

بررسی تخصصی

Whirlpool Dishwasher - WFO 3T133 PF X
کشور تولید کننده

ساخت آمریکا، مونتاژ ایتالیا

ابعاد

H820 x W595 x D555 میلی‌متر

وزن

40 کیلوگرم

ظرفیت

14 نفره

تعداد برنامه‌ها

10 برنامه

شروع با تاخیر

1- 24 ساعت

مصرف آب

9.5 لیتر

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3T133 PF X”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال رایگان ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

۵۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات مرتبط