ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3O41 PL X UK

Whirlpool Dishwasher - WFO 3O41 PL X UKWhirlpool Dishwasher - WFO 3O41 PL X UK
دسته‌بندی: شناسه محصول: WFO 3O41 PL X UK
  • حس ششم برای تمیزی فوق العاده و صرفه جویی در انرژی و آب
  • فناوری PowerClean برای سرعت بخشیدن به شست و شو و تمیزی بیش از اندازه
  • سیستم خشک کن حرفه‌ای
  • قابلیت MultiZone برای شست و شو چند منطقه‌ای
  • دارای شست و شو نیم بار برای صرفه جویی و مدیریت هزینه‌ها
  • 3 سبد با قابلیت‌های تنظیم ارتفاع
  • مجهز به 10 برنامه شست و شو مختلف
  • ظرفیت 14 نفره برای خانواده‌های عیال وار
14 نفره
  • تکنولوژی حس ششم
  • شستشو با تاخیر
  • شستشوی نیم بار
  • فناوری PowerClean Pro

۵۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

  • ارسال رایگان
  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

Whirlpool Dishwasher - WFO 3O41 PL X UK

ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3O41 PL X UK

ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3O41 PL X UK یک محصول حرفه‌ای به شمار می‌رود و از ظرفیت 14 نفره برخوردار شده است. این محصول جزو کم مصرف‌ترین و کم صداترین ظرفشویی‌ ها به شمار می‌آید زیرا کلاس انرژی آن A+++ است و در هر چرخه 9.5 لیتر آب مصرف می‌کند. برخوردار شدن از قابلیت AquaStop باعث شده تا امکان نشتی آب به صفر برسد و نیازی نباشد بابت اتفاق‌های بعدی نگران باشید. حس ششم یک فناوری نوآورانه برای این ماشین به حساب می‌آید که توانایی بررسی کثیفی و تنظیم خودکار چرخه‌ها را دارد و یکی از دلایل کم مصرف بودن این محصول به شمار می‌رود. فناوری PowerClean را هم نباید فراموش کرد، این فناوری با تنظیم قدرت آب از جت‌ها می‌تواند تمیزی 100 درصدی را برای شما به ارمغان بیاورد. از آن جایی که برنامه‌های شست و شو متنوعی طراحی شده‌اند با خرید ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3O41 PL X UK از بانه می‌توانید ظرف‌های خود را در هر شرایطی و حتی در شب هنگام به راحتی بشویید.

شست و شو چند منطقه یا Multizone را دست کم نگیرید و اگر ظرف‌های کمی برای شست و شو دارید حتما این گزینه را فعال کنید. 3 سبد در این محصول استفاده شده که خیلی انعطاف پذیر هستند و به راحتی می‌توانید ظروف مختلف را در آن‌ها جا بدهید و قابلیت تنظیم ارتفاع هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. اطلاعات بیشتری برای انتخاب و خرید ظرفشویی نیاز دارید که در ادامه به بررسی بیشتر آن‌ها می‌پردازیم و ویژگی‌های این محصول را شرح می‌دهیم.

 

 

ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3O41 PL X UK(3)

 

فناوری حس ششم در ظرفشویی ویرپول

یکی از دلایلی که می‌توانیم با تکیه بر آن بالا بودن قیمت ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3O41 PL X UK در بانه را توجیه اقتصادی کنیم، استفاده از فناوری‌های خاص و منحصر به فرد مثل فناوری حس ششم است. فناوری حس ششم از ابداعات مهندسان ویرپول به حساب می‌آید و هدف از وجود این فناوری عملکرد بهتر ظرفشویی در شست و شو و همچنین مدیریت بهتر مصرف انرژی می‌باشد. ویرپول ادعا دارد وجود فناوری 6Th Sense موجب شده تا 50 درصد صرفه جویی در مصرف برای این محصول وجود داشته باشد.

عملکرد حس ششم در این ظرفشویی به گونه‌ای است که حسگرهای همراه آن می‌توانند حجم بار سبدها و همچنین کثیفی ظروف را تشخیص بدهند و برنامه ریزی خودکاری در طول چرخه داشته باشند مثلا اگر حجم ظروف از ظرفیت 14 نفری کم‌تر باشد، شست و شو با حجم آب کمتری برنامه ریزی می‌شود. بررسی ظروف و شرایط تمیزی آن‌ها در تمامی مراحل شست و شو ادامه دارد تا بتوان تغییرات را به صورت منعطف در طول چرخه اعمال کرد. این بررسی‌ها و تنظیمات خودکاری که به دنبالش می‌آیند دلیل اصلی مدیریت در مصرف به شمار می‌روند.

 

ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3O41 PL X UK

 

فناوری PowerClean در ماشین ظرفشویی 14 نفره WFO 3O41 PL X UK ویرپول

از آن جایی که قیمت ماشین ظرفشویی 14 نفره ویرپول WFO 3O41 PL X UK نسبت به عرف بازار ایران بیشتر است خریداران اکثرا به دنبال فناوری‌های خاص در این محصول می‌گردند که یکی از این فناوری‌ها، PowerClean است. این فناوری که نوآوری ویرپول به حساب می‌آید قصد دارد با تنظیم قدرت خروجی آب، حداکثر تمیزی و نتیجه بسیار عالی شست و شو را به ارمغان بیاورد. از آن جایی که این فناوری در ظرفشویی شما وجود دارد نیازی نیست برای ظروف خیلی کثیف و چرب از پیش شست و شو دستی یا ماشینی استفاده کنید و بهتر است همه چیز را به قدرت شست و شو این محصول واگذار کنید.

  • با وجود این که ظروف شما پیش شست و شو نمی‌شوند اما قدرت اسپری آب بر روی ظروف به قدری بالاست که می‌تواند تمامی کثیفی‌ها و چربی‌های آن‌ها را با خود از بدنه‌ جدا کند تا شست و شو به راحتی انجام شود. با وجود از بین رفتن کثیفی‌ها در همان ابتدا، باقی مراحل کوتاه‌تر می‎شوند.
  • تاثیر فناوری Power Clean روی سیستم جت‌ها است که می‌توانند آب را با فشار حداکثری به ظروف سبد سوم که ظروفی مانند قابلمه و تابه هستند، برسانند و به این طریق حتی چربی‌های کهنه هم به راحتی از بین می‌روند.

قابلیت شست و شو چند منطقه‌ای MultiZone

قابلیت شست و شو چند منطقه‌ای در واقع یکی از دکمه‌ها و عملکردهای ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3O41 PL X UK است که می‌تواند شست و شو دقیق‌تری را با صرفه جویی و مدیریت در مصرف برای شما به همراه داشته باشد. احتمال این که ظروف شما در تمامی موارد به تعداد بالا و ظرفیت 14 نفره نرسد بالاست به همین دلیل گاهی پیش می‌آید که فقط یکی از سبدها و یا این که فقط قسمتی از سبد از ظروف پر شده و این موقعیت همان جایی است که قابلیت MultiZone به کارتان می‌آید.

شما می‌توانید قابلیت مولتی زون یا شست و شو چند منطقه‌ای را انتخاب کرده و بر روی منطقه‌ی مورد نظرتان قرار دهید مثلا آن را فقط برای سبد بالایی و یا فقط برای سبد بالایی و یا این که سمت چپ سبدها یا راست آن‌ها تنظیم کنید. استفاده از عملکرد Multi Zone یکی از راه‌هایی است که می‌توانید به لطف آن صرفه جویی در هزینه‌ها و یا همان مدیریت مصرف انرژی را به درستی انجام دهید تا استفاده از ظرفشویی 14 نفره ویرپول WFO 3O41 PL X UK به عملی کم هزینه تبدیل شود.

 

 

ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3O41 PL X UK(6)

 

سیستم NaturalDry در ظرفشویی WFO 3O41 PL X UK ویرپول

سیستم خشک کن طبیعی NaturalDry یکی از کاربردی‌ترین سیستم‌های ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3O41 PL X UK به شمار می‌آید  و همان طور که از اسم آن پیداست می‌تواند شرایطی را به وجود آورد که ظرف‌ها به صورت طبیعی و با کمترین زحمتی خشک شوند. ماشین ظرفشویی هایی که با سیستم خشک کن تولید نمی‌شوند پس از اتمام شست و شو مرحله‌ای به کارهای شما اضافه می‌شود و این مرحله خشک کردن ظروف با دستمال است اما اگر این محصول ویرپول را خریداری کنید دیگر نیازی به اضافه کردن مرحله خشک کردن دستی ندارید. این سیستم به صورتی طراحی شده که در پایان چرخه شست و شو، درب به صورت خودکار باز می‌شود تا هوای تازه به داخل ورود پیدا کند. رد و بدل شدن هوا به داخل محفظه و خروج هوای مرطوب یکی از راه‌هایی است که سرعت خشک شدن ظروف را بالا می‌برد و به همین دلیل به این سیستم خشک کن طبیعی می‌گویند.

شست و شو با قابلیت Start Delay

احتمالا برایتان پیش آمده که ظروف را در سبدها چیده باشید اما نسبت به روشن کردن ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3O41 PL X UK در همان لحظه تردید کنید؛ در این زمان‌ها راه حل ویرپول برای خریداران قرار دادن قابلیت Start Delay است. قابلیت Start Delay می‌تواند تنظیمات را به نحوی دنبال کند که ظرفشویی چند ساعت دیگر روشن شود و انتخاب ساعت شروع کاملا به عهده شماست. مثلا اگر ظروف را در ظرفشویی می‌چینید اما ساعت اوج مصرف است می‌توانید به کمک قابلیت شست و شو با تاخیر، ساعتی را انتخاب کنید که به مدیریت مصرف کمک کند. قابلیت شروع با تاخیر به صورت 24 ساعته تنظیم می‌شود پس محدودیتی ندارید.

 

ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3O41 PL X UK(5)

 

سبدهای شست و شو در ظرفشویی ویرپول WFO 3O41 PL X UK

برای ظرفشویی 14 نفره ویرپول WFO 3O41 PL X UK محفظه‌ی شست و شو استیل در نظر گرفته شده که 3 سبد در آن جای گرفته است. سبدهای شست و شویی که ویرپول برای این ظرفشویی طراحی کرده منعطف هستند یعنی شما می‌توانید به راحتی ظروف خود را در آن بچینید و در این مورد محدودیتی وجود ندارد. همچنین یکی از ویژگی‌های مهم سبدهای این محصول، تنظیم ارتفاع آن‌هاست که در واقع مربوط به سبد وسط یا دومین سبد می‌باشد؛ اگر برای استفاده از سبد سوم نیاز به فضای بیشتری دارید می‌توانید ارتفاع سبد دوم را کم‌تر و فاصله‌ی آن از سبد پایینی را بیشتر کنید. همچنین خوبی سبدها این این که از ریل تلسکوپی برخوردار شده‌اند به همین دلیل راحت به سمت بیرون هدایت می‌شوند و بعد از پر شدن هم هدایت آن‌ها به داخل محفظه راحت است.

مشخصات ظاهری

حالا که از فناوری و قابلیت‌های مختلف ماشین ظرفشویی ویرپول WFO 3O41 PL X UK با خبرید بد نیست در مورد ظاهر آن نیز حرف بزنیم و ببینیم امتیاز آن از نظر بصری چقدر است. متریالی که برای ساخت این محصول در نظر گرفته شده فولاد ضد زنگ می‌باشد و رنگ آن نیز استیل روشن است تا زیبایی چشمگیری به خانه شما هدیه بدهد. دستگیره‌ی توکاری برای این محصول طراحی شده و در بالای آن نمایشگری کوچک و LCD به چشم می‌خورد که باید انتظار نمایش شماره معکوس زمان باقی مانده از چرخه را داشته باشید. در کنار نمایشگر هم دکمه‌هایی به چشم می‌خورد که هم برای برنامه‌های شست و شو و هم برای قابلیت‌هایی که ذکر کردیم، طراحی شده‌اند.

از آن جایی که با یک محصول 14 نفره طرف هستیم باید انتظار ابعادی متناسب با ظرفیت را داشته باشیم؛ ابعاد ماشین ظرفشویی ویرپول WFO 3O41 PL X UK به صورت زیر است:

  • ارتفاع 85 سانتی‌متر
  • عرض 60 سانتی‌متر
  • عمق 59 سانتی‌متر

جمع بندی

اطلاعاتی که به انتخاب بهتر شما کمک می‌کنند در این متن آورده شده و حالا می‌توانید بر اساس فاکتورهایی که ذهنتان دارید، تصمیم به انتخاب و خرید بگیرید. مثلا باید بررسی کنید که آیا این محصول ظرفیتی متناسب با شرایط شما و ابعاد آن نیز با فضای آشپزخانه، مطابقت دارد یا نه و بعد به قیمت و ویژگی‌ها و فناوری‌های خاص آن بپردازید. اگر تصمیم به خرید ماشین ظرفشویی ویرپول WFO 3O41 PL X UK از بانه را دارید، فروشگاه ایران وبرپول ارزان‌ترین‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

بررسی تخصصی

Whirlpool Dishwasher - WFO 3O41 PL X UK
شناسه کالا

2800000871833

EAN code

8003437610523

کشور تولید کننده

ساخت آمریکا، مونتاژ ایتالیا

ابعاد

H850 x W600 x D590 میلی‌متر

وزن

40 کیلوگرم

ظرفیت

14 نفره

تعداد برنامه‌ها

10 برنامه

شروع با تاخیر

1- 24 ساعت

مصرف آب

9.5 لیتر

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFO 3O41 PL X UK”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال رایگان ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

۵۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات مرتبط