ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C23 PF X

Whirlpool integrated dishwasher: silver colour, full size - WFC 3C23 PF XWhirlpool integrated dishwasher: silver colour, full size - WFC 3C23 PF X
دسته‌بندی: شناسه محصول: WFC 3C23 PF X
  • 8 برنامه شست و شو برای ظروف مختلف و با شرایط متفاوت دما و زمان
  • قابلیت Power Clean و سیستم نوآوری برای اسپری آب و جت‌ها
  • فناوری حس ششم و حسگرهایی برای بررسی کثیفی ظروف
  • قابلیت نیم بار برای صرفه جویی و مدیریت مصرفی
  • قابلیت Multi Zone برای شست و شو منطقه‌ای
  • سیستم خشک کن طبیعی با باز شدن درب
  • ظرفیت 14 نفره برای 168 ظرف
  • ظاهری زیبا به رنگ سیلور
ویژگی های منحصر به فرد
  • ظرفیت 14 نفره
  • قابلیت شستشو با تاخیر
  • مجهز به فناوری حس ششم
  • فناوری PowerClean Pro
  • شستشوی نیم بار

۴۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

  • ارسال رایگان
  • پرداخت در محل
  • اصالت و سلامت کالا
  • 24 ماه گارانتی

  • ارسال ویژه ایران ویرپول

  • سرویس پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

توضیحات محصول

Whirlpool integrated dishwasher: silver colour, full size - WFC 3C23 PF X

ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C23 PF X

ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C23 PF X به لطف فناوری PowerClean محصولی مناسب سرسخت‌ترین لکه‌هاست. ظرفیت این محصول 14 نفره می‌باشد و سبدهای ظرفشویی منعطفی برای آن در نظر گرفته شده تا به راحتی 168 تکه ظروف را در خود جا بدهد. فناوری PowerClean از جت‌های شست و شو خیلی قوی کمک می‌گیرد تا سرسخت‌ترین لکه‌ها را از بین برود و نتیجه شست و شو کاملا رضایت بخش باشد. 8 برنامه شست و شو مختلف با دما‌های 45، 50 و 60 درجه سانتی گراد وجود دارد که هر یک برای ظروف خاصی و همچنین با تنظیمات مخصوص به خود کاربرد دارند و حتی شست و شو سریع هم در بین آن‌ها وجود دارد. قابلیت شست و شو با تاخیر یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌ها است و به شما اجازه می‌دهید محدودیتی در استفاده از این محصول نداشته باشید و آن را برای هر زمان که می‌خواهید تنظیم کنید.

با خرید ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C23 PF X از فناوری حس ششم بهره مند می‌شود و این فناوری می‌تواند روی تمیزی در هر مرحله از چرخه شست و شو نظارت داشته باشد. شست و شو چند منطقه‌ای قابلیتی است که اگر به روند کار این محصول اضافه کنید می‌توانید شست و شو دقیق‌تری به طور روزانه داشته باشید. از قابلیت خشک کردن طبیعی هم حتما استفاده کنید تا درب ظرفشویی باز شود و وقتی چند ساعت بعد ظرف‌ها را خارج می‌کنید، خشک باشند. در ادامه بیشتر قرار است در مورد یکی از بهترین ظرفشویی های 14 نفره ایتالیایی بدانیم تا از ارزش خرید آن مطمئن شویم.

 

 

ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C23 PF X

 

8 برنامه شست و شو برای ظروف

یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی که بهتر است در مورد ظرفشویی ها بدانید، بررسی برنامه‌های شست و شوی آن‌هاست تا با دید بهتری محصولتان را انتخاب کنید و خوشبختانه ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C23 PF X از آن محصولاتی است که چند برنامه شست و شو متنوع دارد. این دستگاه ایتالیایی آمریکایی از 8 برنامه برای شستن ظروف شما پشتیبانی می‌کند که هر یک ویژگی‌هایی دارند و متناسب با ظروف مختلف و شرایط متفاوتی، طراحی شده‌اند که در ادامه بیشتر درموردشان حرف می‌زنیم.

برنامه Eco

این برنامه فوق العاده اقتصادی است زیرا به خوبی در مصرف انرژی و آب مدیریت دارد و نمی‌گذارد بیش از اندازه مصرف شود. در این برنامه درجه حرارت آب 50 درجه سانتی‌گراد می‌باشد پس بسیاری از ظروف با کثیفی متوسط را می‌توانید به این محصول بسپارید.

برنامه Glass

حساسیت ظروف بلوری و شیشه‌ای و کریستال بالاست به همین دلیل برنامه‌ای مخصوص برای آن‌ها در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید با آب 45 درجه آن‌ها را بشویید بدون آن که کدر شوند.

برنامه سریع

رکورد سریع‌ترین زمان برای شست و شو ظروف را این برنامه دارد و بیشتر برای زمان‌هایی که مهمانی بزرگی دارید و به تمامی ظروف نیاز پیدا کرده‌اید مناسب است.

برنامه روزانه

ظروفی که به صورت روزانه و برای صبحانه، ناهار، شام و یا عصرانه کثیف می‌شوند را بهتر است به این برنامه بسپارید تا با مقدار آب مناسب و همچنین زمان کافی آن‌ها را بشویید.

برنامه بی صدا

ماشین ظرفشویی 14 نفره ویرپول WFC 3C23 PF X به خودی خود یک محصول بسیار کم صداست اما زمانی که با برنامه شست و شو بی صدا ظروف را بشویید صداها خیلی کم‌تر می‌شوند در حدی که می‌توانید این محصول را بی صدا بنامید. برنامه بی صدا مخصوص شست و شو در شب است زمانی که همه‌ی افراد در حال استراحت هستند.

برنامه Pre Wash

اگر ظروف کثیفی دارید که چند ساعتی از کثیفی آن‌ها می‌گذرد و لکه‌های و کثیفی آن‌ها کهنه شده‌اند بهتر است از این برنامه کمک بگیرید تا دیگر مراحل چرخه شست و شو راحتتر انجام شود و در نهایت هیچ اثری از لکه‌ها باقی نماند.

برنامه Intensive

این برنامه‌ شست و شو با دمای 65 درجه که بالاترین میزان گرمایی آب است ظروف شما را تمیز می‌کند و بیشتر برای ظروفی مثل قابلمه و تابه قابل استفاده می‌باشد زیرا دمای آن کاملا برای از بین بردن چربی‌ها در نظر گرفته شده است.

برنامه حس ششم

این برنامه که متعلق به فناوری به همین نام است تنظیمات متغییر برای زمان و دما دارد که با بررسی‌هایی روی چرخه شست و شو به صورت منعطف آن را تغییر می‌دهد.

ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C23 PF X

 

حس ششم در ماشین ظرفشویی ویرپول 14 نفره WFC 3C23 PF X

یکی از برنامه‌های شست و شو به همین اسم وجود دارد و در اصل حس ششم یک فناوری است که می‌توانید شست و شو را به صورت دقیق و حرفه‌ای به آن بسپارید. با وجود بالا بودن قیمت ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C23 PF X در بانه، این محصول از فناوری‌های خاصی مثل حس ششم و حسگرهای آن برخوردار شده که می‌توانند نهایت دقت را به کار ببرند. حسگرهایی که به خاطر وجود فناوری 6th Sense به این محصول اضافه شده‌اند در تمامی مدت چرخه شست و شو فعال هستند و می‌توانند از طریق آب موجود در مخزن میزان کثیفی ظروف را بسنجند و سپس با توجه به اطلاعات به دست آمده، ممکن است زمان شست و شو کاهش یا افزایش پیدا کند.

از آن جایی که ادامه شست و شو به میزان کثیفی ظروف بستگی دارد، ظرف‌ها فقط به مقداری که لازم است شسته می‌شوند به همین دلیل فناوری حس ششم به مدیریت مصرفی کمک زیادی می‌کند. این محصول 14 نفره کم مصرف است یکی از دلایل آن وجود فناوری 6th Sense و بررسی‌های دقیق حسگرهای آن می‌باشد.

 

 

ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C23 PF X

 

 

فناوری PowerClean دشمن لکه‌های سخت

یکی از نوآوری‌هایی که در ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C23 PF X به چشم می‌خورد، نوآوری در سیستم جت آب و یا سیستم اسپری آب است. این سیستم طوری طراحی شده که ظروفی که در آخرین سبد قرار دارند کاملا در معرض آب پر فشار و قدرتمند قرار بگیرند و لکه‌ها از دیواره‌های آن‌ها کنده شوند و سرعت تمیزی افزایش پیدا کند. تا پیش از وجود فناوری PowerClean برای این که لکه‌های سخت و کهنه‌ی ظروف از بین بروند از پیش شست و شو استفاده می‌کردیم یا این که ظرف‌ها را ابتدا با آب داغ آبکشی می‌کردیم و بعد از سبدها می‌چیدیم اما با وجود این فناوری دیگر نیازی نیست و بدون پیش شست و شو ظروف کاملا تمیز می‌شوند. ویژگی که باعث از بین رفتن کامل لکه‌ها می‌شود اسپری شدن پر فشار آب است که در همان ابتدا لکه‌ها را از بین می‌برد یا کاملا سست می‌کند.

خشک شدن طبیعی ظروف

اگر می‌خواهید مرحله خشک کردن ظروف با پارچه را حذف کنید و ظرف‌ها را پس از شست و شو به راحتی و بدون زحمت در کابینت‌ها بچینید حتما از قابلیت NaturalDry کمک بگیرید. خشک شدن طبیعی ظرف‌ها یکی از ویژگی‌های ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C23 PF X ویرپول به شمار می‌رود و وجود آن کمک می‌کند تا ظرف‌ها کاملا خشک شوند و جا به جا کردن آن‌ها راحت باشد. طریقه‌ی کارکرد قابلیت Natural Dry به این صورت است که درب ظرفشویی پس از به پایان رسیدن شست و شو، باز می‌شود. باز شدن درب اجازه می‌دهد هوای خشک اتاق به داخل محفظه ورود پیدا کند و هوای مرطوب به بیرون هدایت شود، این نوع تبادل در نهایت منجر به خشک شدن ظروف می‌شود.

 

ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C23 PF X

 

شست و شو نیم بار در ظرفشویی 14 نفره ویرپول WFC 3C23 PF X

احتمال این که ما در هر چرخه 168 تکه ظرف داشته باشیم خیلی پایین است به همین دلیل قابلیت نیم بار به قابلیت‌های ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C23 PF X اضافه شده و می‌تواند به شست و شو ظروف کم‌تر کمک کند. هر گاه که ظروف کثیف تنها نصف یا کم‌تر از نصف ظرفیت ماشین را پر کرده می‌توانید برای شست و شو گزینه نیم بار را هم فعال کنید. با فعال کردن گزینه نیم بار تغییراتی در مقدار آب می‌شود و در کنار آن زمان هم کاهش پیدا می‌کند به همین دلیل نوعی مدیریت و صرفه جویی در هزینه اتفاق می‌افتد که می‌توانید به کمک آن 20 درصد صرفه جویی داشته باشید.

جمع بندی

برای این که در انتخاب ظرفشویی مورد نظرتان راحتتر باشید اطلاعات مهمی که در مورد این محصول وجود دارد را آورده‌ایم مثل ظاهر، برنامه‌های شست و شو و همچنین قابلیت‌ها و فناوری‌ها مختلفی که دارد. در صورتی که تصمیم به راهنمایی بیشتر در مورد نحوه خرید ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C23 PF X از بانه دارید با کارشناسان ما در فروشگاه ایران ویرپول تماس باشید.

 

 

بررسی تخصصی

Whirlpool integrated dishwasher: silver colour, full size - WFC 3C23 PF X
EAN code

8003437834547

کشور تولید کننده

ساخت آمریکا، مونتاژ ایتالیا

ابعاد

850x600x600 میلی‌متر

وزن

40 کیلوگرم

ظرفیت

14 نفره

تعداد برنامه‌ها

8 برنامه

شروع با تاخیر

1-24 ساعت

مصرف آب

9.5 لیتر

فناوری خشک کردن سیستم NaturalDry

دارد

PowerClean

دارد

دیدگاه کاربران

1 دیدگاه برای ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC 3C23 PF X

  1. مهدی

    عالی هست عااالی حتی ظرف های رویی هم سیاه نمیکند

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ارسال رایگان ویژه ایران ویرپول

  • امکان پرداخت در محل

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

  • 24 ماه گارانتی ایران ویرپول

۴۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات مرتبط